Най-верни към марката са притежателите на Ford и Honda
Публикувано: 13 дек 2010, 14:15
Притежателите на Ford и Honda са най-малко склонни да заменят марките с други.
Това показва изследване на независимата институция J.D. Power, според което 62% от притежателите на двете марки искат да им останат верни.
Високият резултат за Ford се дължи на успеха на модели като Edge, F-Series и Fusion. При Honda успеха идва заради Accord, CR-V и Pilot.
Собствениците на Honda искат да запазят марката заради това, че тя запазва стойността си по-дълго време и е възможно изгодно да се продаде, както и заради добрата безопасност която подсигурява за пътниците и водача.
При Ford собствениците са най-доволни от стила и динамиката на автомобилите. Като цяло, средно 48% от собствениците на автомобили в САЩ са склонни да останат верни на марката която сега имат.
Най-голям успех тази година е постигнала марката Kia, при която има скок от 21% на хората които искат да останат при Kia – 58%. На трето място след Ford и Honda, са Hyundai, Lexus, и Toyota, при които 60% от собствениците им искат да останат с марката и в бъдеще.
Ето пълното подреждане на автомобилите по този показател в изследването на J.D. Power.
Това показва изследване на независимата институция J.D. Power, според което 62% от притежателите на двете марки искат да им останат верни.
Собствениците на Honda искат да запазят марката заради това, че тя запазва стойността си по-дълго време и е възможно изгодно да се продаде, както и заради добрата безопасност която подсигурява за пътниците и водача.
Най-голям успех тази година е постигнала марката Kia, при която има скок от 21% на хората които искат да останат при Kia – 58%. На трето място след Ford и Honda, са Hyundai, Lexus, и Toyota, при които 60% от собствениците им искат да останат с марката и в бъдеще.
Ето пълното подреждане на автомобилите по този показател в изследването на J.D. Power.
- http://www.automedia.bg/news/article_11537.html" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;