Ford Focus Combi vs Opel Astra Sports Tourer
Публикувано: 03 яну 2011, 10:44
На пазара на комби автомобилите в ниската средна класа два от основните съперници ще са Ford Focus Combi и Opel Astra Sports Tourer.
През тази година двата практични семейни автомобила имат какво ново да предложат на купувачите в Европа. Да ги сравним чисто дизайнерски.

И при двата модела практичността и многото място в багажника и каросерията е налице, но в същото време дизайнерите от двете фирми са се постарали да придадат динамичен и естетичен вид на автомобилите. Двата модела се явяват през 2011 на пазара с новите си поколения.

Първо на пазара ще се появи комбито на Opel. Да започнем оценките именно от Astra ST на Opel. Предницата е изцяло взета от хечбека, няма никакви разлики – изразителни фарове, като цяло динамичен дизайн на маската, доминирана от широка единична хромирана лайсна в горната част, като по средата й е логото на Opel. Именно в предната част най-ясно личи нарастването на размера на този модел при новата генерация.

Динамичен е и профила на новия комби модел на Opel, за което допринасят издутите прагове и линията минаваща по средата на вратите. Може да се каже, че автомобилът изглежда спортно. D колонката е относително тънка и наклонена напред.

Задните светлини навлизат и върху капака на багажника. Като цяло задната част в сравнение с предходната генерация е с по-изчистени линии.

В интериора таблото с циферблатите не е променено в сравнение с хечбека, запазена е и масивната средна конзола, с дебела рамка имитация на алуминий.

Вторият модел, Ford Focus Kombi, е създаден със същата амбиция като своя съперник – естетичен вид и динамика. Комбито на Focus силно напомня за кинетичния дизайн в основата на дизайнерския стил на Ford. В предницата на колата личи известно намаляване на размера на радиаторната решетка. За сметка на това са увеличени размерите на отворите за въздух в предната броня, доминираща предната част на колата.Средната част на решетката е разделена на три части, като в средата е мястото за регистрационната табела. Профилът на колата напомня за по-големия „роднина” Mondeo. Интересна е линията минаваща на равнището на дръжките на вратите, която при втората врата е дублирана от втора линия, преминаваща през задния калник и стигаща до задните светлини.


Линията на прозорците подчертава динамиката на профила. Задните светлини на Focus навлизат настрани и са част от профила. Приликите с Mondeo продължават и в задната част, особено в частта на капака на багажника.

Богатите извивки при екстериора на Focus се отразяват и върху интериора. Спортната атмосфера е характерна и за интериора на комбито на Ford. Кокпитът на комбито е също взет изцяло от този на хечбека.Контрастът на хромираните елементи с черното в интериора е доста стилен.

През тази година двата практични семейни автомобила имат какво ново да предложат на купувачите в Европа. Да ги сравним чисто дизайнерски.

И при двата модела практичността и многото място в багажника и каросерията е налице, но в същото време дизайнерите от двете фирми са се постарали да придадат динамичен и естетичен вид на автомобилите. Двата модела се явяват през 2011 на пазара с новите си поколения.

Първо на пазара ще се появи комбито на Opel. Да започнем оценките именно от Astra ST на Opel. Предницата е изцяло взета от хечбека, няма никакви разлики – изразителни фарове, като цяло динамичен дизайн на маската, доминирана от широка единична хромирана лайсна в горната част, като по средата й е логото на Opel. Именно в предната част най-ясно личи нарастването на размера на този модел при новата генерация.

Динамичен е и профила на новия комби модел на Opel, за което допринасят издутите прагове и линията минаваща по средата на вратите. Може да се каже, че автомобилът изглежда спортно. D колонката е относително тънка и наклонена напред.

Задните светлини навлизат и върху капака на багажника. Като цяло задната част в сравнение с предходната генерация е с по-изчистени линии.

В интериора таблото с циферблатите не е променено в сравнение с хечбека, запазена е и масивната средна конзола, с дебела рамка имитация на алуминий.

Вторият модел, Ford Focus Kombi, е създаден със същата амбиция като своя съперник – естетичен вид и динамика. Комбито на Focus силно напомня за кинетичния дизайн в основата на дизайнерския стил на Ford. В предницата на колата личи известно намаляване на размера на радиаторната решетка. За сметка на това са увеличени размерите на отворите за въздух в предната броня, доминираща предната част на колата.Средната част на решетката е разделена на три части, като в средата е мястото за регистрационната табела. Профилът на колата напомня за по-големия „роднина” Mondeo. Интересна е линията минаваща на равнището на дръжките на вратите, която при втората врата е дублирана от втора линия, преминаваща през задния калник и стигаща до задните светлини.


Линията на прозорците подчертава динамиката на профила. Задните светлини на Focus навлизат настрани и са част от профила. Приликите с Mondeo продължават и в задната част, особено в частта на капака на багажника.

Богатите извивки при екстериора на Focus се отразяват и върху интериора. Спортната атмосфера е характерна и за интериора на комбито на Ford. Кокпитът на комбито е също взет изцяло от този на хечбека.Контрастът на хромираните елементи с черното в интериора е доста стилен.
