Страница 1 от 1
По отношение на гаснeнето...
Публикувано: 24 юни 2005, 21:56
от Warren-G
Brock написа:
въпрос: Освен това почти винаги като изключа от скорост колата гасне.
отговор: По отношение на гасненето проблемът е чисто механичен и може да се реши за 1 минута. Трябва въздуховода, който захранва двигателя, да се обърне в посока обратна на посоката на движение.
и аз имам този проблем, но като гледам как е при моята фиеста е невъзможно това да се направи

има ли някакъв др начин да се направи нещо за да не поема толкова мн въздух. чувал съм 4е слагали пластинки на отвора на въздуховода но как -да отклоняват или частично да покриват отвора. а няма ли да повлияе при работата на бензин това
kEFi: Позволих си да изкарам въпроса ти и последващите отговори отделно, за да остане важната тема прегледна.
Публикувано: 25 юни 2005, 12:25
от RsMondeo
Аз съм с такава пластина!Втулката ми я прави стругар!
Значи изработката е следната:
Пуржо е фитара непосредстжено след тожа е МАФ сензора след него е закачена тази втулка или преходник незнам как да го нарека... като на него ми е закачен датчика за температурата на въздуха, след това отвутре е тази пластина която е на пантичка след нея влиза газта и е втория клапан предпазващ от детонации...
самата клапа се отваря според нуждите и ако реши да върне се затъваря плътно!
Публикувано: 29 юни 2005, 17:14
от Warren-G
..ам аз съм карборатор и не мога да се ориентирам мн-мн

Публикувано: 29 ное 2005, 06:57
от noface

Ами що си с карбуратор ти си без никакви проблеми и не ти дреме за детонации,маф ,мап сензори и дебитомери.Слагаш АГЪУ и търсиш газостанции

Re: Въпроси и отговори
Публикувано: 29 ное 2005, 10:05
от carrot
Warren-G написа:Brock написа:
въпрос: Освен това почти винаги като изключа от скорост колата гасне.
отговор: По отношение на гасненето проблемът е чисто механичен и може да се реши за 1 минута. Трябва въздуховода, който захранва двигателя, да се обърне в посока обратна на посоката на движение.
и аз имам този проблем, но като гледам как е при моята фиеста е невъзможно това да се направи

има ли някакъв др начин да се направи нещо за да не поема толкова мн въздух. чувал съм 4е слагали пластинки на отвора на въздуховода но как -да отклоняват или частично да покриват отвора. а няма ли да повлияе при работата на бензин това
Абе слагаш една гофрирана тръба (има едни такива гъвкави с алуминиево покритие), насочваш я накъдето те кефи и
И не слагай нищо което да намалява сечението на въздуховода

Публикувано: 17 дек 2005, 17:13
от Warren-G
Проблема се задълбочи и вече карам само на бензин, след като от постоянни гаснения и палене замина акумолатора. от 2 месеца не мога да се вредя при майстор. има 3-ма кадърни сервиза в Търново. е в единия са олигофрени и се отказах оттам. в другите 2 разглобяваха изпарителя , продухваха, смениха някакви тръбички , 2-3 дена и пак същото. ходих пак преди седм, но имаше мн работа - за към 20 декември

.ще взема да пробвам с такава гофрирана тръба..
Публикувано: 19 дек 2005, 09:32
от carrot
Warren-G написа:Проблема се задълбочи и вече карам само на бензин, след като от постоянни гаснения и палене замина акумолатора. от 2 месеца не мога да се вредя при майстор. има 3-ма кадърни сервиза в Търново. е в единия са олигофрени и се отказах оттам. в другите 2 разглобяваха изпарителя , продухваха, смениха някакви тръбички , 2-3 дена и пак същото. ходих пак преди седм, но имаше мн работа - за към 20 декември

.ще взема да пробвам с такава гофрирана тръба..
Хммм... Газов филтър? Да не би да се е запушил от гадости в газта? Само като изключиш от скорост ли при движение с висока скорост ли ти гасне или? Ако е така врътни малко (четвърт оборот например) регулатора на изпарителя (най вероятно в посока отвиване

)
Като натиснеш рязко газта колата глъхне ли или се ускорява нормално?
Нали си тръгваш на бензин и едва след като загрее колата превключваш (просто питам

).
Публикувано: 19 дек 2005, 10:51
от red
има и такъв вариант - ако имаш клапан, който променя топъл/студен въздух (от къде да смуче от при двигателя или отвън) и газовото ти няма електроника - просто го махни - иначе няма как да стане регулировка и ефектът е това, което казваш
Публикувано: 19 дек 2005, 13:06
от carrot
red написа:има и такъв вариант - ако имаш клапан, който променя топъл/студен въздух (от къде да смуче от при двигателя или отвън) и газовото ти няма електроника - просто го махни - иначе няма как да стане регулировка и ефектът е това, което казваш
Има клапан (ако не е разкаран) във входа на въздуховода, НО регулирането е по механичен път и ако има проблем ще го има и на бензин!
Публикувано: 20 дек 2005, 21:39
от Warren-G
По принцип гасне при отпускане на педала газта ,не само при изкл на скорост. с винта на изпарителя до едно време се оправяше за по около 1 седм, но вече няма резултат. паля си винаги на газ. знам че е по-добре на бенз,ама... миналата зима съм палил без проблем на газ и на -24 градуса
а за газови филтърчета, мембранки и др простотии ще видим майстора, което тряя да стане колкото се може по скоро..
мерси за съветите

Публикувано: 20 дек 2005, 22:27
от paci
Warren-G написа:... миналата зима съм палил без проблем на газ и на -24 градуса
Най-после още един такъв да се появи. Щото като кажа на някой, че паля в такива условия и никой не ми вярва ... е замръзва 2 пъти за 2 зими (сега му е 3-та) но вече беше запалил, ако съм вътре да държа газта за 1-2 мин няма проблеми а в 2-та случая излязох да чистя леда от стъклата ... после нямаше проблеми, мина на бенз и заминах.
Начи след такъв тормоз и на мен ми е гаснела така на ниски обороти. До колкото разбрах деформираме водната мембрана и от там се получават смущения. Поне при мен беше така, докъто не изкочи комутатор

П.С. И пъпки някави сменят в изпарителя. Незнам не ме интересува, давам 15 кинта свалят си го базикат си го и си го монтират не ме занимават

Публикувано: 21 дек 2005, 22:28
от Warren-G
дано да е само от мембранки и маркучета

Публикувано: 31 дек 2005, 16:27
от Warren-G
преди три дни ходих пак при газаджията. врътна регулатора на карбуратора и вече 3 дни е добре.. тези дни навъртя доста км фиестата и ми се струва че проблема е решен
