Въпрос за автоматично превключване LPG <-> Бензин?
Публикувано: 21 юли 2005, 01:30
1)Колко по-скъпо е автоматичното превключване от ръчното?
Доколкото разбрах в по-горна тема превключването може да става в зависимост от определени параметри - температура, обороти или налягане.
2)От какво се определя според кой от параметрите да се извършва превключването? От вида на автоматичния превключвател от желанието на клиента от майстора който поставя АГУ или от вида и броя на датчиците (незнам дали е точно датчици) който следят тези три параметъра?
3)Попринцип какви се слагат такива които следят температура, оборотите, налягането или комбинация на две от тях?
4)Ако параметъра за превключване е примерно оборотите то на колко оборота се прави превключването? Ако е температурата на колко градуса е превключването?
5)По какъв начин се определя на колко оборота/градуса да се извършва превключването - фабрично, чрез някакъв потенциометър или нещо друго?
6)Тези превключватели имат ли функция за превключване само на газ или само на бензин за да може през лятото когато температурите са високи и няма проблем с паленето да е само на газ или от това няма смисъл?
7)Какво е долу-горе съотношението на разход бензин:газ? 1:1, 1:3, 1:5 или 1:10?
Това предполагам зависи от много работи (по кой от параметрите се извършва превключването, температурата на ок. среда, разтоянито което се изминава и мн. др. сигурно), но мен ме интересува ориентироващо.
Много се съмнявам че някой ще седне да ми обяснява толкова много работи, но съм длъжен да пробвам
Ако несъм задал някой въпрос точно ще поясня
Интересува ме има ли смисъл от такъв превключвател на моята кола Fiesta 1.1 Mi 91 год.
Доколкото разбрах в по-горна тема превключването може да става в зависимост от определени параметри - температура, обороти или налягане.
2)От какво се определя според кой от параметрите да се извършва превключването? От вида на автоматичния превключвател от желанието на клиента от майстора който поставя АГУ или от вида и броя на датчиците (незнам дали е точно датчици) който следят тези три параметъра?
3)Попринцип какви се слагат такива които следят температура, оборотите, налягането или комбинация на две от тях?
4)Ако параметъра за превключване е примерно оборотите то на колко оборота се прави превключването? Ако е температурата на колко градуса е превключването?
5)По какъв начин се определя на колко оборота/градуса да се извършва превключването - фабрично, чрез някакъв потенциометър или нещо друго?
6)Тези превключватели имат ли функция за превключване само на газ или само на бензин за да може през лятото когато температурите са високи и няма проблем с паленето да е само на газ или от това няма смисъл?
7)Какво е долу-горе съотношението на разход бензин:газ? 1:1, 1:3, 1:5 или 1:10?
Това предполагам зависи от много работи (по кой от параметрите се извършва превключването, температурата на ок. среда, разтоянито което се изминава и мн. др. сигурно), но мен ме интересува ориентироващо.
Много се съмнявам че някой ще седне да ми обяснява толкова много работи, но съм длъжен да пробвам

Ако несъм задал някой въпрос точно ще поясня

Интересува ме има ли смисъл от такъв превключвател на моята кола Fiesta 1.1 Mi 91 год.