Страница 1 от 1

и аз с плаващи обороти на празен ход

Публикувано: 21 авг 2006, 21:44
от kotyo
Преди седмица и аз се предадох и сложих АГУ.След малко реглажи
на ухо колата вървеше на пушка и бях много шастлив ,но....като
вдигна 95-6 градуса празния ход започна да играе м/у 300 и
1200об.При по-ниска температура или включен климатик/със
съответната автоматична корекция на оборотите/ колата заспива на
1000-1100об. и няма никакви проблеми или своеволни колебания.
Смених филтъра защото беше на 6000км -никаква разлика,освен
много малко в звука.
Прочетох, че не съм единствения с този проблем,но не открих някакво
решение.Ще се радвам ,ако някой ми обясни що е то "успокоител на празния ход" и принципа му на действие.
Ламбда емулатор нямам,за дюзите са сложили.
За уточнение- колата работи перфектно на бензин/след като
изключих ЕГР-а/ и нямам никакви забележки.
За съжаление юнака от сервиза не можа да я сложи на газанализатора
,щото в момента задното гърне е с три :evil: дупки вместо една.
Като навиеш здраво регулиращия клапан на маркуча, оборотите на празен ход се стабилизират,
но естествено не можеш да я изфорсирашнад 1600 об/мин.
Ще се радвам ,ако дадете някакви идеи, тъй като много се дразня, а
и разхода с климатик + софийските ремонтни задръствания/вероятно
и калпав реглаж/ удари 14/100, което както и да го погледнеш си е
свинство :twisted: .

Публикувано: 22 авг 2006, 00:21
от red
Я си почисти MAF-a....

Публикувано: 22 авг 2006, 01:17
от kotyo
Чистил съм го/е преди 2-3 месеца де/,пък и каква роля играе той на газ :?: .
А на бензин няма грешка, бетон е!!!

Публикувано: 22 авг 2006, 08:53
от orlinm
red написа:Я си почисти MAF-a....
Хахахха бате Мафа та мафа аха. Кво си се наплашил от тоя сензор споко!

Не мога да ти кажа от какво е това, но при мен ситуацията е 100% същата. Просто когато се върти перката на радиатора оборотите на свободен ход в движение са 300-500 и играят. Мислих си да не би перката да набива възрушния поток под кофти ъгъл, но той въздухозаборника си е обърнат в другата посока и без това.

Публикувано: 22 авг 2006, 19:53
от kotyo
да, ама не.Мойто го прави на празен ход при напълно спряла кола/като се изключи принудителното повишаване на оборотите/,
в движение, с малки изключения, си е ОК.Мизериите започват след като стрелката за темп. мине М и навлезе в А, коете е около 95-98 С
/мерил съм го с проверен цифров термометър/.Перката включва на 100-101С,също проверено неколкократно.Абе пълна гадост :evil: :evil:

Публикувано: 27 авг 2006, 13:32
от g.taskov
[quote="kotyo"]да, ама не.Мойто го прави на празен ход при напълно спряла кола/като се изключи принудителното повишаване на оборотите/,
в движение, с малки изключения, си е ОК.Мизериите започват след като стрелката за темп. мине М и навлезе в А, коете е около 95-98 С
/мерил съм го с проверен цифров термометър/.Перката включва на 100-101С,също проверено неколкократно.Абе пълна гадост :evil: :evil:[/quote]

Зравей,
Аз имах същия проблем но го оправих и сега съм доволен.
Ето тел. на маистора и се свържи с него казва се Мишо
0898525718 - Успех !