Не преминава на газ и на копчето мига горната светлина в червено.
Публикувано: 21 юни 2025, 20:11
Здравейте, наскоро закупих Ford Focus mk2.5 с фабрична БРЦ газова 2.0 Duratec HE.
Когато я взех не работеше както трябва на газ а леко тресеше. Ходих в БРЦ Пловдив, направиха диагностика и се оказа, че от инжектора на 2-ри цилиндър изпуска газ, но не към колектора а от буксата. Смениха дефектния инжектор, филтъра и една от буксите на инжекторите, че кабела беше тамън да се скъса. Направиха настройка и тест в движение, като първо беше казал, че платната на изпарителя са здрави, а като наблюдаваше данните в движение каза, че изпарителя губил налягане и след време ще започне да прави проблеми. Колата иначе заработи добре и оборотите на празен ход паднаха малко под чертичката преди 1000 оборота, където са и на бензин. Това при изключен климатроник, при включен са малко по-високи.
Още на другия ден отказа да мине на газ, като най-горната лампа мига в червено а останалите 4 мигат в зелено. През това време копчето и пищи. Превключвам на бензин, карам известно време, като през това време мига само червената лампа. След няколко минути спира да мига и тогава мога да мина на газ без проблем. На следващия ден пак го направи. После заредих на друга бензиностанция (за сега зареждам от Шел) и 3 дена не ми направи този проблем. В петък пак заредих от Шел, но от този, който зареждах преди това и ми направи впечатление, че пистолета не изключва сам, а започва да зарежда много бавно и бензинджията го изключва. След това ми направи този номер 2-3 пъти. Първия път успях да прочета грешка p1131, но сега нещо не ми работи китайската букса или OBD 2 куплунга и не мога да проверя за грешки в момента. Чека свети при контакт, но не ми е светвал в движение.
Когато я взех не работеше както трябва на газ а леко тресеше. Ходих в БРЦ Пловдив, направиха диагностика и се оказа, че от инжектора на 2-ри цилиндър изпуска газ, но не към колектора а от буксата. Смениха дефектния инжектор, филтъра и една от буксите на инжекторите, че кабела беше тамън да се скъса. Направиха настройка и тест в движение, като първо беше казал, че платната на изпарителя са здрави, а като наблюдаваше данните в движение каза, че изпарителя губил налягане и след време ще започне да прави проблеми. Колата иначе заработи добре и оборотите на празен ход паднаха малко под чертичката преди 1000 оборота, където са и на бензин. Това при изключен климатроник, при включен са малко по-високи.
Още на другия ден отказа да мине на газ, като най-горната лампа мига в червено а останалите 4 мигат в зелено. През това време копчето и пищи. Превключвам на бензин, карам известно време, като през това време мига само червената лампа. След няколко минути спира да мига и тогава мога да мина на газ без проблем. На следващия ден пак го направи. После заредих на друга бензиностанция (за сега зареждам от Шел) и 3 дена не ми направи този проблем. В петък пак заредих от Шел, но от този, който зареждах преди това и ми направи впечатление, че пистолета не изключва сам, а започва да зарежда много бавно и бензинджията го изключва. След това ми направи този номер 2-3 пъти. Първия път успях да прочета грешка p1131, но сега нещо не ми работи китайската букса или OBD 2 куплунга и не мога да проверя за грешки в момента. Чека свети при контакт, но не ми е светвал в движение.