Имам нужда от човек разбиращ IGS системата на Ланди-Ренцо
- opex
- потребител
- Мнения: 2514
- Регистриран: 25 авг 2008, 22:06
- Модел на автомобила: Escort '97 1.8i
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Имам нужда от човек разбиращ IGS системата на Ланди-Ренцо
Като цяло успявам сам да си я поддържам на някакво ниво.
Успях да си направя кабел и правя настройки до колкото ми позволява програмата Landi LIS 5.9, същата като IGSystem, но с малко по-добър интерфейс.
Но преди няколко месеца в един сервиз я закачиха към Omegas или LSI NSI (и двете изглеждат пак еднакво като менюта и настройки) с доста по-богато меню и опции за настройки, както и горивната карта (като голяма синя таблица), а при мен не иска да се свърже програмата с компютъра.
Преди време изчезнаха ниските обороти, още преди да имам кабела, и след доста опити да заработи на газ единственото решение беше да разменя 2-та стъпкови мотора. И сега си работи идеално, но при работа на място на празен ход не иска да обедни сместа, стои само богата при индикатора на ламбда сондата вместо да превключва бедна/богата постоянно, както е като е в по-високи обороти. На Integrator 1 изписва стойност -50 отдолу (расте от 0 ако са били занулени настройките), което е максимум, който като граница се задава в друго меню - предполагам това са опити за компенсация на моторчето за да се обедни, но такаи не се получава.
Та въпроса е с някой ако може да дискутираме тоя проблем с моторчето, дали е от него или от нещо друго, защото все пак като съм ги разменил би следвало да имам проблем с високите, но не е така.
И ако може съвет как да се свърже компютъра с Omegas или LSI/NSI проргамите, те са еднакви като гледам, за да може да се види горивната карта и други настроки, ако може от там да се настроят ниските обороти и икономичност.
Успях да си направя кабел и правя настройки до колкото ми позволява програмата Landi LIS 5.9, същата като IGSystem, но с малко по-добър интерфейс.
Но преди няколко месеца в един сервиз я закачиха към Omegas или LSI NSI (и двете изглеждат пак еднакво като менюта и настройки) с доста по-богато меню и опции за настройки, както и горивната карта (като голяма синя таблица), а при мен не иска да се свърже програмата с компютъра.
Преди време изчезнаха ниските обороти, още преди да имам кабела, и след доста опити да заработи на газ единственото решение беше да разменя 2-та стъпкови мотора. И сега си работи идеално, но при работа на място на празен ход не иска да обедни сместа, стои само богата при индикатора на ламбда сондата вместо да превключва бедна/богата постоянно, както е като е в по-високи обороти. На Integrator 1 изписва стойност -50 отдолу (расте от 0 ако са били занулени настройките), което е максимум, който като граница се задава в друго меню - предполагам това са опити за компенсация на моторчето за да се обедни, но такаи не се получава.
Та въпроса е с някой ако може да дискутираме тоя проблем с моторчето, дали е от него или от нещо друго, защото все пак като съм ги разменил би следвало да имам проблем с високите, но не е така.
И ако може съвет как да се свърже компютъра с Omegas или LSI/NSI проргамите, те са еднакви като гледам, за да може да се види горивната карта и други настроки, ако може от там да се настроят ниските обороти и икономичност.
Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща!
- opex
- потребител
- Мнения: 2514
- Регистриран: 25 авг 2008, 22:06
- Модел на автомобила: Escort '97 1.8i
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Имам нужда от човек разбиращ IGS системата на Ланди-Ренцо
НИКОЙ ли не знае защо мога да се свържа към компа на ГИ с IGS и LIS програмите, а с Omegas не ???
Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 9 госта