Ford за пръв път от 12 години насам надмина GM по продажби
Публикувано: 09 мар 2010, 09:42
Американската корпорация Ford Motor, единствената от "Голямата тройка" американски автопроизводители, не взела помощ от държавата за преодоляване на голямата рецесия от 2008-а, за пръв път от 12 години насам съумя да реализира повече продажби от вечния си конкурент GM. но има съществена разлика - тогава през юли 1998-а Ford надмина GM в месечна продажба, защото GM имаше сериозни проблеми заради обща стачка в завода на основния си доставчик на части и компоненти Delphi. В годишните си продажби, обаче GM е No. 1 непрекъснато от 1931-а година насам.
Съгласно разпространените данни, обемът на продажбите на Ford през февруари тази година е нараснал с цели 43% в сравнение със същия период на миналата година, като нарастването на продажбите за Синия овал бележи пети пореден месец. Продажбите на GM също са нараснали, но само с 11,5%, което е позволило на Ford да изкачи върха на продажбената класация. В брой продадени автомобили разликата, обаче, не е съществена - 334 продажби повече от тези на General Motors. Общите продажби са нараснали с 91 381 автомобила в сравнение с миналия февруари.
Експертите смятат, че успехите на Ford и General Motors в много голяма степен са свързани с неудачите на Toyota. Заради редица дефекти, причинени от недобросъвестни поддоставчици, японската корпорация трябваше да обяви рекламационни ремонти за над 8,5 милиона коли. Основната част от сервизната работа по рекламационната кампания вече е завършена, но вредата от нея за търговското положение на Toyota ще се усеща още дълго от японците, на които се наложи да вложат в сервизните операции над два милиарда долара. Спадът в продажбите на японците от 9% е по-малък от предвижданията на анализаторите. http://auto-press.net/a:Ford_" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;за_пръв_път_от_12_години_насам_надмина_GM_по_продажби
Съгласно разпространените данни, обемът на продажбите на Ford през февруари тази година е нараснал с цели 43% в сравнение със същия период на миналата година, като нарастването на продажбите за Синия овал бележи пети пореден месец. Продажбите на GM също са нараснали, но само с 11,5%, което е позволило на Ford да изкачи върха на продажбената класация. В брой продадени автомобили разликата, обаче, не е съществена - 334 продажби повече от тези на General Motors. Общите продажби са нараснали с 91 381 автомобила в сравнение с миналия февруари.
Експертите смятат, че успехите на Ford и General Motors в много голяма степен са свързани с неудачите на Toyota. Заради редица дефекти, причинени от недобросъвестни поддоставчици, японската корпорация трябваше да обяви рекламационни ремонти за над 8,5 милиона коли. Основната част от сервизната работа по рекламационната кампания вече е завършена, но вредата от нея за търговското положение на Toyota ще се усеща още дълго от японците, на които се наложи да вложат в сервизните операции над два милиарда долара. Спадът в продажбите на японците от 9% е по-малък от предвижданията на анализаторите. http://auto-press.net/a:Ford_" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;за_пръв_път_от_12_години_насам_надмина_GM_по_продажби