Колеги, най сетне светлина във дъното на тунела...

Кафе, чай, безалкохолно и сладки приказки.
Потребителски аватар
traqn_savov
потребител
потребител
Мнения: 932
Регистриран: 03 май 2007, 20:23
Модел на автомобила: citroen xsara 1.4i 99 silverlight
Местоположение: VARNA
Status: Извън линия

Колеги, най сетне светлина във дъното на тунела...

Мнение от traqn_savov » 06 май 2007, 16:01

Колеги, днес предприех сериозна офанзива във сервиза,и разчекнах цялата фиестичка..

Направих цялосна проверка на всичко, всички датчици, си бачкат корекно..

Но се оказа че куплунгите, особенно на EEC-то са страшно агрепирали, някакъв бял прах по тях, всички маси също доста ръждясали, и не контактуваха.....

почистих всички агрепирали конектори, особенно на МСУ-то "чистих го два часа" направих цялостна проверка на инсталацията на бензино впръска и компютъра, една главна букса, беше зле отдрязах я и запоих крайщата й, стана перфекно.

Затворих всичко, и о радост за душата, емоционална чикия, двигателят пее, не глъхне и не пуши като на умряло.

даже до нас 6 километра, свещите се изчистиха, а бяха въглен..
вече колицата върви супер, даже задминах един колега 1.1 :oops: :P

равносметката..

Един изпръскан спрей Вд-40 , малко калай, прободен пръст "вместо кабела си дупнах пръста :oops: " и пет часа клечене над капака..
малко или много това е, за сега колицата си върви перфекно, дано да продължи и за напред. :)
Форум на българските неспециалисти.
Траян Савов:
Генерален спонсор на Глобул-ад, Виваком, еон българия и ром-петрол....

а мен кой ще спонсорира.?!!?!!?

Потребителски аватар
DigiPro
потребител
потребител
Мнения: 4337
Регистриран: 08 фев 2005, 23:15
Модел на автомобила: C-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен B-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен Fusion 1,4 Duratec 16V.
ex Fiesta Si 1,6 16V MK3,5
ex Fiesta 1,1i MK3
Местоположение: Велико Търново
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от DigiPro » 06 май 2007, 18:12

Честито колега. Радвам се, че си я оправил. На никой от колегите не му е приятно да слуша, че форда бил лоша кола. Предната ми Фиеста беше 1,1 моно 91г. и мога да ти кажа че не съм имал сериозни проблеми освен малко по-големия разход на масло.

Потребителски аватар
traqn_savov
потребител
потребител
Мнения: 932
Регистриран: 03 май 2007, 20:23
Модел на автомобила: citroen xsara 1.4i 99 silverlight
Местоположение: VARNA
Status: Извън линия

Мнение от traqn_savov » 06 май 2007, 18:16

Да ама как може буксите на такава нова кола да са във окайващо състояние, както и да е важното е че стана...

Иначе ходих преди по елконажий, разбутаха всичко, и измислиха 1001 повреди, апък те датчиците са си ги написали хората как се проверяват. :evil: :x
Ако не бях във час, щяха да ме накарат да сменя всички работещи работи, и най накрая резолтата щеше да е никакъв!!!!
Форум на българските неспециалисти.
Траян Савов:
Генерален спонсор на Глобул-ад, Виваком, еон българия и ром-петрол....

а мен кой ще спонсорира.?!!?!!?

Потребителски аватар
evg2
потребител
потребител
Мнения: 708
Регистриран: 06 сеп 2005, 10:33
Модел на автомобила: Mondeo-комби 2.0-136 PS-NGA.-GHiA-1993г.
Местоположение: Дряново+42° 58' 17.86", +25° 28' 15.07"
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от evg2 » 06 май 2007, 18:46

95г.нова кола ще ни се и на двамата май а?

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13106
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Мнение от HACKO » 07 май 2007, 00:44

А така, можело значи.
Поздравления, мисля вече си разбрал, че това не е Голф или Лада, ами иска мислене и най вече четене.

Потребителски аватар
valboy
потребител
потребител
Мнения: 1476
Регистриран: 20 фев 2005, 16:12
Status: Извън линия

Мнение от valboy » 07 май 2007, 02:00

Браво, колега, радвам се за теб! Само не мога да намеря тази дума: "агрепирали" никъде из нета??
:wink:

Потребителски аватар
traqn_savov
потребител
потребител
Мнения: 932
Регистриран: 03 май 2007, 20:23
Модел на автомобила: citroen xsara 1.4i 99 silverlight
Местоположение: VARNA
Status: Извън линия

Мнение от traqn_savov » 07 май 2007, 06:56

окислени. :oops: :oops: :shock: :wink:
Форум на българските неспециалисти.
Траян Савов:
Генерален спонсор на Глобул-ад, Виваком, еон българия и ром-петрол....

а мен кой ще спонсорира.?!!?!!?

Потребителски аватар
jlpetkov
потребител
потребител
Мнения: 729
Регистриран: 18 яну 2007, 08:59
Модел на автомобила: BMW 318ti 95'мтехник шпер; Ford Fiesta 1,6i 16V '94 АГУ
Местоположение: София, в едно гето наречено Обеля-2
Status: Извън линия

Мнение от jlpetkov » 07 май 2007, 10:35

Който разбира се оправя.
.... а такива като мен дето нищо не вдяват :(
Браво колега, да имаш мерак да я направиш тая процедура и под моя капак?

Потребителски аватар
traqn_savov
потребител
потребител
Мнения: 932
Регистриран: 03 май 2007, 20:23
Модел на автомобила: citroen xsara 1.4i 99 silverlight
Местоположение: VARNA
Status: Извън линия

Мнение от traqn_savov » 07 май 2007, 13:52

Еми сега фиестичката гори 8.8 - 9 градско, натоварено по половин час на сфетофар...

забравих кога последният път посещавах бензиностанция :twisted: :twisted:

Някой може да ми каже че е ужасно много за 1.1 двигател ..
ама знайте че съм под 8-сем акносвери в цилиндрите, двигателя вече само "яде" бензин, и не одава мощост, и издиша от всякъде...

И колега бих го направил, но съм от варна, и стига да има смисъл, аз преди да направя тази процедура, ходих на елкони "разбутаха всичко :evil: " проверявах всички датцичи, реботеха перфекно и корекно "а TPS е сменян във германия"

после поревах малко във форума, и чак като ми се освободи време го направих, има няма, 4-тери часа работа. :wink:

Така че, до колко имаш нужда специално ти от тая процедура, при теб може да е друго..

А хората са си го написали навсякъде, че се проверяват първа контактуването..

не става само с ядене, трябва и акъл. :oops: :oops: :lol: :lol: :cry: :cry:

Едит: о колега ти си със 1.6 двувалка.. двигателят ти като мощост и разход е съсем друго :)
Форум на българските неспециалисти.
Траян Савов:
Генерален спонсор на Глобул-ад, Виваком, еон българия и ром-петрол....

а мен кой ще спонсорира.?!!?!!?

Потребителски аватар
paci
Модератор
Модератор
Мнения: 7883
Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Мнение от paci » 07 май 2007, 15:27

акносвери ?
И на друго място го беше написал така.
Какво означава ?

Потребителски аватар
cenzor
потребител
потребител
Мнения: 3143
Регистриран: 30 авг 2006, 20:28
Модел на автомобила: Fiesta MK6 2004 1.3i/70hp
Местоположение: СОФИЯ
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от cenzor » 07 май 2007, 15:28

paci написа:акносвери ?
И на друго място го беше написал така.
Какво означава ?
Атмосфери ще да е. :shock:
Изображение
Не отговарям на неграмотни постове.

Потребителски аватар
paci
Модератор
Модератор
Мнения: 7883
Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Мнение от paci » 07 май 2007, 15:33

Е то в контекста на мнението е така но що така го пише.
Преди години оше лапе като ми казаха, четки за "алтернатор" и некък си нацелих да занеса на дядо ми за жигулата четки за генератора. Така му викали, щото бил алтернатива на генератор ... изкарвал си прав ток ... али-бали ... глупости според мен. Генератор си е и тва е.

Потребителски аватар
doctordre
потребител
потребител
Мнения: 1664
Регистриран: 13 апр 2007, 20:53
Модел на автомобила: Sierra '90 Turnier 2.0 GL
Местоположение: Sofia
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от doctordre » 07 май 2007, 16:23

paci написа:Е то в контекста на мнението е така но що така го пише.
Преди години оше лапе като ми казаха, четки за "алтернатор" и некък си нацелих да занеса на дядо ми за жигулата четки за генератора. Така му викали, щото бил алтернатива на генератор ... изкарвал си прав ток ... али-бали ... глупости според мен. Генератор си е и тва е.
не му се вика така защото е алтернатива, а просто на английски alternant е променлив :wink: АС=alternant current, тоест променлив ток, това което произвежда всъщност генератора 8)

Потребителски аватар
nicko
потребител
потребител
Мнения: 285
Регистриран: 03 окт 2006, 15:26
Модел на автомобила: Ford Mondeo-Kombi 2.0 136 DOHC 1993г
Местоположение: Майна
Status: Извън линия

Мнение от nicko » 07 май 2007, 17:48

Браво колега и аз се извинявам за думите писани в една тема, че Форда е само проблеми. Моя проблем беше от некадърни майстори и пребързах с решението си относно марката. Но с гордост мога да кажа, че за мен Форд е по добре от селските голфчета и опелчета и др автомобилчета.

Потребителски аватар
valboy
потребител
потребител
Мнения: 1476
Регистриран: 20 фев 2005, 16:12
Status: Извън линия

Мнение от valboy » 07 май 2007, 18:12

nicko написа:.................... Но с гордост мога да кажа, че за мен Форд е по добре от селските голфчета и опелчета и др автомобилчета.
Ще ти дойде и на теб ъкъла! :lol: Дето викат: По-добре късно, отколкото никога!
:wink:

Потребителски аватар
pantata
потребител
потребител
Мнения: 1374
Регистриран: 28 сеп 2006, 03:22
Модел на автомобила: Fiesta 1.4 `89
Fiesta 1.25 '10
Subaru Legacy 3.0R Auto '07
Местоположение: Димитровград/София
Status: Извън линия

Мнение от pantata » 07 май 2007, 21:19

В Европа май само Британците и Руснаците оценят Форд по неговите достойнства, а не по предразсъдъци. Аз преди няколко години си казвах, че Опел Форд или Фолксваген няма да си купя, ама на, вече втори форд :)
Изображение

Потребителски аватар
traqn_savov
потребител
потребител
Мнения: 932
Регистриран: 03 май 2007, 20:23
Модел на автомобила: citroen xsara 1.4i 99 silverlight
Местоположение: VARNA
Status: Извън линия

Мнение от traqn_savov » 07 май 2007, 21:40

Форда наистина е хубава кола, предпочитам ги пред опел "вежда" и селската мечта голф.

А по въпроса за грешките, някой път бързам :oops: :oops: някой път пиша от сервиза там нямам българска подредба, а българиян пфонетик..

Така че се извинявам, ако съм объркал някого...

По темата....

Динамо, е устройство което служи за произвеждане на електроенергия...

динамата са правотокови, тоест нямат изправителни диоди, а имат колектори който комутират тока през намотките, и така винаги тече във права посока..

Алтернатор... пак произвежда електричество, но е проминливо токово устройство, тоест нуждае се от диодни изправители " точно 6-ст на брой"

И двете устройства, могат да се нарекат ГЕНЕРАТОРИ независимо от принципа си на действие, основната задача е да генерират "произвеждат" електро енергия..

Поздрави. :D :D
Форум на българските неспециалисти.
Траян Савов:
Генерален спонсор на Глобул-ад, Виваком, еон българия и ром-петрол....

а мен кой ще спонсорира.?!!?!!?

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13106
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Мнение от HACKO » 07 май 2007, 21:45

Траяне, тази компресия направо плаче за основен ремонт.

Потребителски аватар
traqn_savov
потребител
потребител
Мнения: 932
Регистриран: 03 май 2007, 20:23
Модел на автомобила: citroen xsara 1.4i 99 silverlight
Местоположение: VARNA
Status: Извън линия

Мнение от traqn_savov » 07 май 2007, 21:47

:oops: :oops:


Във аутодатата я дават 11-12 Атмосфери :wink:
днес отворих едната свещ, и беше със идеален цвят, на леко припечена до златисто филийка. :oops: :oops:

За толкова износен мотор, никак не е зле...
Форум на българските неспециалисти.
Траян Савов:
Генерален спонсор на Глобул-ад, Виваком, еон българия и ром-петрол....

а мен кой ще спонсорира.?!!?!!?

Отговори

Върни се в “КАФЕНЕ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 25 госта