Впечатления от МП
- Polly
- потребител
- Мнения: 905
- Регистриран: 24 фев 2005, 16:02
- Модел на автомобила: Бира Каменица в кен
- Местоположение: село Извор
- Контакти:
- Status: Извън линия
Четейки темата се включвам, за да направя някой уточнения, които може би не всички са забелязали в МП:
По отношение на това, че "наричащия себе си приемчик обяснява на работника какво да гледа"- не значи, че служителя е неграмотен, а така се прави съобразно "Вътрешните им правила и в частност организационна структура", същата може да се види на едно табло в МП. Всъщност така се прави навсякъде, където е въведено исо и в този случай и 2 висши образования да има, работника, който всъщност е подчинен на приемчика, може да започне работа след като му е възложено какво да работи / Но всъщност не е ли така във всяка една фирма, организация или структура?!?/. В крайна сметка за качеството на ремонта пред клиента е отговорен приемчика и има още по-голямо основание да обясни на работника какво да гледа.
По отношение на некачествените ремонти. Като клиенти, преди да платите имате право да изискате / ако те сами не ви предложат/ да огледате колата и да направите едно кръгче, за да проверите дали всичко е наред. И след това може да одобрите/ възразите и ако всичко е наред плащате и заминавате. Или това е от "услугите, които предлагат само за клиентКИ, а аз пък да не знам
По отношение на базата данни: Да имат и поддържат такава и всеки път използват от нея името и ЕГН-то/ БУЛСТАТ-а, все пак те са им необходими с оглед издаването на фактура и дори питат има ли промяна в данните.
Но, както и по-горе беше казано
По отношение на това, че "наричащия себе си приемчик обяснява на работника какво да гледа"- не значи, че служителя е неграмотен, а така се прави съобразно "Вътрешните им правила и в частност организационна структура", същата може да се види на едно табло в МП. Всъщност така се прави навсякъде, където е въведено исо и в този случай и 2 висши образования да има, работника, който всъщност е подчинен на приемчика, може да започне работа след като му е възложено какво да работи / Но всъщност не е ли така във всяка една фирма, организация или структура?!?/. В крайна сметка за качеството на ремонта пред клиента е отговорен приемчика и има още по-голямо основание да обясни на работника какво да гледа.
По отношение на некачествените ремонти. Като клиенти, преди да платите имате право да изискате / ако те сами не ви предложат/ да огледате колата и да направите едно кръгче, за да проверите дали всичко е наред. И след това може да одобрите/ възразите и ако всичко е наред плащате и заминавате. Или това е от "услугите, които предлагат само за клиентКИ, а аз пък да не знам


По отношение на базата данни: Да имат и поддържат такава и всеки път използват от нея името и ЕГН-то/ БУЛСТАТ-а, все пак те са им необходими с оглед издаването на фактура и дори питат има ли промяна в данните.
Но, както и по-горе беше казано
и колкото и да се говори клиенти ще си имат, но е добре клиента да знае какво да изиска, а не да недоволства как са му взели парите и не са му свършили работата, а тук пола не е от значение.pepy1 написа:явно доволните са повече от недоволните

- cossy
- потребител
- Мнения: 4564
- Регистриран: 22 яну 2005, 22:20
- Модел на автомобила: Ескорт 1.6 -> 2.0 16V
- Status: Извън линия
Псолютно, аз ше се засиля някой път за там да видим как работят момчетата, туко-виж.. туко-не... ми опраили разходЪ... Пацо! 
Колкото до МП в София, и в двете ме дразни изключително, че ако отидеш само на профилактика не ти оглеждат достатъчно добр колата
Трябва да смотолявиш нещо, че да ги заинтригуваш кфо ли може да бъде... Последния път ко ми казаха, колата ти е бомба и съединителя ти е добре, супер си
И ко? След 500 км до Смолян ми падна полуоската от разбит шарнир, а след няколко месеца съединителят започна да приплъзва... После сменях и притискателен диск, ма не при тях, за тях съединителя беше екстра... що ли не им го продадох втора ръка, то и без тфа имаше слухове, че прават такива шашми 
А, щях да забравя
За тях разбит шарнир значи смяна на носач... пей сърце, то парите ги берем от дърветата... и Пацо от там го взехме 

Колкото до МП в София, и в двете ме дразни изключително, че ако отидеш само на профилактика не ти оглеждат достатъчно добр колата



А, щях да забравя



- paci
- Модератор
- Мнения: 7883
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Хах, симпатягаcossy написа: туко-виж.. туко-не... ми опраили разходЪ... Пацо!
то парите ги берем от дърветата... и Пацо от там го взехме

Иначе за Търново :
Скоро има изгледи да сменя моя и с "новия" да се затъркалям до Търново задължително.
Ама Митко (шефчето там) нещо не ни пише вече


Деянчооуу, чакаме инфо щото глей колко мераклиии от по над 100 км. сме се засилили на там.
- S@sel@
- потребител
- Мнения: 597
- Регистриран: 28 яну 2005, 23:39
- Модел на автомобила: ex.Фиеста 1.1 mi `94 / ex.Фокус 1.8 115к.с.
- Местоположение: deep in Colorado mountains
- Status: Извън линия
На няколко поредни срещи обсъждаме, че няма да е зле да открием екскурзионния сезон със среща на клуба във Велико Търново. Ще го комбинираме и с посещение на тамошното МП, което според слуховете досега е най- доброто в БГ. А Митко ако разбере колко народ се е наточил да му се стовари... Та чакаме да се стопли малко и "...всички сме за Търново..."
А пък и всички Варненци щели да дойдт също!

БОГ създаде хората, COLT ги направи равни!
- demiro
- потребител
- Мнения: 1210
- Регистриран: 17 мар 2005, 00:36
- Модел на автомобила: голяма печка :)
- Местоположение: Около В.Търново :)
- Status: Извън линия
Абе бедна работа е в Търновското общо взето,според менЛюбо написа:От различните разговори във форума оставам с впечатление, че по-кадърните и по-съвестните са във В. Търново. Поне тук досега не си спомням да съм прочел негативно мнение за Търновското МП.

По-скоро предпочитам да си взема части от там и да отида при Ганчо и Бат Краси в Самоводене/който ги знай де/
И там бедничко от към оборудване но по приятно някак си

Изказвам лично мнение,не стреляйте по пиЯниста



-
- Администратор
- Мнения: 2511
- Регистриран: 01 ное 2005, 13:48
- Модел на автомобила: Мондео 2,0i; 107kW, 2006г.
Ford Ka 1,3 DuraTec 51kW 2003г. - Местоположение: София - Надежда 1
- Контакти:
- Status: Извън линия
Ми тогава като се позатопли може би ще отидем при ... незнам как го нарече, но било приятно
А за търновското - квот съм чул тук. Просото от там има най-малко оплаквания. Но вие си ги знаете най-добре, така че да кажат и останалите от там и да видим накъде да одим...
П.П. Предлагам да направи класация на сервизите на МП - в кой е най-зле.

А за търновското - квот съм чул тук. Просото от там има най-малко оплаквания. Но вие си ги знаете най-добре, така че да кажат и останалите от там и да видим накъде да одим...
П.П. Предлагам да направи класация на сервизите на МП - в кой е най-зле.
- Polly
- потребител
- Мнения: 905
- Регистриран: 24 фев 2005, 16:02
- Модел на автомобила: Бира Каменица в кен
- Местоположение: село Извор
- Контакти:
- Status: Извън линия
Каквато и класация да има, пак ще има недоволни. И безплатно да правят ремонтите, пак ще има мрънкане.
Моето предложение е вместо да си губиме времето с МП България, да се организира един преглед на клубните коли в Кьолн, в краен случай Валенсия, а ако пак има недоволни, то проблема със сигурност трябва да се търси на друго място, защото решението на нито един проблем не може да се намери на нивото, на което съществува проблемът.

Моето предложение е вместо да си губиме времето с МП България, да се организира един преглед на клубните коли в Кьолн, в краен случай Валенсия, а ако пак има недоволни, то проблема със сигурност трябва да се търси на друго място, защото решението на нито един проблем не може да се намери на нивото, на което съществува проблемът.

-
- Администратор
- Мнения: 2511
- Регистриран: 01 ное 2005, 13:48
- Модел на автомобила: Мондео 2,0i; 107kW, 2006г.
Ford Ka 1,3 DuraTec 51kW 2003г. - Местоположение: София - Надежда 1
- Контакти:
- Status: Извън линия
Права си. И за Кьолн съм навит, само дето малко с езика им не се разбираме, но по десетопръстната ще се справяPolly написа:Каквато и класация да има, пак ще има недоволни. И безплатно да правят ремонтите, пак ще има мрънкане.![]()
Моето предложение е вместо да си губиме времето с МП България, да се организира един преглед на клубните коли в Кьолн, в краен случай Валенсия, а ако пак има недоволни, то проблема със сигурност трябва да се търси на друго място, защото решението на нито един проблем не може да се намери на нивото, на което съществува проблемът.

- Polly
- потребител
- Мнения: 905
- Регистриран: 24 фев 2005, 16:02
- Модел на автомобила: Бира Каменица в кен
- Местоположение: село Извор
- Контакти:
- Status: Извън линия
Тръгваме към Кьолн на пролет, дотогава ще съм си уредила един закрит вагон от БДЖ да ми транспортира колата, че с езика им ще се разбереме, но с цените на бензина по-трудноЛюбо написа: Права си. И за Кьолн съм навит, само дето малко с езика им не се разбираме, но по десетопръстната ще се справяКога тръгваме?

Сега е момента да се включат и други желаещи поне с пътните разходи да минеме по-евтино и да остане нещо и за сервиза

- BadAngel
- потребител
- Мнения: 573
- Регистриран: 03 авг 2005, 00:07
- Модел на автомобила: '06 Ford Focus
- Местоположение: София, кв. Гео Милев
- Контакти:
- Status: Извън линия
доста обширна тема, за сега съм имал 1 път сблъсък със сервиза на мото пфое и се отнасяше за смяната на съединител на един с-тайп - истината е, че чакахме 1 месец, но когато се обадиха да дойдем да вземем колата всичко беше ОКЕЙ и даже бяха изчистили грешките от компютъра 

Играчките се променят,
момчетата - не.
момчетата - не.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 54 госта