Проблем с изпарителя

Остана ли някой да кара на бензин? LPG, Метан. Съвместимост, проблеми, препоръки.
Потребителски аватар
jasonsmith
потребител
потребител
Мнения: 338
Регистриран: 20 мар 2005, 15:07
Модел на автомобила: Ford Fiesta 1991 1.1mi
Местоположение: София
Status: Извън линия

Проблем с изпарителя

Мнение от jasonsmith » 20 юни 2006, 10:07

Здравейте, искам да постна една проблемацийка, та ако и някой друг колега като мен се чуди от какво може да е, да знае.
От около месец и половина, колата ми започна да не връща оборотите както трябва, и като ги кача примерно до 2500 - 3000, и след това изключа от скорост, те си стоят докато не спра на светофар, и тогава се връщат на 800 - 900. След като потегля от светофара, и отново ги вдигна се получаваше същото, което беше много изнервящо. Тъй като карам предимно на газ, а бензин почти не зареждам, на няколко пъти включвах съвсем за малко на бензин и ми се струваше че отново го има този проблем, и заподозрях стъпковото моторче. Започнах да се интересувам колко струва и таман да се навия че трябва да го сменям, след като го почиствах на няколко пъти с wd40, но не помогна, и онзи ден ми свърши газта. Почнах да карам на бензин и след 5-6 км вече почнах да си свиркам от приятният звук на двигателя и от това, че форсирането ми го няма. Оказа се че почти на 100 % проблема е от гумичките на изпарителя, и края на седмицата ще го лекувм, като пак ще напиша резултат 8)

Потребителски аватар
jasonsmith
потребител
потребител
Мнения: 338
Регистриран: 20 мар 2005, 15:07
Модел на автомобила: Ford Fiesta 1991 1.1mi
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от jasonsmith » 26 юни 2006, 16:31

Здравейте, да допиша какво стана след прегледа при един газаджия, от който съответно останах доста доволен.
Оказа се , че газта е била доста обогатена, и затова ми поддържаше високи обороти, това означава че тройника ми е бил много отвъртян и проблема го отстранихме само с настройка на газовата. Останах много доволен , тъй като момчето ми иска 14 лв. за настройката и 3 лв. за нов тройник, тъй като на моя много трудно му се регулираха оборотите.

Отговори

Върни се в “АГУ - Алтернативни Горивни Уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 7 госта