Страница 1 от 1
мнение относно ограничаване въздуха преди възд.филтър
Публикувано: 26 ное 2012, 17:47
от goro_89
колеги мнение относно ограничаване въздуха преди възд.филтър ,по какъв начин,дали трябва изобщо да се прави?
Вчера направих експеримент защото форда не държи стабилен празен ход дори при развит кран на изпарителя/Волтрон/махнах въздуховода които захранва възд.филтър и шибнах една чашка за кафе без дъно ефекта дигнаха се оборотите.после ги намалих от крановете на изпар.и колата работи екстра ,НО когато се включи перката колата гасне/предполагам че обеднява сместа.дайте мнение относно експеримента.Правя това защото форда прави разход 10-11 на сто извън градко при каране под 100км-по някакъв начин да сваля този разход .Благодаря ви
Re: мнение относно ограничаване въздуха преди възд.филтър
Публикувано: 27 ное 2012, 09:28
от madboy
Изпарителя нов ли е? На колко години/километри е?
Re: мнение относно ограничаване въздуха преди възд.филтър
Публикувано: 27 ное 2012, 18:58
от goro_89
не знам така я купих
Re: мнение относно ограничаване въздуха преди възд.филтър
Публикувано: 27 ное 2012, 19:45
от diesel1.6
Не е много полезна тази работа. Почти сигурно вдига разхода, или ако се нагласи с доста игра, не върви както би трябвало да е.
Трябва да се намери причината за това нещо - или е изпарителя, или смесителят ти не е добър. Как е направен последния? Вместо да запушваш въздуховодите, по-добре сравни твоя смесител с препоръчваните и ако можеш пробвай с друг. Може сечението на пътя на газта да е много малко, или отвора за въздух да е голям.
Re: мнение относно ограничаване въздуха преди възд.филтър
Публикувано: 28 ное 2012, 00:39
от madboy
Не, това със запушването не става. Аз съм си играл на Фиестата, даже бях направил нещо като клапан- при подаване на газ отвора се разширяваше. Но ефект само на празен ходи и на място.
Иначе единствено на Нисана, който карах имаше някакво частично запушване. Беше като капачка във въздуховода, но в средата имаше голям отвор, а покрай него, симетрично четири малки. Странното е, че като го махнах оборотите почнаха да "плават" между 500 и 1000.
Но при теб си мисля, че мембраните са се втвърдили вече и не работят нормално.
Re: мнение относно ограничаване въздуха преди възд.филтър
Публикувано: 28 ное 2012, 16:30
от goro_89
смесителя/плочката/е в началото на пътя на въздуха след дебитомера дали това се отразява сериозно.Мисля да го сменя с такъв на дросела от къде да си взема ?
Re: мнение относно ограничаване въздуха преди възд.филтър
Публикувано: 28 ное 2012, 17:37
от diesel1.6
коригирай смесителя, но за повече акъм трябва снимка.
Re: мнение относно ограничаване въздуха преди възд.филтър
Публикувано: 28 дек 2012, 20:38
от goro_89
смесителя е с отвор 32мм в магазина ми казаха че това било по каталог/вероятно са ме излъгали

/ Но разкарах Волтрона жзех си едно Ловато втора ръка/поради дефицит на кинти/пича каза "менбраните са за смяна аз го отворих изчистих и ''прецених''че не са и го монтирах.В Следствие се подобри работата на мотора ,стан по пъргава каруцата,перфектен празен ход и пали по-лесно НО РАЗХОДА ОТ 15 на сто градско остана СЕГА ще сменям менбрани /ще сложа от ефтините че няма лев Ще браузна снимки на всичко потробно ако НЯКОЙ ми каже как става че незнам.
Благодаря ви
Re: мнение относно ограничаване въздуха преди възд.филтър
Публикувано: 28 дек 2012, 21:05
от diesel1.6
За ескорт 1,3 80 коня или нещо такова смесителят ми беше 27-29 мм. Важна е и формата, и разположението и размера на дупките. Има теми за това и за регулирането.