Страница 1 от 1
Въпрос за разположението на изпарителя
Публикувано: 14 сеп 2008, 13:47
от qiliev
Въпросът ми е: има ли значение как ще е разположен изпарителя при монтажа на АГУ. Влияе ли по някакъв начин разположението му? Едни казват, че ако е монтиран перпендикулярно на колата-при натискане на спирачката ще се променят оборотите и ще изгасва. Други, че ако е успоредно на колата-при рязко завиване ще се получава същото. Чакам мнения. Благодаря
Re: Въпрос за разположението на изпарителя
Публикувано: 14 сеп 2008, 15:49
от ewgeny
Вярно е. Доколкото знам правилния монтаж е надлъжно.
Re: Въпрос за разположението на изпарителя
Публикувано: 14 сеп 2008, 21:37
от addition
При мен по инерция на ляв завой се опитва да гасне, при десен леко се вдигат оборотите. Монтиран е "надлъжно", т.е. както са колелата.
Re: Въпрос за разположението на изпарителя
Публикувано: 16 сеп 2008, 17:03
от noface
Последното важи и при мен,изпробвано с 2 коли инжекция и карб.От кво е това -еВа ли го

.Важно изпарителя да ти е под нивото на течността в разширителния съд.
Re: Въпрос за разположението на изпарителя
Публикувано: 25 сеп 2008, 20:10
от krassigeoriev
има значение как е монтиран изпарителя ако не е свет (както при мен изпарител марини) гасне при десен завой, а когато изпарителя е марков всичко е ок
същото важи и за разхода
Re: Въпрос за разположението на изпарителя
Публикувано: 29 сеп 2008, 21:46
от valerko1
ewgeny написа:Вярно е. Доколкото знам правилния монтаж е надлъжно.
верен отговор
Re: Въпрос за разположението на изпарителя
Публикувано: 01 окт 2008, 09:08
от schrack
valerko1 написа:ewgeny написа:Вярно е. Доколкото знам правилния монтаж е надлъжно.
верен отговор
И двата отговора не са верни
kefi: Обоснови защо? В противен случай считам, че е просто завихряне на спор по темата!
Re: Въпрос за разположението на изпарителя
Публикувано: 01 окт 2008, 10:03
от vladislav
schrack написа:valerko1 написа:ewgeny написа:Вярно е. Доколкото знам правилния монтаж е надлъжно.
верен отговор
И двата отговора не са верни
А верният е?
Не че имам проблем, интересно ми е като се пише нещо че не е така, да се напише как е правилно или защо не е правилно.
При мен не нито надлъжно, нито напречно имал съм проблеми, но те не са били от газовата, а от ел. инсталацията на колата.
Re: Въпрос за разположението на изпарителя
Публикувано: 02 окт 2008, 14:14
от valerko1
Моята обосновка.....
Това което са ми казвали гЪзаджии....ако е напречно.....при спиране и тръгване мембраната от инерционните сили шава което води до избутване на по-голямо количество газ и колата дави, в повечето случаи това не се усеща но разхода съответно се увеличава. Да не говориме ако е в София как се спира и тръгва през 50 м. Докато при завой ако е надлъжно, центробежните сили не са толкова големи че да мърда мембраната.
Re: Въпрос за разположението на изпарителя
Публикувано: 02 окт 2008, 19:00
от Edinuser
Да не излезе че правилният отговор е ХОРИЗОНТАЛНО ? без значение напречно или надлъжно , тогава инерционните сили при спиране,потегляне и завиване няма да му влияят.
Между другото в руководството за монтаж не е дадено да се монтира в нянакво опредленео положение , или поне на мен така ми се струва ?
Re: Въпрос за разположението на изпарителя
Публикувано: 03 окт 2008, 17:34
от valerko1
Edinuser написа:Да не излезе че правилният отговор е ХОРИЗОНТАЛНО ? без значение напречно или надлъжно , тогава инерционните сили при спиране,потегляне и завиване няма да му влияят.
Между другото в руководството за монтаж не е дадено да се монтира в нянакво опредленео положение , или поне на мен така ми се струва ?
Не е баш така...имам схами за монтаж на изпарители Ловато на които се вижда че точно надлъжно се поставя. А италианците определено знаят как да го правят.
Re: Въпрос за разположението на изпарителя
Публикувано: 04 окт 2008, 14:29
от schrack
schrack написа:valerko1 написа:ewgeny написа:Вярно е. Доколкото знам правилния монтаж е надлъжно.
верен отговор
И двата отговора не са верни
kefi: Обоснови защо? В противен случай считам, че е просто завихряне на спор по темата!
Никаде не се споменава какво ще разположението на РИ когато карах курса за АГУ
от Доц. д-р инж. Ангел Димитров който е издал доста книги за Автомобилни Газови Уредби той ме научи на доста
тънкости в занаята.
От моят личен опит съм имал само един случай на такова явление, като се спира рязко колата гасне......това беше кола Опел Астра 1.6моно, оказа се че мембраната на спирачният апарат беше пукната
Газовата Уредба беше чисто нова Ловато
Моят извод е че няма значение дали е вертикално или хоризонтално или надлъжно........
