Страница 1 от 1

Железничарят Ford Ranger

Публикувано: 07 яну 2011, 22:00
от Ford_Lord
Глобалния пикап на Ford тегли парен локомотив.
Глобалния пикап на Ford, определян като компактен оттатък океана, успя да изтегли парен локомотив с тегло 160 тона. Автомобилът разчита на дизелов TDCi двигател с пет цилиндъра, обем 3.2-литра, мощност 197 к.с. и максимален въртящ момент от 470 Нм. Задвижването е към четирите колела, а трансмисията е автоматична с шест степени.

Видеото е рекламно и цели да популяризира дизеловите двигатели на Ford. Заснето е на територията на Австралия, където този двигател е наличен, за разлика от САЩ, където дизеловите модификации няма да се предлагат.

Видеото се появи в няколко големи американски автомобилни форума и предизвика множество коментари. От тях става ясно, че американците все по-често се заглеждат към дизеловите двигатели, особено след демонстрацията на новия Ford Ranger.

Изображение

http://www.automedia.bg/news/article_11779.html" onclick="window.open(this.href);return false; - тука има и видео на което можете да се насладите 8) 8)

Re: Железничарят Ford Ranger

Публикувано: 10 яну 2011, 21:09
от DTM
А дали във Рейнджъра има някаква тежест? Не стана ясно от клипа....
В коментарите гледам се вихри дискусия за VW Tuareg V10 TDI, където дърпа Boeing 747 със добавена тежест в Туарег-а.
Все пак Boeing-a е също 162т.
Tuareg-a /313HP - 750Nm/ е доста по-мощен от въпросния Ranger /197HP - 470Nm/ и то не със малко :roll: .

Re: Железничарят Ford Ranger

Публикувано: 19 яну 2011, 17:00
от Pyrhel
Ето и една рекламка за него: http://vbox7.com/play:f140f3c5" onclick="window.open(this.href);return false; :mrgreen:

Re: Железничарят Ford Ranger

Публикувано: 19 яну 2011, 18:24
от HACKO
Нещо не ми харесва, прекалено лесно го подкара този локомотив, никак не се напъна, а и защо локомотива първоначално е скрит в депото.

Re: Железничарят Ford Ranger

Публикувано: 19 яну 2011, 19:11
от Alexi
Pyrhel написа:Ето и една рекламка за него: http://vbox7.com/play:f140f3c5" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false; :mrgreen:
много добра :D:
между другото 3.2 тдци се слага и на транзит ,как ще наказва разни бързи 1.9 тдита... :D:

Re: Железничарят Ford Ranger

Публикувано: 19 яну 2011, 19:21
от DigiPro
HACKO написа:Нещо не ми харесва, прекалено лесно го подкара този локомотив, никак не се напъна, а и защо локомотива първоначално е скрит в депото.
Айде сега Тома неверни ;) Гледал ли си състезания Iron Man (железният мъж) как яки мъже дърпат цял ТИР? Що Рейнджъра да не дърпа локомотив?

Re: Железничарят Ford Ranger

Публикувано: 19 яну 2011, 19:28
от HACKO
Гледал съм, ама първата крачка я правят със видимо усилие, а тука даже и не превъртя гумите на пръста, вярно че е автоматик ама.... поне малко пушек от кюнка да беше изкарал.

Re: Железничарят Ford Ranger

Публикувано: 19 яну 2011, 19:48
от DigiPro
HACKO написа:Гледал съм, ама първата крачка я правят със видимо усилие, а тука даже и не превъртя гумите на пръста, вярно че е автоматик ама.... поне малко пушек от кюнка да беше изкарал.
Ами автоматик, тракшън контрол има сигурно, пък за пушека...това да не е голф 2 80 и някоя година :) Щом колегите казаха, че Туарег теглел Боинг без проблем, не виждам защо да не може.

Re: Железничарят Ford Ranger

Публикувано: 19 яну 2011, 19:53
от Pyrhel
Alexi написа:между другото 3.2 тдци се слага и на транзит ,как ще наказва разни бързи 1.9 тдита... :D:
Гхъ-хъ-хъ, кеф :D: :D:
Иначе октавиа 1.9 тди на старт до към 100 е добре, ама после идва слабичка. Затова пък разхода й на гориво е много примамлив, но те хората са си го казали за кефа и цената :twisted:
HACKO написа:Гледал съм, ама първата крачка я правят със видимо усилие, а тука даже и не превъртя гумите на пръста, вярно че е автоматик ама.... поне малко пушек от кюнка да беше изкарал.
Тия новите освен катализатора имат и филтър за твърди частици и не пушлявят изобщо. Иначе и аз му завидях как тръгна и то на пръст. Туарега му гледах видеото преди година, година и нещо как дърпа самолетчето, доста труд вложи... Задните му гуми помня, че почти се смачкаха и джантите а-ха да опрат в асфалта.

Re: Железничарят Ford Ranger

Публикувано: 19 яну 2011, 20:12
от HACKO
Pyrhel написа:... Задните му гуми помня, че почти се смачкаха и джантите а-ха да опрат в асфалта.
Е за това говорех, повече от ясно е че има един чувал с екстри.

Re: Железничарят Ford Ranger

Публикувано: 19 яну 2011, 23:40
от pantata
Мислех че по Топ гиър съм го гледал а то било по пета.. както и да е, ето го за сравнение. А за тези които не са на ти с английския казва, че е натоварен с 4.3 тона за да има сцепление, а гумите са напомпени два пъти над нормалното и че ако развие над 20 мили в час може да гръмнат.

http://www.youtube.com/watch?v=i30vZOBcsTg" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: Железничарят Ford Ranger

Публикувано: 20 яну 2011, 00:54
от PcMan
Забравяте, че боинга е с гуми стъпил на земята, не метал-метал като при локомотива. Отделно съпротивлението в самия механизъм на тези гуми е ненормално, да не говорим за това м/у гумите и асфалта. Тук идва огромната разлика, нищо, че и двете са 160тона (боинга 155 в клипа), 100% усилието е много много по-масивно, нужно да се мръдне бойнга от един локомотив на релсите си :P

Re: Железничарят Ford Ranger

Публикувано: 27 яну 2011, 21:36
от {REDNIKA}
Форд са страхотни Коли :)

Re: Железничарят Ford Ranger

Публикувано: 28 яну 2011, 10:35
от Pyrhel
{REDNIKA} написа:Форд са страхотни Коли :)
А така, кажи им го на тия дето се чудят какво да си вземат :lol: