Тестват новия Focus RS на Nürburgring
Публикувано: 12 апр 2011, 19:28
Възможно е да бъде 4х4 хибрид.
Дебнещите автопапараци около пистата Nürburgring, където се тестват повечето горещи коли, вероятно са очаквали да заловят ST версията на новия Focus, но вместо нея пред обективите им, е попаднала най-мощната RS модификация.

На снимките са два прототипа, означени като Megan и Fox II (нямаме си идея защо), които са все още в начална фаза на разработка. Както знаете новият Ford Focus RS трябва да бъде готов след около две години. Любопитен е факта, че Fox II, е комби, което предполага, че в плановете на Ford влиза и горещ комби модел.

Автомобилите са оборудвани с RS седалки, внушителна, централно разположена ауспухова система и специални лети джанти, зад които се крие мощна спирачна система.Информацията около новия най-мощен Ford Focus е ограничена. Тази, която се появи преди време, гласеше, че автомобилът ще заложи на по-малък двигател, с повече сила и на задвижване към четирите колела.
Говореше се за хибридна система, съчетаваща 4-цилиндров Ecoboost двигател с обем 2.0 литра, отговарящ за предните колела, и електромотор, задвижващ задните.


Дебнещите автопапараци около пистата Nürburgring, където се тестват повечето горещи коли, вероятно са очаквали да заловят ST версията на новия Focus, но вместо нея пред обективите им, е попаднала най-мощната RS модификация.

На снимките са два прототипа, означени като Megan и Fox II (нямаме си идея защо), които са все още в начална фаза на разработка. Както знаете новият Ford Focus RS трябва да бъде готов след около две години. Любопитен е факта, че Fox II, е комби, което предполага, че в плановете на Ford влиза и горещ комби модел.

Автомобилите са оборудвани с RS седалки, внушителна, централно разположена ауспухова система и специални лети джанти, зад които се крие мощна спирачна система.Информацията около новия най-мощен Ford Focus е ограничена. Тази, която се появи преди време, гласеше, че автомобилът ще заложи на по-малък двигател, с повече сила и на задвижване към четирите колела.
Говореше се за хибридна система, съчетаваща 4-цилиндров Ecoboost двигател с обем 2.0 литра, отговарящ за предните колела, и електромотор, задвижващ задните.

