Страница 1 от 1
хора помагаите
Публикувано: 28 апр 2014, 10:34
от glaus_bg
ето проблема монтираха ми агу lovato на focus 1.6 .16v.99г и разход градско 16на 100км ходих при този дето я монтира дая настрои неи стигала гаста и диузи 2мм ги распроби на 2.2мм и затова бил висок расхода и халцала в ниските обороти .кабели/свешти /бубина/.сменени и не

.а на бензин 8.5/9на 100км изван градско 6.5/7 при 120/140 за по ефтино пак кво стана
Re: хора помагаите
Публикувано: 28 апр 2014, 11:17
от radorecord
Настройката на газовата, колега. Натискай го да я направи както трябва. За мен тези дюзи са големи.
Освен ако няма някъде теч на газ и там да фирясва навън.
Re: хора помагаите
Публикувано: 28 апр 2014, 11:51
от madboy
2.2 ми ги разпробиха на моя, защото глъхнеше във високите. При теб не трябва да са толкова. А това пък въобще не влияе на ниските обороти.
Или и изпарителя е сбъркан?
Re: хора помагаите
Публикувано: 28 апр 2014, 19:10
от glaus_bg
madboy написа:2.2 ми ги разпробиха на моя, защото глъхнеше във високите. При теб не трябва да са толкова. А това пък въобще не влияе на ниските обороти.
Или и изпарителя е сбъркан?
а колко трябва даса тиа дюзи като размер
и сега ново 20 неска пак ходих дая настроиват и сега за капак в високите минава на бензин
полудях с тая гас данесе бях занимавал и кво да правя само си ходя дая пипат тя по лошо става
Re: хора помагаите
Публикувано: 28 апр 2014, 20:55
от radorecord
За размера на дюзите е малко относително. Но за инфо - моя е ескорт 1.6 16в 88к.с. с дюзи 1.7 мм, диф налягане около 1150 mbar,ги фобос. Това с прехвърлянето във високите е може би ненасмогване на изпарителя и са я направили да се прехвърля след определени обороти или при спад в налягането на изпарителя. Но без някой скрийншот на ситуацията с газовото, трудно ще е да кажем нещо.
Re: хора помагаите
Публикувано: 29 апр 2014, 07:40
от OgiDogi
madboy написа:2.2 ми ги разпробиха на моя, защото глъхнеше във високите. При теб не трябва да са толкова. А това пък въобще не влияе на ниските обороти.
Или и изпарителя е сбъркан?
Понякога проблемът не е в редуктора (изпарителя), а в предпазният вентил на евро-сондата - има една сачма с пружина, която трябва да запуши изхода при рязко падане на налягането от скъсана тръба и да спре изтичането от бутилката. Сачмата действа като рестриктор и не позволява през клапана да преминава прекалено голямо количество газ, както при изцеждане на мотора по време на рязко ускоряване и по стръмен баир. Ако успее нацяло да запуши тръбата - колата обръща на бензин, все едно е свършила газта.
Re: хора помагаите
Публикувано: 29 апр 2014, 08:19
от glaus_bg
radorecord написа:За размера на дюзите е малко относително. Но за инфо - моя е ескорт 1.6 16в 88к.с. с дюзи 1.7 мм, диф налягане около 1150 mbar,ги фобос. Това с прехвърлянето във високите е може би ненасмогване на изпарителя и са я направили да се прехвърля след определени обороти или при спад в налягането на изпарителя. Но без някой скрийншот на ситуацията с газовото, трудно ще е да кажем нещо.
За размера на дюзите колега маи си прав защото при дюзи 2мм разликите в времената на гас и бензин бяха големи над 3 а доколкото знам трябва даса блиски
след катоги направи 2.2мм расликата е около 1
Даите някои дая настрои тая пущина чеми идва да изкубем всичко.
Re: хора помагаите
Публикувано: 29 апр 2014, 08:28
от glaus_bg
благодаря колега какво може дасе направи. цялата сидтема е lovato само сондата била неква турска че lovatoto била двоино като пари незнам .
Видех се у занимавка с тая гас
Re: хора помагаите
Публикувано: 29 апр 2014, 12:08
от radorecord
При прехвърляне между горивата (бензин/газ, газ/бензин) бензиновите времена не трябва да се променят.
Не трябва да усещаш кога и как се прехвърля колата между горивата, особено при движението от бензин на газ.
Re: хора помагаите
Публикувано: 29 апр 2014, 14:11
от madboy
Re: хора помагаите
Публикувано: 29 апр 2014, 18:24
от glaus_bg
благодаря колега инфо след като отида
radorecord написа:При прехвърляне между горивата (бензин/газ, газ/бензин) бензиновите времена не трябва да се променят.
Не трябва да усещаш кога и как се прехвърля колата между горивата, особено при движението от бензин на газ.
само маи това е добре несе усещакато минава на бензин/газ, газ/бензин незнам ще направя снимки да видиш за какво става вапрос.
но смятам да посетя този мишо в хаджи димитар дая види.
Re: хора помагаите
Публикувано: 02 май 2014, 21:54
от lordextra
E добре а ти прочетели темите из форума, алтернативни горива и по точно темата "Алманах на младия газаджия 2" ... АААА ???
Re: хора помагаите
Публикувано: 02 май 2014, 22:54
от S_C
Преминаването от газ обратно на бензин във високи обороти не е дефект. Има такава настройка на инжекциона. Марковите май всички я имат и може да се изключва и настройва на колко оборота да се връща обратно на бензин. Виждал съм няколко коли такива, едната помня я бяха направили на малко над 5000 оборота да се връща на основното си гориво.