Страница 1 от 1

Свещи или....?

Публикувано: 26 сеп 2006, 13:16
от valboy
Появи се проблем, ако съм на газ и двигателя е студен. Значи паля и оборотите са постоянни, но при подаване на газ двигателя изведнъж почва да работи като на три цилиндъра. Ако настъпя педала много рязко направо си гасне. При много плавно подаване на газ не прави тази мизерия. При загрят двигател няма такъв проблем, ако съм на бензин също... :?:

Публикувано: 26 сеп 2006, 13:21
от orlinm
Кабелите ако са ти стари, или дистрибуторната да отвориш да погледнеш на къде е.

Публикувано: 26 сеп 2006, 14:20
от valboy
С кабели съм брал ядове, при тях нямаше значение дали е загрял двигателя....

Публикувано: 27 сеп 2006, 11:02
от kEFi
Възможно е изпарителя да ти дави (повече гориво). На бензин е така заради променения ъгъл на запалването+авт.смукач+позапечени инжектори....

Публикувано: 27 сеп 2006, 11:13
от valboy
Не съм с авт. смукач, той се прецака отдавна и смених целия карб с мех. смукач.
Предполагам, че все пак е от кабелите както каза orlinm... :oops:

Публикувано: 27 сеп 2006, 12:58
от orlinm
valboy

Добре би било да отвориш дистрибуторната капачка - при колите на годините на твоята е доста често срещан проблем.

Публикувано: 27 сеп 2006, 15:40
от valboy
Ми капачката съм я сменял преди година май, но това пак няма значение.... Просто все я отлагам за накрая ( за тези, които не виждали къде е на тоя модел, ще им обясня че в завода са я монтирали преди да качат двигателя в коша), така е завряна, че да се може да се мокри от локвичките само, но не и да е удобна да я сложиш обратно, ако я махнеш...... X(:
:wink:

Публикувано: 16 окт 2006, 10:01
от valboy
orlinm написа:valboy

Добре би било да отвориш дистрибуторната капачка - при колите на годините на твоята е доста често срещан проблем.
Имаме участник познал верния отговор!
Свалих дистр. капачка най-накрая. Вътре има една пластмасова капачка, която служи за уплътнение, та тя беше се цепнала точно там, където трябва да уплътнява... В резултат, на което е пропускала влага- вътре електродите на капачката(не знам дали се казват електроди...) бяха хванали яко ръжда(патина де, нали са медни), от едната страна на самото делко през ръба е влизало също влага и беше образувало нещо такова като налеп(ае като от киселината на акумулатора).
Сега съм с някаква капачка от Алфа Ромео 164, защото тя стана(сега мнооо дърпа :lol: ), но ще го преживея някакси...... :wink:
Допълнително сложих на уплътнението силикон-антибактериален! Днес се държа добре болида!
:wink:

P.S. Темата определено не е за АГУ. :oops:

Публикувано: 16 окт 2006, 10:30
от orlinm
valboy написа:
orlinm написа:valboy

Добре би било да отвориш дистрибуторната капачка - при колите на годините на твоята е доста често срещан проблем.
Имаме участник познал верния отговор!
Свалих дистр. капачна най-накрая. Вътре има една пластмасова капачка, която служи за уплътнение, та тя беше се цепнала точно там, където трябва да уплътнява... В резултат, на което е пропускала влага- вътре електродите на капачката(не знам дали се казват електроди...) бяха хванали яко ръжда(патина де, нали са медни), от едната страна на самото делко през ръба е влизало също влага и беше образувало нещо такова като налеп(ае като от киселината на акумулатора).
Сега съм с някаква капачка от Алфа Ромео 164, защото тя стана(сега мнооо дърпа :lol: ), но ще го преживея някакси...... :wink:
Допълнително сложих на уплътнението силикон-антибактериален! Днес се държа добре болида!
:wink:

P.S. Темата определено не е за АГУ. :oops:
Добре, че си открил проблема. Имам един приятел, кото на Вектра (това им е масов проблем) смени кабели, свещи, ламбда сонда :shock: даже за да разбере накрая, че проблема му е същия като твоя - пукната капачка. :)

Публикувано: 16 окт 2006, 11:44
от valboy
Е моята капачка не беше спукана- поне видимо, но не ми се правиха експерименти, че трудно слагам капачката. Старата ще я зачистя и ще я пазя евентуално. Доколкото знам, ако е спукана ще прави постоянно проблеми, а не само на студено и влажно....