Страница 1 от 1

Температура

Публикувано: 02 авг 2005, 14:48
от ewgeny
Някой знае ли дали има разлика в работата на изпарителя при температура примерно 15 градуса, вместо 80?

Публикувано: 02 авг 2005, 21:05
от The seven
Отговора ми не е много конкретен, но за да работи изпарителя на 15 градуса то е логично да имаш проблем по автомобила. Вероятно свързан с охладителната система. Т.е. има и още един вариант да не е вързан на подходящото място изпарителя и да няма достатъчен дебит на охлаждащата течност.
Всеки автомобил работещ в различна от оптималната температура, без значение дали на газ или бензин няма да работи добре. За изпарителя - целта му е именно да изпари втечнената газ и да намали налягането и. При по-ниска температура няма да работи коректно. А колко зле ще работи не знам. Ако ти се е случвало да "замръзне" изпарителя би трябвало да знаеш че или изобщо не работи на газ или работи все едно на два цилиндъра.

Публикувано: 03 авг 2005, 09:09
от noface
"тройник" това е вероятната причина ако не ти стопля :D изпарителя.Махаш веднага тая гад измислена от някой турски гений,който освен баклави и тулумби друго не е правил и си "връзваш" изпарителя като продължение на единия маркуч на малкия кръг.

Публикувано: 03 авг 2005, 12:27
от ewgeny
Съжелявам, не ви обясних точно какво искам да кажа! Имам в предвид, ако аз направя изпарителя да не се загрява до 80 градуса а да работи на 15, т.е. да му подавам съвсем малко топла вода колкото да не замръзне. Или по конкретно! Сутрин, когато не е загряла колата, има ли разлика в работата му?

Публикувано: 03 авг 2005, 13:22
от jack71
да. лапа повече газ :roll: е върви и малко по-добре де. поне по наблюдения през зимата.

Публикувано: 03 авг 2005, 13:24
от kEFi
...но тоя месец надали ще успееш да му свалиш температурата до 15! Ще трябва да охлаждаш принудително :wink:

Публикувано: 03 авг 2005, 20:18
от aaleks
Изпарителя е пригоден да работи и да захранва нормално двигателя при "по-високи" температура, не е проблем да разработят изпарител който да захранва двиг. при ниска температура, ама защо ли него правят .

Т.е. двегателя работи нормално при "висока" температура, но той може и да работи и "студен" но с повишен разход на гориво и скъсен живот /няма да стигне предвидения си пробег "300 000-500 000 км"/. Защото е изчислен да работи при "висока" темр. както и маслата за двигателя.