Страница 1 от 1
кихна и засвистя
Публикувано: 02 дек 2006, 19:52
от jjj
Здравейте!
Аз съм нов в клуба,но форд карам от 1994г/Сиера 1.8 купе беше/.Сега е Мондео 2.0 1997г.на газ,обаче днес кихна и започна да свисти,като не мога да определя точно откъде.При това няма ниски обороти и гасне,а на високи придърпва.Има кихаща клапа,уредбата е Ланди,с нея е докарана колата от Италия.Идеи някакви къде да търся изваден маркуч или нещо подобно,преди да отида на нещо като специалист.
Благодаря предварително!!!!
Публикувано: 03 дек 2006, 00:14
от mtel11
Здрасти аз имам подобен проблем.Колата като е студена няма никакви ниски оборити.Има един маркуч точни под МАФ сензора.Той беше изкочил на моята колата.Обаче като го закачих нищо не се оправи.Даже и след като го закачих се чува свистене(може би от някаде другаде ) и аз незнам.Някой ако знае да казва.

Публикувано: 03 дек 2006, 14:32
от Peter_CLX
При мен се беше получил веднъж такъв ефект. Само че аз съм с ескорт, не знам под капака на мондеото как точно стоят нещата, мога да ти кажа при мен как беше. Има разни вакуумни маркучета, които се разхождат почти из цялото пространство около двигателя. В моя случай беше една разкачена връзка на такива маркучета, които тръгваха от инжекциона и зад двигателя по преградата между него и купето отиваха някъде около сервото на спирачките. Не съм сигурен дали беше точно маркуча за сервоапарата, щото има и някакви отклонения за МАП-а, намиращ се от същата страна на моторния кош.
Не знам, обаче при вас къде се намират тези връзки, така че най-добре да се слухти внимателно при работещ двигател от коя зона идва свистенето и дали в тази зона няма подозрително висящи или спукани маркучи.
Няма да е зле да смените свещи и кабели, ако не сте го правили скоро, за да нямате повече такива проблеми.

Публикувано: 04 дек 2006, 10:23
от kEFi
...само да не ви са се пукнали пласмасовите колерктори...
Публикувано: 04 дек 2006, 11:04
от Brock
Единствения начин е - палиш колата и се завираш под капака. Ако трябва - подаваш газ за да чуеш по-отчетливо откъде свисти. Има доста вакуумни мъркучета по колектора - също така и управлението на клапите за въздух в купето ти е с ваккум.
По звука ще трябва да се ориентираш откъде ти е изскочило някое мъркуче.

А и това, което казва kEFi е възможно - но се моли да не е, защото цифрата ще е голяма.

Ако не ти "гърми" за първи път - намери откъде е проблема - най-вероятно от кабели или свещи.

Публикувано: 05 дек 2006, 12:08
от jjj
Здравейте отново!
Оправи се срещу 25 лв.-оказа се изплют маркуч на отдушника на картера,общо взето нищо работа.Благодаря на всички за съветите.