Страница 1 от 1
Вторичен регулаж
Публикувано: 31 юли 2006, 15:24
от monov
Аз трябваше да ходя на вторичен регулаж преди около 500км

, ама или забравях или нямах път към Горна баня (газовтата ми е от Еурогаз)
та питането ми е има ли смисъл да ходя, какви пари ще ми излезе и какво ще ми правят по колата, тък като засега нямам никакви оплаквания, нито от обороти, нито от разход...
Публикувано: 31 юли 2006, 15:37
от orlinm
Ха! Аз днес бях на вторичен реглаж при Еврогаз. Като слагах газовото човека 2 пъти ми каза да взема да мина след около 500 км. И днес отидох, въпреки че колата си върви добре. На мен ми каза тоя пич че трябва вторичен реглаж най-малкото за да ти падне мъничко разхода след като мембраните на изпарителя са се послегнали малко. Отиди за всеки случай де.
Публикувано: 31 юли 2006, 16:39
от valboy
Аз като я слагах там, реглажа беше към стойността на монтажа....(този след 500 км. дето) Макар, че аз отидох на втория ден щото ми даде разход нещо около 50/100

, та като отидох след тез 500 км. не ми взеха пари. Тогава ми обясняваха нещо, че мембраните трябвало да слегнат или нещо от тоя сорт.
Публикувано: 01 авг 2006, 10:18
от monov
ок благодаря

мисля, че работеха в събота и тогава ще мина оттам
Публикувано: 01 авг 2006, 17:31
от The_Machine
Точно така, има един период на улягане на мембраните , в който и разхода е малко по-всиок от нормално, но няма да се плашите

Дорегулирането принципно влиза в цената, ама знам ли ги колегите

Публикувано: 11 авг 2006, 11:56
от BOROOO
И аз в Сряда бях на вторичен реглаж. Бяха ми казали да намина след 1000 до 1500км. Е аз навъртях повече от 1700, но това е без значение. Като ме питаха имам ли оплаквания им казах, че май се е увеличил разхода.
Без да разглабят въртяха нещо с един шестограм. Цялата далавера беше, че газ-анализатора отчете приблизително 0 емисии на въглероден оксид (CO) и ми биха шута. Сега пак ми се появи проблема със стъпковия мотор, а по едно време почти бях забравил, че съществува

.