Страница 1 от 2

На колко време сменяте платна на АГУ-то?

Публикувано: 19 фев 2008, 10:45
от ewgeny
Миналата година, пролетта си смених платната на газовата. Даже си взех италиански, уж по-хубави. Ама ей на, пак докато загрее колата при първи старт, постоянно гасне. Че за една година може ли да се сдухат толкова? Лошото е че аз мойта я паля и карам само на газ.
При вас как е?

Публикувано: 19 фев 2008, 10:56
от madboy
То `талянски боклуци всякакви... Защо мислиш, че е от мембраните?

Публикувано: 19 фев 2008, 11:12
от doctordre
еми и аз така общо взето. веднъж на година-година и половина се налага да се сменят. просто издухват много бързо, а и аз като теб паля и карам само на газ. зимата особено това не е препоръчително да се прави ама... :roll: плюс това са ми казвали че повечето мембрани дето ги слагат са престояли достатъчно време при газаджиите така че...

Публикувано: 19 фев 2008, 11:15
от ewgeny
madboy написа:То `талянски боклуци всякакви... Защо мислиш, че е от мембраните?
Ами от кво друго да е? Предния път пак беше станало така, смених ги и вс. се оправи. А и харча ми е голам. Неща да казвам колко, че ме е срам :oops:

Публикувано: 19 фев 2008, 11:38
от madboy
Центровка от време, на време? Въздушен филтър сменяш ли? Наистина с течение на времето мембраните, би трябвало да променят характеристиките си, но пък за една година? С оригиналните мембрани аз изкарах 4 години, накрая не можеше да се центроват вече от врътката на изпарителя и това наложи смяната.

Публикувано: 19 фев 2008, 12:09
от ewgeny
Ми те мойте оригиналните изкараха 2-3 год. Възд. филтър го сменям редовно. Центровка?- като е загряла пали от четвърт оборот? Центровката не може сама да се промени (моне така мисля).

Публикувано: 19 фев 2008, 15:09
от Edinuser
Не съм сигурен, но мисля че за тази цел помага така нареченият Ламбда контрол. Когато го има той се грижи да контролира количеството газ към цилиндрите според данните от ламбда сондата и така докато се сдухат платната напълно, не се налага да правиш периодично центровки.

Публикувано: 19 фев 2008, 16:11
от schrack
Аз от 6-7 год продавам и слагам от българските на СТ-Анто-2 така се казва производителя

Публикувано: 19 фев 2008, 16:21
от madboy
schrack написа:Аз от 6-7 год продавам и слагам от българските на СТ-Анто-2 така се казва производителя
"Мемтекс" май пак са български. (но ми звучи много близо до ментекс)

Публикувано: 19 фев 2008, 17:37
от doctordre
Edinuser написа:Не съм сигурен, но мисля че за тази цел помага така нареченият Ламбда контрол. Когато го има той се грижи да контролира количеството газ към цилиндрите според данните от ламбда сондата и така докато се сдухат платната напълно, не се налага да правиш периодично центровки.
сиерата няма ламбда :D

Публикувано: 19 фев 2008, 17:47
от ewgeny
schrack написа:Аз от 6-7 год продавам и слагам от българските на СТ-Анто-2 така се казва производителя
Е, добре де, като слагаш такива неща, кажи поне мнение. Според теб на колко време, примерно в моя случай е нормално да се сменят?

Публикувано: 19 фев 2008, 19:54
от Edinuser
doctordre написа:
Edinuser написа:Не съм сигурен, но мисля че за тази цел помага така нареченият Ламбда контрол. Когато го има той се грижи да контролира количеството газ към цилиндрите според данните от ламбда сондата и така докато се сдухат платната напълно, не се налага да правиш периодично центровки.
сиерата няма ламбда :D
Изв. - не забелязах, но мисля че не пречи да и сложиш ...
е ще ти трябва и Ламбда сонда, а дали може да се монтира ... не знам :(
и ще се използва само когато си на газ ...

Публикувано: 19 фев 2008, 20:08
от paci
Абе деева мааа му деева, мноо ме яд грамотни хора да говорите като глупаци :evil:
Кво е тва 1 година ?
Колко сте минали за тази 1 година?
Бъдете сигурни, че не са се скапали щото са на 1 година.
Аз бях чувал за пробег 20 000 км а днес па един се изказа за пробег МАХ 45 000 км.

На Ескорта за ~4 години и ~ 25 000 км съвместен живот 2 пъти му смених мембрана.
1-вия път си се беше удървила и проблема беше от нея.
2-рия път не беше от нея но аз настоях да го обслужат наново и да я сменят, защото зимата си го палех на газ и знам че разказвам играта на изпарителя ама 15 кинта на пролет не ме гътаха. Гасненето идваше от комутатора.
АГУ-то беше MARINI с една единственна мембрана в изпарителя.

Публикувано: 20 фев 2008, 09:44
от doctordre
paci написа:Абе деева мааа му деева, мноо ме яд грамотни хора да говорите като глупаци :evil:
Кво е тва 1 година ?
Колко сте минали за тази 1 година?
Бъдете сигурни, че не са се скапали щото са на 1 година.
Аз бях чувал за пробег 20 000 км а днес па един се изказа за пробег МАХ 45 000 км.

На Ескорта за ~4 години и ~ 25 000 км съвместен живот 2 пъти му смених мембрана.
1-вия път си се беше удървила и проблема беше от нея.
2-рия път не беше от нея но аз настоях да го обслужат наново и да я сменят, защото зимата си го палех на газ и знам че разказвам играта на изпарителя ама 15 кинта на пролет не ме гътаха. Гасненето идваше от комутатора.
АГУ-то беше MARINI с една единственна мембрана в изпарителя.
я пак че нещо не разбрахме??? какво искаш да кажеш? аз лично минавам по-малко от 10000км на година, мембраните пак се скапват сравнително често. за последно ги смених миналото лято, сега пак се налага да се сменят. по-миналото лято беше същата работа... както казах предполагам са някакви престояли боклуци, а пък и цяла зима паля на газ, така че мисля че е нормално веднъж годишно да ги сменям. все ще прежаля 30-ина лв

Публикувано: 20 фев 2008, 11:34
от ewgeny
Я па Пацо уе. Кво ти става? Нии грамотните хора знаем, че те, платната не се скапват от мн. каране. Те се скапват от ниски температури. Ти това чувал ли си го? Аз за км. щи говоря като трябва да си сменям маслото.

Публикувано: 20 фев 2008, 11:51
от madboy
За мембраните, наистина и аз не знам, колко значение имат изминатите километри. Аз мога само да си я припалвам зимата на газ и да скапя мембраните, но на маслото и гумите нищо няма да им стане. На мембраните, мисля че им въздейства основно температурата. Зимата се удървят, а пък при продължително каране май се разпускат доста (като минах миналата година 300 км. на куп, после ниските обороти ми стояха на 1500). Та именно това удървяне и разпускане(свиване и разширение) май им съкращава живота.

Публикувано: 20 фев 2008, 12:58
от petkoff_pl
ewgeny написа:Я па Пацо уе. Кво ти става? Нии грамотните хора знаем, че те, платната не се скапват от мн. каране. Те се скапват от ниски температури. Ти това чувал ли си го? Аз за км. щи говоря като трябва да си сменям маслото.
Как кво му става и ти да мяташ крачоли в това студеното време и да сънуваш картери и ти ще изперкаш

Публикувано: 20 фев 2008, 14:00
от ewgeny
petkoff_pl написа:
ewgeny написа:Я па Пацо уе. Кво ти става? Нии грамотните хора знаем, че те, платната не се скапват от мн. каране. Те се скапват от ниски температури. Ти това чувал ли си го? Аз за км. щи говоря като трябва да си сменям маслото.
Как кво му става и ти да мяташ крачоли в това студеното време и да сънуваш картери и ти ще изперкаш
Ае, простено му е :P

Публикувано: 21 фев 2008, 15:21
от paci
За 4 години 1 наложителна смяна на мембраните!
Това ще ви ужаси нали?
Предишния собственик не беше барал нищо. Взе я с газовото.
Познавах и по предния който я е слагал.
На колко км. е била тази мембрана никой не знае.
Дошъл и беше реда.
Така!
Ми ако я бяха сменил преди да я купя и кажа че 4 години не съм я барал?
Направо ще се втрещите от всякъде.
За 4 години обаче всичко на всичко бях минал 25 000 км. и даже не успях да счупя едни ефтини носачи от по 25 кинта бр. ли бяха. На носача си бяха втулката към купето и шарнира.
Вярно има значение при какви условия се експлоатира автомобила, обаче не можете да поставите норма период от време за някои неща.
Казвам 4 години не съм барал нищо и почвате да си скубете косите, да кълнете и да мислите да продавате колата :evil:

4 години веднъж съм сменил носачи и 1 мебрана на изпрателя.
Баси якия автомобил а ? :D

Публикувано: 21 фев 2008, 15:48
от madboy
paci написа:.....
4 години веднъж съм сменил носачи и 1 мебрана на изпрателя.
Баси якия автомобил а ? :D
Да бе, затова го даде без пари.... :P