Страница 1 от 1

ПО РЪБА НА БРЪСНАЧА: С БМВ ПО АНГЛИЙСКА МАГИСТРАЛА С 210

Публикувано: 25 окт 2006, 14:48
от kEFi
ПО РЪБА НА БРЪСНАЧА: С БМВ ПО АНГЛИЙСКА МАГИСТРАЛА С 210 КМ/ЧАС
Автор Administrator
Sunday, 19 March 2006

Сцена като от екшън филм се разигра тия дни по една от най-натоварените английски магистрали А1, която пресича Великобритания от юг не север, съобщава чешкият вестник Mlada Fronta Dnes, позовавайки се на английската преса.

Двайсет и пет годишният Кевин Никъл от градчето Хентс със своето БМВ серия 3 с автоматична скоростна кутия се прибирал от работа, когато, за да изпревари автомобил пред него натиснал педала на газта до карй. Разбира се изпреварил автомобила пред него, но с ужас установил, че педалът на газта не се връща и стои прилепнал като с магнит към пода на автомобила.

Никъл, професионален шофьор на камион, не загубил присъствие на духа и се опитал да върне педала с всички средства. Опитал да постави скоростния лост в неутрална позиция, но не успял, след неколкократни опити да намали скоростта чрез спирачките те загряли и просто отказвали да действат. Преминала му мисълта да изключи двигателя, но това би означавало да отпаднат всички помощни системи за управление, включително усилвателя, а и имало опасност воланът да се заключи. Кевин Никъл успял да набере полицията с мобилният си телефон, която веднага изпратила хеликоптер над него, а четири пилотни коли разчиствали една лента от магистралата, по която летящият вече с над 210 км/час Никъл да се движи.



Полицията казала на Никъл да запали фаровете и да натиска клаксона непрекъснато. Всичко това продължило 26 минути, за които Кевин Никъл с разбеснялото се БМВ 318 изминал108 км. Тогава на едно кръстовище с кръгово движение автомобилът се преобърнал по покрив и спрял. За щастие Кевин Никъл бил без каквато и да е сериозна травма. Автомобилът БМВ 318, произведен през 1998 г. сега е при техниците на полицията. За да го изследва го поискала и лабораторията на Баварската фирма в Мюнхен. По предварителни данни причина за инцидента е лошото състояние на осемгодишната кола, която Никъл не си давал много труд да поддържа. Говорител на БМВ заяви, че този модел на фирмата никога преди това не е показвал подобен проблем. А самият Кевин Никъл сега търси да си купи ново БМВ от същия тип, като твърди, че то му е спасило живота.

Re: ПО РЪБА НА БРЪСНАЧА: С БМВ ПО АНГЛИЙСКА МАГИСТРАЛА С 210

Публикувано: 25 окт 2006, 17:18
от Любо
kEFi написа:... А самият Кевин Никъл сега търси да си купи ново БМВ от същия тип, като твърди, че то му е спасило живота.


А не се замисля, че същата тая кола му го е застрашила преди това, както и живота на всички останали участници в движението около него...
В края накрайщата интересно дали наистина е от недобра поддръжка или е дефект...

Re: ПО РЪБА НА БРЪСНАЧА: С БМВ ПО АНГЛИЙСКА МАГИСТРАЛА С 210

Публикувано: 25 окт 2006, 20:36
от kEFi
Любо написа:А не се замисля, че същата тая кола му го е застрашила преди това, както и живота на всички останали участници в движението около него...
В края накрайщата интересно дали наистина е от недобра поддръжка или е дефект...
Каквото и да е - такова не ща! 8 годишна кола....мойта 14-ка такива бели не прави! Както ме литва на 210 - така и ме връща обратно :wink: Те в Англия на какво му викат поддръжка? Щот не са карали по БГ пътища =)):

Публикувано: 26 окт 2006, 09:50
от valboy
М дааа, още един минус (голям) в полза на автоматичните скорости...

Публикувано: 26 окт 2006, 10:36
от demiro
Хей тия професионалисти ще се избият бе.А решението е елементарно,натиска с химикал или отверка прекъсвача на бензиновата помпа до лявата си обувка и на тебе 210 км в час без подаване на гориво :lol: :lol: Е човека се е паникьосал,но щом му е дошло на ума да се обади и на полицията,значи е имал много време за мислене :wink: ,абе професионалисти... :P

Публикувано: 26 окт 2006, 10:55
от paci
Бе то убаво си го измислил, обаче моята като угасне спира по-трудно и завива малко по-зле от трудно :)
Е щом са дошли да му разчистват пътя, все е имало участък където да се пробва да я угаси.

Публикувано: 26 окт 2006, 11:16
от Brock
paci написа:Бе то убаво си го измислил, обаче моята като угасне спира по-трудно и завива малко по-зле от трудно :)
Е щом са дошли да му разчистват пътя, все е имало участък където да се пробва да я угаси.
:idea: За нашите, дето са с ръчни кутии не е такъв проблем ако угасне - просто ръгаш 5-та скорост и вече си имаш серво и хидравлика. Това е добре де се знае при екстремни ситуации :!: - човек никога не знае какво ще му се случи - по-добре да е подготвен.

:twisted:

Публикувано: 26 окт 2006, 17:02
от nikolovvd
Предлагам да се открие нов раздел - "Училище за новаци" . Там да споделяме подобни ситуации и кой как се е измъкнал.

Публикувано: 26 окт 2006, 22:35
от HACKO
Абе тоя "професионалист" не знае ли че когато изключи мотора и спирачките и управлението си работят само се изисква по-голямо усилие. Ако не беше се обърнал, като свърши острова сигурно щеше да звъни на бреговата охрана да му прати поводница. *00120* *00120* *00120*