Проблем с изпарителя
- jasonsmith
- потребител
- Мнения: 338
- Регистриран: 20 мар 2005, 15:07
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 1991 1.1mi
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Проблем с изпарителя
Здравейте, искам да постна една проблемацийка, та ако и някой друг колега като мен се чуди от какво може да е, да знае.
От около месец и половина, колата ми започна да не връща оборотите както трябва, и като ги кача примерно до 2500 - 3000, и след това изключа от скорост, те си стоят докато не спра на светофар, и тогава се връщат на 800 - 900. След като потегля от светофара, и отново ги вдигна се получаваше същото, което беше много изнервящо. Тъй като карам предимно на газ, а бензин почти не зареждам, на няколко пъти включвах съвсем за малко на бензин и ми се струваше че отново го има този проблем, и заподозрях стъпковото моторче. Започнах да се интересувам колко струва и таман да се навия че трябва да го сменям, след като го почиствах на няколко пъти с wd40, но не помогна, и онзи ден ми свърши газта. Почнах да карам на бензин и след 5-6 км вече почнах да си свиркам от приятният звук на двигателя и от това, че форсирането ми го няма. Оказа се че почти на 100 % проблема е от гумичките на изпарителя, и края на седмицата ще го лекувм, като пак ще напиша резултат
От около месец и половина, колата ми започна да не връща оборотите както трябва, и като ги кача примерно до 2500 - 3000, и след това изключа от скорост, те си стоят докато не спра на светофар, и тогава се връщат на 800 - 900. След като потегля от светофара, и отново ги вдигна се получаваше същото, което беше много изнервящо. Тъй като карам предимно на газ, а бензин почти не зареждам, на няколко пъти включвах съвсем за малко на бензин и ми се струваше че отново го има този проблем, и заподозрях стъпковото моторче. Започнах да се интересувам колко струва и таман да се навия че трябва да го сменям, след като го почиствах на няколко пъти с wd40, но не помогна, и онзи ден ми свърши газта. Почнах да карам на бензин и след 5-6 км вече почнах да си свиркам от приятният звук на двигателя и от това, че форсирането ми го няма. Оказа се че почти на 100 % проблема е от гумичките на изпарителя, и края на седмицата ще го лекувм, като пак ще напиша резултат

- jasonsmith
- потребител
- Мнения: 338
- Регистриран: 20 мар 2005, 15:07
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 1991 1.1mi
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Здравейте, да допиша какво стана след прегледа при един газаджия, от който съответно останах доста доволен.
Оказа се , че газта е била доста обогатена, и затова ми поддържаше високи обороти, това означава че тройника ми е бил много отвъртян и проблема го отстранихме само с настройка на газовата. Останах много доволен , тъй като момчето ми иска 14 лв. за настройката и 3 лв. за нов тройник, тъй като на моя много трудно му се регулираха оборотите.
Оказа се , че газта е била доста обогатена, и затова ми поддържаше високи обороти, това означава че тройника ми е бил много отвъртян и проблема го отстранихме само с настройка на газовата. Останах много доволен , тъй като момчето ми иска 14 лв. за настройката и 3 лв. за нов тройник, тъй като на моя много трудно му се регулираха оборотите.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 7 госта