На Газ повече от 3500 не иска да развие двигателя

Остана ли някой да кара на бензин? LPG, Метан. Съвместимост, проблеми, препоръки.
Потребителски аватар
jordj
потребител
потребител
Мнения: 1190
Регистриран: 27 юни 2005, 22:10
Модел на автомобила: Форд Фокус МК2 1,6tdci
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

На Газ повече от 3500 не иска да развие двигателя

Мнение от jordj » 09 окт 2007, 18:58

На Газ повече от 3500 не иска да развие двигателя на фиестата ми в движение а на място си дига до 5000 и нагоре.
Проблема не е от сега а от както съм сложил уредбата.
Приемам всякакви съвети каъв може да е проблема.
С Ловато вакумен изпарител съм,плочката е в моноинжектора.Филтъра си е хубав нов.
И друго можели да се даде предварение на изкрата при моя модел двигател,гледал съм но никаде не видях механизъм за корегиране.
Последна промяна от jordj на 14 ное 2007, 18:05, променено общо 2 пъти.

Потребителски аватар
dimbatami
потребител
потребител
Мнения: 387
Регистриран: 31 яну 2007, 20:38
Модел на автомобила: Orion 1.8EFI 16V 105конйе и мондео 1.8 tdi 90 конйе
Местоположение: ПЛЕВЕН
Status: Извън линия

Мнение от dimbatami » 09 окт 2007, 20:46

Колега първо изпарителя не е много подходящ да е вакумен а трябваше да е електрически но квото има сега. Първата причина за това че не може да се из форсира двг може да е от това че е вакумен но това :?:
друга може да не е настроена добре газовата уредба и да не и стига газ или въздух тоест плачи си за газ анализатор да го видят как е смесу образеването иди дати я видят на анализатора какъв разход ти дава

Потребителски аватар
jordj
потребител
потребител
Мнения: 1190
Регистриран: 27 юни 2005, 22:10
Модел на автомобила: Форд Фокус МК2 1,6tdci
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от jordj » 09 окт 2007, 22:33

извънградско около 6,5-7.5 градско10-14 литрагаз.
До 3000 се форсира като изтребител,БМВ и Мерцедес ряпа да ядът,но след това Спира.При 3000 на 5 съм със 110-120км/ч,на 4 около80-100км/ч.Като включю ню бензин с изстрелва като куршум.

Потребителски аватар
schrack
потребител
потребител
Мнения: 929
Регистриран: 14 сеп 2007, 13:09
Модел на автомобила: Ескорт 1997 1.6 v16
Местоположение: СЛИВЕН
Status: Извън линия

Мнение от schrack » 10 окт 2007, 10:31

Аз имам въпрос..! Кой ти е слагал АГУ-то защото ако си ти.., си допуснал следната грешка, като си пускал нивонера в бутилката не си го регулирал (изкривил надолу) за да смуче течна фаза(газ) и затова не можеш да ворсираш. Също така ако АГУ-то е старо от друга кола и си го сложил на твоята във тръбата се образува налеп от графит който при слагането на тръбата (тя се гъне) този налеп се рони и после влиза в газовият клапан (КГ) и запушва филтъра и колата дава същите признаци не може да се форсира.....! :arrow: Дай повече инфо... *072*

Потребителски аватар
jordj
потребител
потребител
Мнения: 1190
Регистриран: 27 юни 2005, 22:10
Модел на автомобила: Форд Фокус МК2 1,6tdci
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от jordj » 10 окт 2007, 18:49

Монтира ми го майстор,газаджия,Владая.Уредбата е нова.Бутилката мие тип резервна гума

carrot
потребител
потребител
Мнения: 190
Регистриран: 07 фев 2005, 09:13
Модел на автомобила: Fiesta 1.1 C '89; Escort 1.6 16V
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от carrot » 11 окт 2007, 11:37

а най-елементарното - тройник/кранче между изпарителя и моното сигур имаш, пробал ли си да го развиеш оборот-два, като разбирасе си отбележиш/запомниш положението, което е било
ходил ли си на газаджия да ти регулира уредбата след като е "разработена"?
./офтопик - под владая да нямаш предвид княжево - павката&лъчо?

Потребителски аватар
jordj
потребител
потребител
Мнения: 1190
Регистриран: 27 юни 2005, 22:10
Модел на автомобила: Форд Фокус МК2 1,6tdci
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от jordj » 14 окт 2007, 08:19

Тройника го развъртях не 1 два оборота а три.Ефект никакъвУскорява до 3500 и до там.
Понеделник ще прескоча до представителството н а Ловато,може те да измислят нещо.

Потребителски аватар
schrack
потребител
потребител
Мнения: 929
Регистриран: 14 сеп 2007, 13:09
Модел на автомобила: Ескорт 1997 1.6 v16
Местоположение: СЛИВЕН
Status: Извън линия

Мнение от schrack » 17 окт 2007, 17:04

Изпразни бутилката и извади нивомера виж сондата дали опира дъното ако не опира я икриви надолу за да опира за да смуче течна фаза (газ) и тогава пробвай вече трябва да работи няма друго кво да е :wink:

Потребителски аватар
jordj
потребител
потребител
Мнения: 1190
Регистриран: 27 юни 2005, 22:10
Модел на автомобила: Форд Фокус МК2 1,6tdci
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Re: На Газ повече от 3500 не иска да развие двигателя

Мнение от jordj » 09 юли 2008, 14:33

Проблема е решен.
Купих си нова плочка заа смесване и сега , не мога да я запря колата.
Старата ми беше почти два пъти с по голям диаметър и затова колата не може да се изфорсира над 3500,не и стига гориво..
Сега съм намалил газта почти до край и пак си върви звера.
Първоначално ми забиваше като дам газ ,постепенно намалявах прихода на гориво докато изчезне този гаден момент.
*00133*

Потребителски аватар
schrack
потребител
потребител
Мнения: 929
Регистриран: 14 сеп 2007, 13:09
Модел на автомобила: Ескорт 1997 1.6 v16
Местоположение: СЛИВЕН
Status: Извън линия

Re: На Газ повече от 3500 не иска да развие двигателя

Мнение от schrack » 09 юли 2008, 19:38

Ееее................какъв отговор със какво закъснение и то пак в Сряда _friends_ само че 2008г.
Толкова време да се мъчиш със Фифи, все пак на мен не ми се вярва че е било от плочката с голям размер.
Аз съм правил най различни експерименти със вътрешният размер на плочката до 1см. и колите си вървят но и горят в повече даже колкото е по голям вътрешният диаметър толкова колата няма ограничение на максималната скорост _friends_

Отговори

Върни се в “АГУ - Алтернативни Горивни Уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 6 госта