Страница 1 от 1

Обикновено газово на Ескорт 1.6i

Публикувано: 16 дек 2012, 11:45
от Burned
Здравейте,
имам Ford Escort 1.6i 16V 99г., реално по-нов Orion, но мисля, че това не е от значение. Искам да сложа обикновено газово, не инжекцион, но навсякъде отказват да монтират такова(или поне не поемат отговорност), заради пластмасовите колектори. Опасенията са, че гърмяло. И е така, колата преди да я взема е била с газово, но е било махнато поради тази причина. Попитахме за клапани и разни други предпазители(не ги разбирам нещата), но пак не дават гаранция.
Та, интересно ми е вашето мнение като опитни с Форд хора. Възможно ли е или да си стоя на бензин?
Мерси!

Re: Обикновено газово на Ескорт 1.6i

Публикувано: 16 дек 2012, 13:18
от essex
.

Re: Обикновено газово на Ескорт 1.6i

Публикувано: 16 дек 2012, 14:12
от Iamhere
Здравей колега.Аз съм с обикновена газова на фиеста 1,25i 16v с пластмасови колектори вече 3-4 месеца и съм много доволен.Единнствено трябва да са ти наред кабелите и свещите.Ако те са наред няма да гърми.Ако слагаш обикновена първо почети малко в форума има доста интересни теми,аз така направих и си я монтирах сам,не е много трудно.После само един газаджия я прегледа.Има и предимства и недостатъци пред ГИ,всеки си преценява сам.За клапите аз имам една преди МАФа.На колекторите не сложих защото и газаджията и във Фобос ми казаха че на пластмасовите колектори ако гръмне може да ги изплюе и да съсипе резбата,после няма как да се навият(или е трудно То всичко има как).Само че на мен ми казаха че на фиестата колекторите са с малък диаметър и нямало да гъми силно.За Ескорт не знам.По добре поговори с някои специалист.Баща ми има ескорт 1993 1,6 16v с обикновена газ но с метални колектори.Взе го на около150 хил. сега е над 250хил.и има още живот в него.Гърмеше му ама смени кабелите и свещите и се оправи.Само трябва да са оригинални а те са скъпички, ментетата кабели и свещи не стават.

Re: Обикновено газово на Ескорт 1.6i

Публикувано: 16 дек 2012, 16:17
от dimkar
Iamhere написа:...Има и предимства и недостатъци пред ГИ,всеки си преценява сам...
Единственото предимство на обикновената АГУ пред ГИ е цената. Всичко друго е недостатъци.

Re: Обикновено газово на Ескорт 1.6i

Публикувано: 16 дек 2012, 17:29
от Iamhere
Прав е dimcar че ГИ е по-добър от обикновена газова.Само че...всеки сам си преценява.Моята кола е 98г и я купих за 1300лв.карам предимно градско по 6-7км на ден ако чакам да загрее до 25-40градуса вече ще съм стигнал на бензин.Вече е на 14-почти 15 години.Не ми се даваха 800-900лв за ГИ толкова струва фиестата.Колата ми е стара и не се знае докога ще сме заедно с нея :D .Ескорта на човека е 99г.Та затова колегата трябва сам да си прецени.Винаги ГИ е по-добър от АГУ ама...Та така аз съм доволен от моето фордче слушка си и на газ си ми е около двойно по евтино.Колега-ако имаш възможност сложи Газов Инжекцион,ако не и обикновена газова става(но все пак се консултирай с някой газаджия).

Re: Обикновено газово на Ескорт 1.6i

Публикувано: 16 дек 2012, 17:49
от deathstorm
При правилна настройка на ГИ колата минава на газ при 20 градуса неусетно. При изправен термостат това става в рамките на подгряването на паркинга или на първия светофар. За целта ГИ трябва да позволява корекция по температура на газта, тъй като студената газ е много по "богата", почти течна и трябва да се компенсира обогатяването което бензиновия комп си прави иначе колата се дави и гасне. Проблема е че малко газаджии се занимават с това и ти казват 38 градуса и тва е иначе не може. Обикновената газова в града гори като ламя, а с излизането извънградско вече нещата стават много в полза на ГИ. Ест ако не смяташ да минаваш много километри е по добре да минеш евтино с обикновена газова.

Re: Обикновено газово на Ескорт 1.6i

Публикувано: 16 дек 2012, 20:21
от Burned
Мерси много на всички за мненията.
ГИ(нов) ще ми излезе почти колкото колата и го отхвърлям като вариант. А иначе намират ли се по моргите алуминиеви колектори, които ще паснат? Предполагам тогава няма да има проблем? :roll:

Re: Обикновено газово на Ескорт 1.6i

Публикувано: 16 дек 2012, 21:31
от peigera
Да намират се без проблем. Аз го правих това на един приятел на Ескорта. Беше с пластмасови и му ги смених с алуминиеви от EFI. Колата си вървеше перфектно докато не е продаде. След това не знам какво е станало с тази кола. Но той си е кара тъка около 2 години.
Другия момент е на всеки цилиндър на тръбата слагаш по една ,,кихалка,, и пак няма да имаш ядове с пластмасовите смукатели. Слагаш 4 клапи на четирите тръби и още една пета близко до дросела. Провери дебитомера дали е защитен два вида са. Единия е скрит от задната страна зад една планчица която го пази точно от детониране в смукателите.

Re: Обикновено газово на Ескорт 1.6i

Публикувано: 16 дек 2012, 22:50
от Didibao
essex написа:Колеги баща ми има ескорт 96 год. с алуминиеви колектори и сложи обикновено АГУ, но на пластмасовите колектори НЕ става обикновено АГУ.
И това къде го почете? Става всичко, моята е пластмасови колектори и обикновена газова, слагана е в холандия, не си мислете, че те са по тъпи от нас, знам още 2 мондеото с обикновена газова и пластмасови колектори, всички си вървят. Важно е да имате читави свещи и кабели, иначе тогава има проблеми, лично на мен ми е гърмяла ,много пъти и няма проблем.

Re: Обикновено газово на Ескорт 1.6i

Публикувано: 17 дек 2012, 17:59
от dimkar
Кой казва, че не става. Става, разбира се. :)

Re: Обикновено газово на Ескорт 1.6i

Публикувано: 18 дек 2012, 20:44
от Nikola Iordanov
Става от 4 години карам с обикновена газова с 4 малки кихалки на колекторите и 2 големи едната на кутията над дросела и другата на въздушния филтар .Вземе ли да киха проверявай свещи и кабели и няма да имаш проблеми .А щото някой от колегите твърдят че стават само кабели и свещи "Моторкрафт " не е така със свещи Беру двойно платинени и кабели Бош повече от 30 000 хиляди километра и до сега няма никакви забележки.

Re: Обикновено газово на Ескорт 1.6i

Публикувано: 18 дек 2012, 22:22
от Burned
Мерси много, колеги. :)
След празниците ще се занимавам най-вероятно. :drink: