Страница 1 от 1

двигателя се форсира или гасне произволно

Публикувано: 25 юли 2006, 20:17
от dng
Здравейте.Карам предимно на пропан бутан.Имам следния проблем.При отпускане педала на газта често двигатаеля от нормални обороти се самофорсира до 2000-4000 оборота.С леко почукване на педала двигателя си възвръща нормалните обороти(понякога).Някой път се получава същото , само че двигателя не се форсира а изгасва.Сменил съм свещи,кабели,филтър-няма ефект.Мисля че го прави само през летния сезон, но не съм сигурен защото я карах много малко зимата.На бензин го прави също , но по-рядко.Колата е с карбуратор.Ако някой може да даде съвет - предварително благодаря.

Публикувано: 27 юли 2006, 11:31
от jack71
имах същия проблем . излезе датчик на дроселовата клапа. отиди на елкон (добър елкон!!!!) и ако не е изгорял ще ти оправи проблема. на моя му беше паднала изолацията на жичките и едната беше скъсана. презапои го изолира го центрира го и заспа.

Публикувано: 27 юли 2006, 12:45
от red
при мен не знам защо, но се оказа почисване на МАФ

Публикувано: 27 юли 2006, 13:10
от jasonsmith
Не знам, на мен ми се струва че това е същият проблем като моя който аз имах, и си мисля че е реглаж на изпарителя. Ако искаш виж линка:
http://www.clubford.org/forum/viewtopic.php?t=4728" onclick="window.open(this.href);return false;

Публикувано: 01 авг 2006, 21:03
от dng
Благодаря за съветите.Ще отида на елкон.Да видим какво ще излезе.

Публикувано: 05 авг 2006, 18:44
от The_Machine
Пробвай да прокараш реле , което да "гаси" паметта на компютъра докато работи колата на газ (няма да трупа грешки от ламбдата) - така се запазва възможността за кодочетец на бензин :)

Публикувано: 05 авг 2006, 22:40
от Peter_CLX
The_Machine написа:Пробвай да прокараш реле , което да "гаси" паметта на компютъра докато работи колата на газ (няма да трупа грешки от ламбдата) - така се запазва възможността за кодочетец на бензин :)
Не е зле, само че в този случай "амнезията" на компютъра ще му попречи да регистрира и евентуални проблеми по останалите датчици и системи на двигателя.

Публикувано: 05 авг 2006, 22:42
от J6B
The_Machine написа:Пробвай да прокараш реле , което да "гаси" паметта на компютъра докато работи колата на газ (няма да трупа грешки от ламбдата) - така се запазва възможността за кодочетец на бензин :)
Как така докато работи ,това с релето не се ли прави когато огасиш двигателя и тогава релето прекъсва захранването на екуто и по този начин се нулират грешките...

Публикувано: 05 авг 2006, 22:50
от paci
Peter_CLX написа:
The_Machine написа:Пробвай да прокараш реле , което да "гаси" паметта на компютъра докато работи колата на газ (няма да трупа грешки от ламбдата) - така се запазва възможността за кодочетец на бензин :)
Не е зле, само че в този случай "амнезията" на компютъра ще му попречи да регистрира и евентуални проблеми по останалите датчици и системи на двигателя.
Ахъ :)
И на мен ми се струва щуротия.
Ще се реши понякакъв начин някакъв проблем и после колата ще си смени собственика и ще се появи друг проблем които си го е имало но е направен компромис. Така както MasterBo си е реставрирал електрониката след намесата на газаджии. И в момента двигателя му работи добре и на газ и на бензин. А той горкия е програмистче не прави на хората колите за пари. :wink:
Подобно изфорсиране и гаснене го има и колегата със същия като моя мотор и без да има газово.

Публикувано: 06 авг 2006, 00:14
от evg2
Започни с прверка на мембрааните на изпарителя,клапанчетата му,и ултразвук с проверка на карбуратора.

Публикувано: 06 авг 2006, 14:05
от The_Machine
Peter_CLX написа:
The_Machine написа:Пробвай да прокараш реле , което да "гаси" паметта на компютъра докато работи колата на газ (няма да трупа грешки от ламбдата) - така се запазва възможността за кодочетец на бензин :)
Не е зле, само че в този случай "амнезията" на компютъра ще му попречи да регистрира и евентуални проблеми по останалите датчици и системи на двигателя.
Идеята е "амнезията" да я има само докато колата работи на газ - точно тогава обикновено колата се "шашка" , поради различните стойности на ламбдата , грешки от дюзите (ако няма симулатори , разбира се) и Т.Н. , възможността за записване на грешките на бензин си остава - ако има изфирясал датчик , то той ще се покаже и на бензин :)

Публикувано: 06 авг 2006, 14:07
от The_Machine
Друго , което се сетих , след като препрочетох поста на колегата , пуснал темата - виж си стъпковото моторче - може да е запича в някакви положения - сваляш , почистваш , полираш с шлайф паста , смазваш и пак го качваш... обикновено то компенсира малко сместа при рязко отпускане на газта.

Публикувано: 06 авг 2006, 14:39
от paci
След амнезията има едно "обучение", ако не се направи като хората се берат ядове.
А зимата ако иска си пали на бензин ?
Всеки път ли трябва го обучава ?
Много крайна мярка.
Щом го прави и на бензин да иде да си търси проблема да си я оправи на бензин и тогава си вършете ваща работа с газовото.
Щото много майстори ...

Публикувано: 06 авг 2006, 15:24
от The_Machine
Съгласен съм и с твоята идея ;)