Страница 1 от 1
Колеги, най сетне светлина във дъното на тунела...
Публикувано: 06 май 2007, 16:01
от traqn_savov
Колеги, днес предприех сериозна офанзива във сервиза,и разчекнах цялата фиестичка..
Направих цялосна проверка на всичко, всички датчици, си бачкат корекно..
Но се оказа че куплунгите, особенно на EEC-то са страшно агрепирали, някакъв бял прах по тях, всички маси също доста ръждясали, и не контактуваха.....
почистих всички агрепирали конектори, особенно на МСУ-то "чистих го два часа" направих цялостна проверка на инсталацията на бензино впръска и компютъра, една главна букса, беше зле отдрязах я и запоих крайщата й, стана перфекно.
Затворих всичко, и о радост за душата, емоционална чикия, двигателят пее, не глъхне и не пуши като на умряло.
даже до нас 6 километра, свещите се изчистиха, а бяха въглен..
вече колицата върви супер, даже задминах един колега 1.1
равносметката..
Един изпръскан спрей Вд-40 , малко калай, прободен пръст "вместо кабела си дупнах пръста

" и пет часа клечене над капака..
малко или много това е, за сега колицата си върви перфекно, дано да продължи и за напред.

Публикувано: 06 май 2007, 18:12
от DigiPro
Честито колега. Радвам се, че си я оправил. На никой от колегите не му е приятно да слуша, че форда бил лоша кола. Предната ми Фиеста беше 1,1 моно 91г. и мога да ти кажа че не съм имал сериозни проблеми освен малко по-големия разход на масло.
Публикувано: 06 май 2007, 18:16
от traqn_savov
Да ама как може буксите на такава нова кола да са във окайващо състояние, както и да е важното е че стана...
Иначе ходих преди по елконажий, разбутаха всичко, и измислиха 1001 повреди, апък те датчиците са си ги написали хората как се проверяват.
Ако не бях във час, щяха да ме накарат да сменя всички работещи работи, и най накрая резолтата щеше да е никакъв!!!!
Публикувано: 06 май 2007, 18:46
от evg2
95г.нова кола ще ни се и на двамата май а?
Публикувано: 07 май 2007, 00:44
от HACKO
А така, можело значи.
Поздравления, мисля вече си разбрал, че това не е Голф или Лада, ами иска мислене и най вече четене.
Публикувано: 07 май 2007, 02:00
от valboy
Браво, колега, радвам се за теб! Само не мога да намеря тази дума: "агрепирали" никъде из нета??

Публикувано: 07 май 2007, 06:56
от traqn_savov
Публикувано: 07 май 2007, 10:35
от jlpetkov
Който разбира се оправя.
.... а такива като мен дето нищо не вдяват

Браво колега, да имаш мерак да я направиш тая процедура и под моя капак?
Публикувано: 07 май 2007, 13:52
от traqn_savov
Еми сега фиестичката гори 8.8 - 9 градско, натоварено по половин час на сфетофар...
забравих кога последният път посещавах бензиностанция
Някой може да ми каже че е ужасно много за 1.1 двигател ..
ама знайте че съм под 8-сем акносвери в цилиндрите, двигателя вече само "яде" бензин, и не одава мощост, и издиша от всякъде...
И колега бих го направил, но съм от варна, и стига да има смисъл, аз преди да направя тази процедура, ходих на елкони "разбутаха всичко

" проверявах всички датцичи, реботеха перфекно и корекно "а TPS е сменян във германия"
после поревах малко във форума, и чак като ми се освободи време го направих, има няма, 4-тери часа работа.
Така че, до колко имаш нужда специално ти от тая процедура, при теб може да е друго..
А хората са си го написали навсякъде, че се проверяват първа контактуването..
не става само с ядене, трябва и акъл.
Едит: о колега ти си със 1.6 двувалка.. двигателят ти като мощост и разход е съсем друго

Публикувано: 07 май 2007, 15:27
от paci
акносвери ?
И на друго място го беше написал така.
Какво означава ?
Публикувано: 07 май 2007, 15:28
от cenzor
paci написа:акносвери ?
И на друго място го беше написал така.
Какво означава ?
Атмосфери ще да е.

Публикувано: 07 май 2007, 15:33
от paci
Е то в контекста на мнението е така но що така го пише.
Преди години оше лапе като ми казаха, четки за "алтернатор" и некък си нацелих да занеса на дядо ми за жигулата четки за генератора. Така му викали, щото бил алтернатива на генератор ... изкарвал си прав ток ... али-бали ... глупости според мен. Генератор си е и тва е.
Публикувано: 07 май 2007, 16:23
от doctordre
paci написа:Е то в контекста на мнението е така но що така го пише.
Преди години оше лапе като ми казаха, четки за "алтернатор" и некък си нацелих да занеса на дядо ми за жигулата четки за генератора. Така му викали, щото бил алтернатива на генератор ... изкарвал си прав ток ... али-бали ... глупости според мен. Генератор си е и тва е.
не му се вика така защото е алтернатива, а просто на английски alternant е променлив

АС=alternant current, тоест променлив ток, това което произвежда всъщност генератора

Публикувано: 07 май 2007, 17:48
от nicko
Браво колега и аз се извинявам за думите писани в една тема, че Форда е само проблеми. Моя проблем беше от некадърни майстори и пребързах с решението си относно марката. Но с гордост мога да кажа, че за мен Форд е по добре от селските голфчета и опелчета и др автомобилчета.
Публикувано: 07 май 2007, 18:12
от valboy
nicko написа:.................... Но с гордост мога да кажа, че за мен Форд е по добре от селските голфчета и опелчета и др автомобилчета.
Ще ти дойде и на теб ъкъла!

Дето викат: По-добре късно, отколкото никога!

Публикувано: 07 май 2007, 21:19
от pantata
В Европа май само Британците и Руснаците оценят Форд по неговите достойнства, а не по предразсъдъци. Аз преди няколко години си казвах, че Опел Форд или Фолксваген няма да си купя, ама на, вече втори форд

Публикувано: 07 май 2007, 21:40
от traqn_savov
Форда наистина е хубава кола, предпочитам ги пред опел "вежда" и селската мечта голф.
А по въпроса за грешките, някой път бързам

някой път пиша от сервиза там нямам българска подредба, а българиян пфонетик..
Така че се извинявам, ако съм объркал някого...
По темата....
Динамо, е устройство което служи за произвеждане на електроенергия...
динамата са правотокови, тоест нямат изправителни диоди, а имат колектори който комутират тока през намотките, и така винаги тече във права посока..
Алтернатор... пак произвежда електричество, но е проминливо токово устройство, тоест нуждае се от диодни изправители " точно 6-ст на брой"
И двете устройства, могат да се нарекат ГЕНЕРАТОРИ независимо от принципа си на действие, основната задача е да генерират "произвеждат" електро енергия..
Поздрави.

Публикувано: 07 май 2007, 21:45
от HACKO
Траяне, тази компресия направо плаче за основен ремонт.
Публикувано: 07 май 2007, 21:47
от traqn_savov