РЕТРО
Публикувано: 03 юни 2006, 11:53
03 юни 2006 / БТА
Над 100 ретро коли от цялата страна дефилираха в София. Това е поредното шествие на стари возила, организирано от Българския автомобилен клуб "Ретро" и Съюза на българските автомобилисти.
Най-стара кола е Форд от 1928 година, следван от камион Круп, произведен през 1935 г., собственост на Георги Григоров. Пред храм-паметника "Александър Невски" се подредиха ретро-коли от марките Трабант, Мерцедес, Мазерати, Мини Купър, Фолксваген, Форд, Фиат, Ягуар, Опел, Буик, Рено. Собствениците им признават, че поддръжката е много по-скъпа и трудна от тази за съвременните коли. Традиционният ретро-парад на автомобили се организира всяка първа събота след Спасовден от 1990 година насам. В Българския автомобилен клуб "Ретро" членуват над 100 собственици на над 400 автомобили. За да стане член, човек трябва да има кола на поне 25 години
Над 100 ретро коли от цялата страна дефилираха в София. Това е поредното шествие на стари возила, организирано от Българския автомобилен клуб "Ретро" и Съюза на българските автомобилисти.
Най-стара кола е Форд от 1928 година, следван от камион Круп, произведен през 1935 г., собственост на Георги Григоров. Пред храм-паметника "Александър Невски" се подредиха ретро-коли от марките Трабант, Мерцедес, Мазерати, Мини Купър, Фолксваген, Форд, Фиат, Ягуар, Опел, Буик, Рено. Собствениците им признават, че поддръжката е много по-скъпа и трудна от тази за съвременните коли. Традиционният ретро-парад на автомобили се организира всяка първа събота след Спасовден от 1990 година насам. В Българския автомобилен клуб "Ретро" членуват над 100 собственици на над 400 автомобили. За да стане член, човек трябва да има кола на поне 25 години