Играчка :)
-
- потребител
- Мнения: 622
- Регистриран: 26 яну 2006, 17:50
- Модел на автомобила: Puma 1.7 Zetec-s в процес на тунинговане
- Местоположение: Козлодуй
- Status: Извън линия
Разгледай първата картинка. Там на основата ще видиш един бял "пипон" който опира в повдигача. Виж какво става с пипона и повдигача когато вече пантата е започнала да се вдига. Този пипон, по принцип, трябва да е изпълнен от кухо тяло, сачма и пружина, но това ще е в скъпия вариант на изделието. За момента ще е мъртво желязо което ще се завари последно към основата, след като са направени всички други регулировки. Т.е., колко да се отваря врата в хоризонталната плоскост, колко високо да стои при спуснато положение, колко високо да се вдига при вдигнато. Планката е дебела 7 милиметра и е широка по хоризонтала само 152 мм. Ширината на "охлюва" е 50 милиметра ориентировъчно. Това всичкото ще ти го хвана на менгемето и ще ти дам произволен лост да ми го огънеш, усучеш и каквото искаш там да му правиш. Най-много да изскубеш менгемето от болтовете. Пък и то няма много база за усливане на конструкцията, при положение, че всичкото това се крепи на една ламарина 2.5 мм дебела. Ще има разни усилващи нюанси в цялостната конструкция, но те вече попадат в търговската част на проекта и се правят за всеки индивидуално.
_______________________________________
Ваклин Христов
Автомобилна диагностика ЕООД
П.К. 79
3320 Козлодуй
Ремонт на дизелова горивна апаратура.
Ваклин Христов
Автомобилна диагностика ЕООД
П.К. 79
3320 Козлодуй
Ремонт на дизелова горивна апаратура.
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Няма как стъклото да опре в калника, колонката(стъклото) е скосено назад. По-вероятно е да има проблем със степента на вдигане, дали долния ръб ще се вдигне достатъчно за да не си удрят главите тези които ще се качват. Тогава ще трябва да мислиш за промяна на цялата конструкция. Трябва също и да се помисли за механизъм за заключване в областа на долната панта, но сигурно това си го предвидил, то не е и трудно, просто трябва да се монтира втора брава.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

-
- потребител
- Мнения: 622
- Регистриран: 26 яну 2006, 17:50
- Модел на автомобила: Puma 1.7 Zetec-s в процес на тунинговане
- Местоположение: Козлодуй
- Status: Извън линия
Ми щото джаджата е за продаване бе, човек. Толкова ли е далече от акъла? Пуснал съм го като картинки да не би да се появи някой адекватен коментар. Толкова. Понеже и ти работиш на нам к'во си, купуваш си една кола за разкостване, сваляш калници, подкалници и друга дандания, гледаш тъпо като мен в нея една седмица, чертаеш, режеш шаблони от картон, пробваш на място, преправяш, пак пробваш, поръчваш прототип, той не става, поръчваш втора редакция, отчиташ окончателно несъответствията, трета редакция и т.н.
Аз само за колата дотук съм дал 4 хилки с прекарване на платформа и т.н. Да ти не говоря, че супер състоянието по всичко което не е засегнато от удара се разминава в:
2 броя амортисьори. Бяха маслени, китайски и изтекли. На тези коли са газови, ми махни другото и ги няма;
Един брой лагер на главина. Луфт - сигурно 2 мм. Добре, че хората не са се изпотрепали;
Спирачни дискове - комплект. Тези бяха под всякакви норми за дебелина;
Предни накладки. Супортите бяха заседнали и тези бяха износени на една страна. Т.е., трябват нови.
Маншон на едното каре. Още не знам самото каре на какво дередже е.
Кормилни накрайници. Скъсани са им маншоните и отиват към смяна
Отделно трябва дебитомер, който камионът като е натиснал предницата, го е направил на сол.
Съединителят сигурно е за смяна, но това ще мога да го кажа като сваля двигателя.
За 700 лева без да броя транспортните разходи купих нуцуна, фарове, радиатор и кондензатор за климатика. Ако искам да правя и климатика ще ми трябва и за 150 кинта осушител.
Та така ... Това е кола, която ако не беше ударена щеше да се продава в мобилето в състояние "перфектно"! Представи си хората как си карат колите. Още не съм почнал задницата, за да видя там какви изненади ме очакват.
Вярно, че много хора ме обвиняват за луд, но не чак дотам де...
Аз само за колата дотук съм дал 4 хилки с прекарване на платформа и т.н. Да ти не говоря, че супер състоянието по всичко което не е засегнато от удара се разминава в:
2 броя амортисьори. Бяха маслени, китайски и изтекли. На тези коли са газови, ми махни другото и ги няма;
Един брой лагер на главина. Луфт - сигурно 2 мм. Добре, че хората не са се изпотрепали;
Спирачни дискове - комплект. Тези бяха под всякакви норми за дебелина;
Предни накладки. Супортите бяха заседнали и тези бяха износени на една страна. Т.е., трябват нови.
Маншон на едното каре. Още не знам самото каре на какво дередже е.
Кормилни накрайници. Скъсани са им маншоните и отиват към смяна
Отделно трябва дебитомер, който камионът като е натиснал предницата, го е направил на сол.
Съединителят сигурно е за смяна, но това ще мога да го кажа като сваля двигателя.
За 700 лева без да броя транспортните разходи купих нуцуна, фарове, радиатор и кондензатор за климатика. Ако искам да правя и климатика ще ми трябва и за 150 кинта осушител.
Та така ... Това е кола, която ако не беше ударена щеше да се продава в мобилето в състояние "перфектно"! Представи си хората как си карат колите. Още не съм почнал задницата, за да видя там какви изненади ме очакват.
Вярно, че много хора ме обвиняват за луд, но не чак дотам де...

_______________________________________
Ваклин Христов
Автомобилна диагностика ЕООД
П.К. 79
3320 Козлодуй
Ремонт на дизелова горивна апаратура.
Ваклин Христов
Автомобилна диагностика ЕООД
П.К. 79
3320 Козлодуй
Ремонт на дизелова горивна апаратура.
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Аз не смятам, ти имаш идея и я претворяваш, няма значение с колко труд време и средства, важно е когато стане да седнеш и да си кажеш узорих се но успях. Аз вече четвърта година прикривам с липса на време чист мързел и леко-полека идеята си отива, накрая ще си отиде и ще кажа можеше да стане много хубаво ама нямах време.Vaklin написа:..........
Вярно, че много хора ме обвиняват за луд, но не чак дотам де...
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

-
- потребител
- Мнения: 622
- Регистриран: 26 яну 2006, 17:50
- Модел на автомобила: Puma 1.7 Zetec-s в процес на тунинговане
- Местоположение: Козлодуй
- Status: Извън линия
Тц. Под луд имах предвид, че луд умора няма. В този случай обаче налях много кинта в тази "идея" и малко поне трябва да си върна.
Иначе, знаеш ли колко диви неща съм направил до положение "рботещо". После съм ги зарязал защото вече е станало.
То не беше инсталация за биодизел, то не беше управление на учени помпи, то не беше специален измервателен инструемнт за помпи, то не беше 16 канален осцилограф за паралелна диагностика. Сега оправям пумата и предстои стенд за дюзи с две пружини и вибростенд за турбини. И тях ще ги направя и пак ще се попадат само дървета и няма да има кой да работи и ще тръгна да ги продавам.
Много дървета в тая държава. Много!
Иначе, знаеш ли колко диви неща съм направил до положение "рботещо". После съм ги зарязал защото вече е станало.
То не беше инсталация за биодизел, то не беше управление на учени помпи, то не беше специален измервателен инструемнт за помпи, то не беше 16 канален осцилограф за паралелна диагностика. Сега оправям пумата и предстои стенд за дюзи с две пружини и вибростенд за турбини. И тях ще ги направя и пак ще се попадат само дървета и няма да има кой да работи и ще тръгна да ги продавам.
Много дървета в тая държава. Много!
_______________________________________
Ваклин Христов
Автомобилна диагностика ЕООД
П.К. 79
3320 Козлодуй
Ремонт на дизелова горивна апаратура.
Ваклин Христов
Автомобилна диагностика ЕООД
П.К. 79
3320 Козлодуй
Ремонт на дизелова горивна апаратура.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 29 госта