По отношение на гаснeнето...

Остана ли някой да кара на бензин? LPG, Метан. Съвместимост, проблеми, препоръки.
Потребителски аватар
Warren-G
потребител
потребител
Мнения: 266
Регистриран: 11 фев 2005, 00:15
Модел на автомобила: Ford Escort 1.6i 16V MK6 '94, бивш собственик на Форд Фиеста '89 1.3 карб.
Местоположение: В.Търново/ София- Студ.град
Status: Извън линия

По отношение на гаснeнето...

Мнение от Warren-G » 24 юни 2005, 21:56

Brock написа:
въпрос: Освен това почти винаги като изключа от скорост колата гасне.
отговор: По отношение на гасненето проблемът е чисто механичен и може да се реши за 1 минута. Трябва въздуховода, който захранва двигателя, да се обърне в посока обратна на посоката на движение.

и аз имам този проблем, но като гледам как е при моята фиеста е невъзможно това да се направи :(
има ли някакъв др начин да се направи нещо за да не поема толкова мн въздух. чувал съм 4е слагали пластинки на отвора на въздуховода но как -да отклоняват или частично да покриват отвора. а няма ли да повлияе при работата на бензин това

kEFi: Позволих си да изкарам въпроса ти и последващите отговори отделно, за да остане важната тема прегледна.

Потребителски аватар
RsMondeo
потребител
потребител
Мнения: 128
Регистриран: 11 фев 2005, 10:24
Модел на автомобила: Ford Mondeo 1.8 16v 115+ hp
Местоположение: Русе
Status: Извън линия

Мнение от RsMondeo » 25 юни 2005, 12:25

Аз съм с такава пластина!Втулката ми я прави стругар!
Значи изработката е следната:
Пуржо е фитара непосредстжено след тожа е МАФ сензора след него е закачена тази втулка или преходник незнам как да го нарека... като на него ми е закачен датчика за температурата на въздуха, след това отвутре е тази пластина която е на пантичка след нея влиза газта и е втория клапан предпазващ от детонации...
самата клапа се отваря според нуждите и ако реши да върне се затъваря плътно!

Потребителски аватар
Warren-G
потребител
потребител
Мнения: 266
Регистриран: 11 фев 2005, 00:15
Модел на автомобила: Ford Escort 1.6i 16V MK6 '94, бивш собственик на Форд Фиеста '89 1.3 карб.
Местоположение: В.Търново/ София- Студ.град
Status: Извън линия

Мнение от Warren-G » 29 юни 2005, 17:14

..ам аз съм карборатор и не мога да се ориентирам мн-мн :(

noface
потребител
потребител
Мнения: 567
Регистриран: 28 юли 2005, 10:40
Модел на автомобила: Sierra
Местоположение: Sofia
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от noface » 29 ное 2005, 06:57

:shock: Ами що си с карбуратор ти си без никакви проблеми и не ти дреме за детонации,маф ,мап сензори и дебитомери.Слагаш АГЪУ и търсиш газостанции :lol:

carrot
потребител
потребител
Мнения: 190
Регистриран: 07 фев 2005, 09:13
Модел на автомобила: Fiesta 1.1 C '89; Escort 1.6 16V
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Въпроси и отговори

Мнение от carrot » 29 ное 2005, 10:05

Warren-G написа:
Brock написа:
въпрос: Освен това почти винаги като изключа от скорост колата гасне.
отговор: По отношение на гасненето проблемът е чисто механичен и може да се реши за 1 минута. Трябва въздуховода, който захранва двигателя, да се обърне в посока обратна на посоката на движение.

и аз имам този проблем, но като гледам как е при моята фиеста е невъзможно това да се направи :(
има ли някакъв др начин да се направи нещо за да не поема толкова мн въздух. чувал съм 4е слагали пластинки на отвора на въздуховода но как -да отклоняват или частично да покриват отвора. а няма ли да повлияе при работата на бензин това
Абе слагаш една гофрирана тръба (има едни такива гъвкави с алуминиево покритие), насочваш я накъдето те кефи и *00143* :D:

И не слагай нищо което да намалява сечението на въздуховода :idea:

Потребителски аватар
Warren-G
потребител
потребител
Мнения: 266
Регистриран: 11 фев 2005, 00:15
Модел на автомобила: Ford Escort 1.6i 16V MK6 '94, бивш собственик на Форд Фиеста '89 1.3 карб.
Местоположение: В.Търново/ София- Студ.град
Status: Извън линия

Мнение от Warren-G » 17 дек 2005, 17:13

Проблема се задълбочи и вече карам само на бензин, след като от постоянни гаснения и палене замина акумолатора. от 2 месеца не мога да се вредя при майстор. има 3-ма кадърни сервиза в Търново. е в единия са олигофрени и се отказах оттам. в другите 2 разглобяваха изпарителя , продухваха, смениха някакви тръбички , 2-3 дена и пак същото. ходих пак преди седм, но имаше мн работа - за към 20 декември :( .ще взема да пробвам с такава гофрирана тръба..

carrot
потребител
потребител
Мнения: 190
Регистриран: 07 фев 2005, 09:13
Модел на автомобила: Fiesta 1.1 C '89; Escort 1.6 16V
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от carrot » 19 дек 2005, 09:32

Warren-G написа:Проблема се задълбочи и вече карам само на бензин, след като от постоянни гаснения и палене замина акумолатора. от 2 месеца не мога да се вредя при майстор. има 3-ма кадърни сервиза в Търново. е в единия са олигофрени и се отказах оттам. в другите 2 разглобяваха изпарителя , продухваха, смениха някакви тръбички , 2-3 дена и пак същото. ходих пак преди седм, но имаше мн работа - за към 20 декември :( .ще взема да пробвам с такава гофрирана тръба..
Хммм... Газов филтър? Да не би да се е запушил от гадости в газта? Само като изключиш от скорост ли при движение с висока скорост ли ти гасне или? Ако е така врътни малко (четвърт оборот например) регулатора на изпарителя (най вероятно в посока отвиване ;))
Като натиснеш рязко газта колата глъхне ли или се ускорява нормално?
Нали си тръгваш на бензин и едва след като загрее колата превключваш (просто питам :D).

Потребителски аватар
red
потребител
потребител
Мнения: 888
Регистриран: 04 окт 2005, 10:36
Модел на автомобила: Mondeo 2.0L 16 combi mkII GHIA GAZ
Местоположение: На изток от рая :)
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от red » 19 дек 2005, 10:51

има и такъв вариант - ако имаш клапан, който променя топъл/студен въздух (от къде да смуче от при двигателя или отвън) и газовото ти няма електроника - просто го махни - иначе няма как да стане регулировка и ефектът е това, което казваш

carrot
потребител
потребител
Мнения: 190
Регистриран: 07 фев 2005, 09:13
Модел на автомобила: Fiesta 1.1 C '89; Escort 1.6 16V
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от carrot » 19 дек 2005, 13:06

red написа:има и такъв вариант - ако имаш клапан, който променя топъл/студен въздух (от къде да смуче от при двигателя или отвън) и газовото ти няма електроника - просто го махни - иначе няма как да стане регулировка и ефектът е това, което казваш
Има клапан (ако не е разкаран) във входа на въздуховода, НО регулирането е по механичен път и ако има проблем ще го има и на бензин!

Потребителски аватар
Warren-G
потребител
потребител
Мнения: 266
Регистриран: 11 фев 2005, 00:15
Модел на автомобила: Ford Escort 1.6i 16V MK6 '94, бивш собственик на Форд Фиеста '89 1.3 карб.
Местоположение: В.Търново/ София- Студ.град
Status: Извън линия

Мнение от Warren-G » 20 дек 2005, 21:39

По принцип гасне при отпускане на педала газта ,не само при изкл на скорост. с винта на изпарителя до едно време се оправяше за по около 1 седм, но вече няма резултат. паля си винаги на газ. знам че е по-добре на бенз,ама... миналата зима съм палил без проблем на газ и на -24 градуса :D
а за газови филтърчета, мембранки и др простотии ще видим майстора, което тряя да стане колкото се може по скоро..
мерси за съветите ;)

Потребителски аватар
paci
Модератор
Модератор
Мнения: 7883
Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Мнение от paci » 20 дек 2005, 22:27

Warren-G написа:... миналата зима съм палил без проблем на газ и на -24 градуса :D
Най-после още един такъв да се появи. Щото като кажа на някой, че паля в такива условия и никой не ми вярва ... е замръзва 2 пъти за 2 зими (сега му е 3-та) но вече беше запалил, ако съм вътре да държа газта за 1-2 мин няма проблеми а в 2-та случая излязох да чистя леда от стъклата ... после нямаше проблеми, мина на бенз и заминах.
Начи след такъв тормоз и на мен ми е гаснела така на ниски обороти. До колкото разбрах деформираме водната мембрана и от там се получават смущения. Поне при мен беше така, докъто не изкочи комутатор :)
П.С. И пъпки някави сменят в изпарителя. Незнам не ме интересува, давам 15 кинта свалят си го базикат си го и си го монтират не ме занимават :)

Потребителски аватар
Warren-G
потребител
потребител
Мнения: 266
Регистриран: 11 фев 2005, 00:15
Модел на автомобила: Ford Escort 1.6i 16V MK6 '94, бивш собственик на Форд Фиеста '89 1.3 карб.
Местоположение: В.Търново/ София- Студ.град
Status: Извън линия

Мнение от Warren-G » 21 дек 2005, 22:28

дано да е само от мембранки и маркучета :)

Потребителски аватар
Warren-G
потребител
потребител
Мнения: 266
Регистриран: 11 фев 2005, 00:15
Модел на автомобила: Ford Escort 1.6i 16V MK6 '94, бивш собственик на Форд Фиеста '89 1.3 карб.
Местоположение: В.Търново/ София- Студ.град
Status: Извън линия

Мнение от Warren-G » 31 дек 2005, 16:27

преди три дни ходих пак при газаджията. врътна регулатора на карбуратора и вече 3 дни е добре.. тези дни навъртя доста км фиестата и ми се струва че проблема е решен ;)

Отговори

Върни се в “АГУ - Алтернативни Горивни Уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 8 госта