Страница 1 от 1

Какво да сменя/проверя преди монтаж на ГИ

Публикувано: 27 май 2013, 10:21
от tachko
Здравейте колеги, ще съм ви благодарен ако ме посъветвате какво да сменя или да проверя дали работи добре системата на автомобила преди монтаж на ГИ. Автомобилът е Форд Ескорт 1.6 90к.с.

Re: Какво да сменя/проверя преди монтаж на ГИ

Публикувано: 27 май 2013, 13:37
от npace
tachko написа:Здравейте колеги, ще съм ви благодарен ако ме посъветвате какво да сменя или да проверя дали работи добре системата на автомобила преди монтаж на ГИ. Автомобилът е Форд Ескорт 1.6 90к.с.
Кабели и свещи единствено.На двигатели L1E,L1K и L1H се сменят в комплект и кабели и свещи!!!Тествани са кабели на Herth+Buss и свещи на BERU -> идеална работа.Инвестицията е около 100 лева.Също така вече 30000 км. търкаляме с колегата такъв Ескорт с Фобос 4 система и няма абсолютно никакви проблеми.Един път не е хлъцнал или да е направил заклащане на обороти даже.

Re: Какво да сменя/проверя преди монтаж на ГИ

Публикувано: 27 май 2013, 21:18
от tachko
Разтоянието на свещите го мерихме, и то е както го дават в ауто дата. Майстора ме увери, че свещи и кабели са наред.
Смених ламда сондата на колата. Днес вече взех колата с ГИ. Разхода е 14/100

Re: Какво да сменя/проверя преди монтаж на ГИ

Публикувано: 27 май 2013, 22:22
от Doin
При този разход има нещо което не е наред! Въпреки съветите на майстора послушай колегата.

Re: Какво да сменя/проверя преди монтаж на ГИ

Публикувано: 30 май 2013, 11:16
от Филипов
Това 14/100 градско ли? По принцип трябва да си около 50-55% от парите. Примерно на мен ако до Каварна бензина е 150 лв на газ 75-80 лв.
Като гориво би трябвало да си около 7 на бензин . На газ око е наред като литри +5-7%

И не съм си играл с никакви свещи/кабели. Откакто съм я всел колата над 35000 км не съм ги пипал, а преди това колко ги е търкалял германеца не знам.

Re: Какво да сменя/проверя преди монтаж на ГИ

Публикувано: 30 май 2013, 13:02
от янко
tachko написа:Разтоянието на свещите го мерихме, и то е както го дават в ауто дата. Майстора ме увери, че свещи и кабели са наред.
Смених ламда сондата на колата. Днес вече взех колата с ГИ. Разхода е 14/100
Че той транзита ми гореше толкова,нещо не е наред.А вървенето как е,има ли някакви странности?В момента съм с марея 1,6 комби с пласмасови колектори и обикновено атикер ,защото не посмях да дам една шапка пари и после рахат да си патя.По форумите повечето се оплакват от ги,отколкото от обикновените защото куцо и сакато вече монтира ги ,и то нормаджийската,и в повечето случаи нямат представа какво точно правят

Re: Какво да сменя/проверя преди монтаж на ГИ

Публикувано: 30 май 2013, 18:45
от Didibao
Само по себе си с този разход е ясно, че имаш лоша настройка на ГИ-ти, когато аз си монтирах моя поради факта, че настройка и разход беше на опит грешка, започнах с по високо налягане 1,3 бара при 1,8 дюзи и имах същия разход, свалих налягането на 1,2 бара и разхода ми падна на около 9-10 и за момента така си я карам, но за всяка кола е индивидуално.

Re: Какво да сменя/проверя преди монтаж на ГИ

Публикувано: 30 май 2013, 20:10
от deathstorm
Не мога да си представя колко са неграмотни тези газаджии. Аз моята като я слагах дюзите и налягането ги взех от една таблица на Фобос, направих автоматична настройка и колата си вървеше перфектно с разход 10 на сто. Това говорим за автоматична настройка дето просто нищо не се иска от тебе. Усетих я обаче, че понавървява даже повече от колкото на бенз. свалих малко времената в ниските( до 3000 об/мин), по-нагоре си я оставих богата, падна ми на 8 разхода извън града с 110-120 и от тогава не съм я барал.

Re: Какво да сменя/проверя преди монтаж на ГИ

Публикувано: 14 юни 2013, 18:17
от Филипов
Филипов написа:И не съм си играл с никакви свещи/кабели. Откакто съм я всел колата над 35000 км не съм ги пипал, а преди това колко ги е търкалял германеца не знам.
Днес се заиграх и ги смених. Майсторът изпадна в тих ужас - откакто е станало кола са търкаляни. Разстояние 1,9 до 2,2. Кабели опечени колкото си искат. И си работеше идеално.

Сложих някакви Beru платинени с тънък електрод по 14 лв. И някакви тройно силиконови кабели Janmor - USA 54 лв. Форда замърка като котка. Чак не мога да го позная.

Минах и при газаджиите. Не се наложи донастройка, а съм минал към 2000 километра откакто е сложена газовата.

Re: Какво да сменя/проверя преди монтаж на ГИ

Публикувано: 15 юни 2013, 09:49
от npace
Не се учудвайте от разхода на този мотор.Градско си похапва 12-13/100 бензин нормално каране.От доста време го карам, свещи съм сменял, кабели съм сменял-няма ефект.Ако искаш да си върви нормално без да го удушваш си гори.Извънградско със 130 по магистралата до София и обратно пак е висок разхода (около 10/100).Този двигател няма cut off режим и подава постоянно гориво.За мен оттам идва белята с разхода.Дали ще слагате иридиеви свещи или обикновени е все тая, единствено ще удължите периода на смяна.

Интересно ми е защо като пусна климатика градско разхода скача на 16/100 при положение че колата е в абсолютно перфектно състояние (поддържа се като нова с пари и не се жалят).Правя сравнение с Опел Астра с 1.6 16V двигател и там разхода е с 2 литра надолу извънградско и с 3-4 по малко градско.Единственото обяснение ми е това постоянно подаване на гориво (караш с 3000 оборота - пускаш газта и пак подава гориво).

Re: Какво да сменя/проверя преди монтаж на ГИ

Публикувано: 16 юни 2013, 00:18
от deathstorm
Така е колега и аз го наблюдавам (и усещам тоя момент). Като пуснеш газта времената все пак падат под тези за празен ход, но не се спира напълно горивото. Затова си я цъкам по инерция, но пък при мен не е чак толкова висок разхода. Със 120 някъде към 8.5 извънградско, градско 11-12 - това на газ. Зимата е ламя даже не си правя труда да смятам. Карал съм с откачен VSS и мисля, че под 1500 оборота напълно спира горивото (поне така го усещах, тогава нямах газова да гледам времената), но след това като цъкна съединителя трудно стабилизира празния ход. Ако искаш пробвай и кажи дали се наблюдава същия ефект.