За мондео дизел
- bochev89
- потребител
- Мнения: 63
- Регистриран: 22 апр 2007, 17:43
- Модел на автомобила: Ford Sierra 2.0 Ghia Ford Mondeo 1.8TDI Ghia
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
За мондео дизел
Здравейте, интересувам се от мненията на колегите с мондео дизел 1997-2001 модел, малко повече информацияза endura de каква е разликата между него и предишния мотор(като изключим надписа на капака на главата
)Живо се интересувам и дали е с електрическа помпа.Ако може някой колега с такъв мотор да изкаже впечатленията си от него и най-вече пали ли през зимата(естествено всичко си зависи от това на какъв екземпляр попаднеш, но все пак)Консултирах се с "разбирачи" и ми казаха "това си е същия мотор от 1988 само турбо и интеркулер има, много е калпав" или "досега дизел форд зимата не съм видял да пали" и тн. естествено аз не им вярвам, имам една сиера семейна ценност за 8 години съм дал повече пари за четки за зъби отколкото за нея, но това е друга тема
Благодаря предварително!


- Svetlix
- потребител
- Мнения: 524
- Регистриран: 21 сеп 2006, 18:38
- Модел на автомобила: Nissan Almera SRi 1.6, 16V
- Местоположение: Моето гето е д`гето
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: За мондео дизел
Пълни глупости ... колкото и стар да е всичко ако е наред по двигателя и ако ти бачкат всички подгряващи само докато помирише нафтата и е запалилbochev89 написа: "досега дизел форд зимата не съм видял да пали"



-
- потребител
- Мнения: 4211
- Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
- Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: За мондео дизел
Аз мисля да си купувам такова чак от Германия, не казвай че са калпави!bochev89 написа:Здравейте, интересувам се от мненията на колегите с мондео дизел 1997-2001 модел, малко повече информацияза endura de каква е разликата между него и предишния мотор(като изключим надписа на капака на главата)
нищо полезно не казвам, по-скоро и аз чакам мненията тук.
Обаче това, че форд не палел и двигателят е скапан, не е вярно - не са от колата такива проблеми. От собственикът и майсторите идват бедите.
- chains
- потребител
- Мнения: 1161
- Регистриран: 08 мар 2005, 23:25
- Модел на автомобила: Mondeo 1.8 TDI `94 CLX Turnier & Focus 1.6 V16 `00 Turnier
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
Монито, което карам е реално втората ми кола с този двг /първата ми бе Сиера 1.8тд/ - смело мога да заявя, че това е отлична разработка и е най-добрия малък дизел преди ерата на комън-рейлите /всъщност това е мнение на доста експерти/!
Общо с двете коли съм навъртял над 160 000км. /с монито скоро ще достигнем 110 000км/ и през целия експлотационен период не съм имал технически проблеми, а поддръжката по самия мотор изцяло се изчерпва със стандаартната смянаа на консумативи - масло, филтри, ремъци, ролки и подгряваащи свещи!
Самия двг. е значително по-тих, с по-малко вибрации и по-гладък ход от конкурентите /особено от Фв-Ауди/; Специално в Мони, ако не знаеш, че двг е дизел, няма как да разбереш - двг не се чува, няма вибрации и колата е доста пъргава /направо се изтрелва/!
Колкото до самия двг, то реално от 1993г. до 2000г. /тоест от Мони Мк1 до края на Мони Мк2/ е един и същ, просто двг е уникално добър;комбинацията между него, ск. кутия и диф. е отлична и колата има много добри теехнически параметри при нисък разход на гориво! Особено Ескортите и Фокусите с него са направо резачки!
ПП: ако те вълнува нещо специално питай ще се опитам да ти дам безпристрастни отговори!
ПП2: Щом си сее насочил към Мони, те съветвам да се насочиш към комбитата - направо са огромни /вътре спрямо седана е много по-широко/, окачването е подсилено, това е може би единственото комби от средата на `90, което има пътно поведение като на седан, а не като конкурентите - катафалка!
Общо с двете коли съм навъртял над 160 000км. /с монито скоро ще достигнем 110 000км/ и през целия експлотационен период не съм имал технически проблеми, а поддръжката по самия мотор изцяло се изчерпва със стандаартната смянаа на консумативи - масло, филтри, ремъци, ролки и подгряваащи свещи!
Самия двг. е значително по-тих, с по-малко вибрации и по-гладък ход от конкурентите /особено от Фв-Ауди/; Специално в Мони, ако не знаеш, че двг е дизел, няма как да разбереш - двг не се чува, няма вибрации и колата е доста пъргава /направо се изтрелва/!
Колкото до самия двг, то реално от 1993г. до 2000г. /тоест от Мони Мк1 до края на Мони Мк2/ е един и същ, просто двг е уникално добър;комбинацията между него, ск. кутия и диф. е отлична и колата има много добри теехнически параметри при нисък разход на гориво! Особено Ескортите и Фокусите с него са направо резачки!
ПП: ако те вълнува нещо специално питай ще се опитам да ти дам безпристрастни отговори!
ПП2: Щом си сее насочил към Мони, те съветвам да се насочиш към комбитата - направо са огромни /вътре спрямо седана е много по-широко/, окачването е подсилено, това е може би единственото комби от средата на `90, което има пътно поведение като на седан, а не като конкурентите - катафалка!
-
- потребител
- Мнения: 4211
- Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
- Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Аз трябва да си купя комби - винаги ми е трябвалоchains написа:Колкото до самия двг, то реално от 1993г. до 2000г. /тоест от Мони Мк1 до края на Мони Мк2/ е един и същ, просто двг е уникално добър;комбинацията между него, ск. кутия и диф. е отлична и колата има много добри теехнически параметри при нисък разход на гориво! Особено Ескортите и Фокусите с него са направо резачки!

Като гледам, казваш да си взема каквото и да е дизел 94-97..?
Вчера погледнах даже и билетите до Берлин - 230 лева са и се каца в нормални часове.
Ако някой ще ходи, да казва, за компания

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 29 госта