Лошо ...
Този проблем принципно се преодолява със по-честата смяна на спирачната течност, но даскалицата ... откъде ще знае.
Забележете - това е в модела произведен 1991 г. тоест при пускането на колата и специално на модела в производство, а ПТП-то става през 1999 г.
Този проблем е преодолян още през 1993 г., но... нещастното стечение на обстоятелства е факт.
Най-смешното и неприятно, че колата след това няма никакви проблеми, и изисква само и единствено по-честа смяна на спирачната течност, а не доливане.
По-новите комерсиално произведени автомобили ... дори мръсен бензин или нафта като им сипеш и им се еб... май..та, ама ... това вече на никого не прави впечатление.
Мисля си и че има и опит
да боднат във Франция шведите и то в най-успешният им класически модел, от който две коли до момента съм имал, включително до м.11.2008 г. и уверявам Ви това е уникално изключение и нещастно стечение на обстоятелства, за което обаче накой с кеф пише.
Аз мога да Ви пусна за адет
и за неутрализация на черната енергия,
малко бяла ...
Ще прикача за любопитни няколко линкчета за да видите, че точно този модел си заслужава!
С тази кола, можеш да скочиш ...
http://www.youtube.com/watch?v=aN4o8TERuoY" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
Бързината й е ... убийствена, ако е с правилния мотор... особено с Турбина
http://www.youtube.com/watch?v=Ew6YwIN2IQc&NR=1" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
Вижте и препратките в "У-тюб"
А ето за любопитните и малко история:
http://zazz.bg/play:6f21fc0e" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
С този модел шведите правят толкова пари, че могат да си позволят да направят модерния си
краш център, както и да забодат безпрецедентните
3,4 милиарда долара за разработка на по-новото т.нар.: S- купе, което стартира още през 1996-7 г.
Губят от тази си "лудост" свежите пари защото възвращаемостта е бавна и дори се налага да продадат кар-девизията си на Форд...
Благодарение на това днес Форд "тънко" могат да ползват достижения, които са достигнати от инвестициите някъде другаде...
Нищо лошо, и аз се опитвам чрез закупеното Мондео с боднатите в него достижения именно от Волво, да спестя някой лев!
