Страница 1 от 1
Размисли относно моето АГУ
Публикувано: 29 юни 2005, 19:49
от NIKJAMa
На последната фордовка споделих проблемите си и сега се връщам от сервиза. Там за съжаление не можаха да решът проблема врътвайки нещо.... Сега искат да им я оставя да я гледат по-дълго време.
Та в общи линии проблема ми е, че колата не върви когато е загряла и колкото по-загряла е толкова по лошо е положението. Майстора твърди, че не може да има разлика между топло и студено.
Така и моите мисли;) Почнах да се чудя дали не са забравили да ми сложат емулатор. Доколкото знам компютъра не чете датчици докато колата не загрее мисля че чакаше 70 градуса. Та като се включи компа да се ошашква от показанията на сондата. Но пък другата мисъл е че 70-градуса се достигат бързо а ефекто при мен се получава като позагрее добре. Т.е. да се бърка изпарителя от температурата и като отвори термостата големия кръг и се загрее антифриза и там т.е. се нагрее и водата влизаща в изпарителя. Всъшност незнам на кой кръг е вързан тоя изпарител.
Дали едното от двете ми предположения е вярно или проблема може да е някъде съвсем другаде?
Публикувано: 29 юни 2005, 22:47
от aaleks
Вържи се на малкия кръг, за да загре е по-бързо. Да не се е прецакал нещо изпарителя и като загрее и да намалява подаването на газ. Мисля, че при газ компа е изолиран и се движиш почити като карбораторна машина, но сега какви ли не газови има така, че

от мен толкова. А и не съм много запознат с газовите, само с най-простите ВАЗ и т.н.
Успех, пиши после кво е излязло.
Публикувано: 30 юни 2005, 10:29
от kEFi
Много е вероятно друг датчик да ти прави мизерийки - температурен, дебитен или грешен (за модела и двигателя) емулатор...
Публикувано: 30 юни 2005, 10:46
от Трол
аз не съм бил с вас на фордовката и не знам това само на газ ли го прави?
Публикувано: 30 юни 2005, 11:09
от NIKJAMa
Само на газ.
Публикувано: 30 юни 2005, 11:20
от kEFi
Ами...хайде да почнем едно по едно!
Като начало, като почне да ти прави номера, включи си парното на макс, вентилатора на степен 3(може и по-малко) и прозорци (може и врати) отворени

. Покарай така известно време. Ако забележиш промяна в поведението - значи температурата на охладителната течност има значение. Колкото е по-голяма(ако има) разликата в поведението - толкова и тежестта на този фактор е по-голям. Ако, обаче, не се променя ще трябва да търсим другаде. То и аз на градско понякога ми се струва, че губя мощност, но....
Публикувано: 30 юни 2005, 16:07
от T-72
Може също да провериш дали ти е обезвъздушена добре системата (нищо, че я дават да го прави сама). Може да имаш по-високи показания за темп поради въздух, останал след монтажа. А и при работа на газ се повишава и работната температура на двигателя...
Публикувано: 30 юни 2005, 17:43
от Трол
и моя "хубавец" като вдигне стрелката над хоризонталното положение губя мнооог мощност.
и изпарителя ми е вързан на малкия кръг(нормално) и като отвори глемия нацяло(в жега по баирите с мн багаж)и изпарителя ми замръзва
да няма и при теб подобно положение...
Публикувано: 30 юни 2005, 21:41
от aaleks
Трол написа:и моя "хубавец" като вдигне стрелката над хоризонталното положение губя мнооог мощност.
и изпарителя ми е вързан на малкия кръг(нормално) и като отвори глемия нацяло(в жега по баирите с мн багаж)и изпарителя ми замръзва
да няма и при теб подобно положение...
Това не е добре, вързан е на неподходящо място - ства въпрос за отоплението на изпарителя. Само, че незнам къде е подходящото място, сравнявайте с други който го нямат този проблем!
Публикувано: 27 юни 2007, 20:35
от dimbatami
бе хора кво говорите аз съм учил двг и знам че малкия кръг е антифриза от блока и радятора на парното а кото загре малкия кръг термостата се отваря и се образува големия кръг блока радятора на парното и вече самия радятор на колата които помага за охлаждането не трябва да ве замръзва изпарителя би могло ако е свързан с големия кръг тогава би логло да мръзне само когато термустата е затворил големия кръг и няма кво да загре изпарителя ме това са ме учили в училище
Публикувано: 27 юни 2007, 21:30
от Трол
да де, не се връзва за големия кръг, защото докато не отвори термостата няма да може да караш на газ => връзва се на малкия.
И ако охладителната система е тъпа и газаджията е вързал изпарителя паралелно на маркуч, който е само от малкия кръг...
не си спомням моя къде точно беше върза. реших проблема-смених колата

Публикувано: 10 авг 2007, 20:29
от Peet
Малко късно се включвам, но сега видях темата. Когато се повиши температурата на двигателя повече от нормалната, въздуха, който влиза в цилиндрите се разширява и влиза по-малко количество въздух от необходимото за горенето в цилиндрите-двигателя гасне, мощността пада, разхода се вдига. Виждал съм един майстор газаджия беше блокирал въздушната клапа на въздушния филтър и двигателя засмукваше само горещ въздух от щита около колекторите-в резултат-и при нормална температура двигателя не работеше добре, гаснеше. Като освободихме клапата-да си работи в топъл и студен режим- проблема изчезна.
Публикувано: 24 сеп 2007, 19:19
от schrack
Да съгласен съм с тебе но има и нещо друго, когато колата загрее и измине около 20-30км. медната траба която влиза в РИ. (редуктор изпарител) се нагрява около една педя към КГ. (клапан газ) тогава газта се изпарява и по рано и на по висок градус тогава се променя настроиката на РИ. и ДВГ. колата по бавно ускорява, затова има РИ за различни киловати. Когато РИ е студен изпарената газ е спо нисък градус и към ДВГ. отива по обогатена смес и тогава колата (пука гуми

) ускорева по добре...
