Проблем със сместта на газ или нещо друго.
Публикувано: 11 яну 2015, 23:00
Колеги вече сигурно ви е писнало от мен и моята кола, ама вече си мисля че не ми нямам късмет с марката форд.
Проблема възникна когато махнах кихалката която стоеше на мафа, клапата на кихалката се затваряше при десен завой и при по рязко спиране, и самата кихалка играе роля на стеснение, което не е добре. След като е демонтирах и настроих изпарителя останах доволен, но се оказа че или ми е много богата сместа на газ докато не стигне 50-тина градуса, или е много бедна докато стигне 50-тина градуса. Свалих изпарителя и му смених гумичките на 2-та клапанта защото бях подложил на пружинките за да натискат повече защото не стигаше резбата на болтовете за регулиране. До тук добре, направих всичко, изпарителя е Landi Renzo se 81 разтърсих се и се оказа че първата степен ( виското налягане) трябва да е на 0,8 bar при7-10 bar, защото на 10 бара на;ягане е газта. След регулирането нещата бях бяха плачевни, така ескпериментирах около 10-тина пъти с изпарителя (сваляне, разглобване ... слагане) и днес реших че нещо ме съмнява ужасно и купих един вакумен изпарител във въдимо добро състояние, човека от който го купих естествено каза че е наред изпарителя. Сложих и нещата пак са ужасни, не съм го отварял,сложих го, регулирах го , врътнах едно кръгче позагря, пак го регулирах, покарах 2 км, включи перка, сместа пак стана бедна, изключия и регулирах, пак покарах, спрях и беше богата
Е не мога да разбера, стигам до извода че не е проблема в АГУ-то а в тъпия стъпков мотор, някой от вас имал ли е подобен проблем ?
Покарах днес на бензин за да видя как е и няма видими проблеми, на газ си прави каквото си иска, сега ще кажете че при бензин дозирането на горивото е строго определено, еми може би, но аз имам няколко стъпкови мотора, единия е от форд ка 1.3 и може би точно него съм сложил, което ме кара да мисля че той има по малък диапазон на обхвата, т.е. по малко количество въздух може да преминава през него за разлика от стъпковия мотор за 1,6 кубатура.
Моля темата да пъде преместена в точния раздел защото за момента не мога да определя.
Проблема възникна когато махнах кихалката която стоеше на мафа, клапата на кихалката се затваряше при десен завой и при по рязко спиране, и самата кихалка играе роля на стеснение, което не е добре. След като е демонтирах и настроих изпарителя останах доволен, но се оказа че или ми е много богата сместа на газ докато не стигне 50-тина градуса, или е много бедна докато стигне 50-тина градуса. Свалих изпарителя и му смених гумичките на 2-та клапанта защото бях подложил на пружинките за да натискат повече защото не стигаше резбата на болтовете за регулиране. До тук добре, направих всичко, изпарителя е Landi Renzo se 81 разтърсих се и се оказа че първата степен ( виското налягане) трябва да е на 0,8 bar при7-10 bar, защото на 10 бара на;ягане е газта. След регулирането нещата бях бяха плачевни, така ескпериментирах около 10-тина пъти с изпарителя (сваляне, разглобване ... слагане) и днес реших че нещо ме съмнява ужасно и купих един вакумен изпарител във въдимо добро състояние, човека от който го купих естествено каза че е наред изпарителя. Сложих и нещата пак са ужасни, не съм го отварял,сложих го, регулирах го , врътнах едно кръгче позагря, пак го регулирах, покарах 2 км, включи перка, сместа пак стана бедна, изключия и регулирах, пак покарах, спрях и беше богата

Е не мога да разбера, стигам до извода че не е проблема в АГУ-то а в тъпия стъпков мотор, някой от вас имал ли е подобен проблем ?
Покарах днес на бензин за да видя как е и няма видими проблеми, на газ си прави каквото си иска, сега ще кажете че при бензин дозирането на горивото е строго определено, еми може би, но аз имам няколко стъпкови мотора, единия е от форд ка 1.3 и може би точно него съм сложил, което ме кара да мисля че той има по малък диапазон на обхвата, т.е. по малко количество въздух може да преминава през него за разлика от стъпковия мотор за 1,6 кубатура.
Моля темата да пъде преместена в точния раздел защото за момента не мога да определя.
