Страница 1 от 1
помощ изпарител Voltran
Публикувано: 21 авг 2007, 14:33
от BACKO
Занчи проблема е следния, поставях си сам газовото което е с изпарител волтран опитвах със всякакви настройки и савети тук от форума но нищо не помага.Колата ми е FORD FIESTA 89г1.1 3ка с двукамерен карбуратор Weber имам плочка.Та да се върнем на проблема ускорява си нормално
на 1и2 прадавка докъм 4500об/мин когато премина на 3 около 3000об. започва да глъхне като върна малко педала на гаста и след това пак подам газ се по-оправя на 4и5 при 3000об.този проблем си остава
направо забива моцуната както се азва . Моля помогнете!!!!
Публикувано: 21 авг 2007, 15:02
от kEFi
Не съм спец, ама по зададените симптоми ми идват на ум няколко причини:
1. Нисък дебит на гориво за високите обороти - корекция с врътката (може и да е неработеща). Възможно е и втвърдена мембрана на изпарителя. Изпарител с по-малка мощност от необходимия ти (едва ли)
2. Лоша плочка - по принцип почти всички са такива - не пасва добре, вкарва гориво на неправилно място... или карба пропуска по малко бенз
3. Липса свеж въздух - запушен филтър...
Публикувано: 21 авг 2007, 15:23
от BACKO
врътките сум ги отвивал до край въздушният филтар е нов на 120км.е
остава само плочката а нея съм я взел от един майстор на газови понеже по магазините не продават плочки за този карбуратор
Искам да спомена и разхода около 8.6 на 100км.при скорост 90/100 тя повече трудно вдига!!!!
Публикувано: 21 авг 2007, 15:43
от GalinBelos
Според мен изпарителя подава повече газ от необходимото.
Най - вероятно имаш спукана мембрана на степента с високото налягане .Ако съм прав би трябвало и по трудно да палиш на газ при топъл двигател отколкото при студен.
Между другото провери маркучето за вакуума - при откачен вакуум прави долугоре същото.
Ако не е от вакуума - отваряй изпарителя.
Публикувано: 21 авг 2007, 17:03
от dimbatami
а изпарителяти нов лие

Публикувано: 21 авг 2007, 18:15
от BACKO
изпарителят е чисто нов и е електрически
Но мисля че открих проблема махнах плочката и карах без нея колата се представи значително по добре
Мисля че плочката е менте
Иначе си пали нормално като е загряла
Някакви идеи от каде да си поръчам читава плочка моята колица.
Публикувано: 21 авг 2007, 20:34
от dimbatami
значи потърси из форума каква по пазмер на отвора трябва да е плочката за твоя автомубил възможно е сечение то да не е подходящо и да не стова нужното смесообразуване друго като поставиш плочката трябва да не прониква въздух между нея и карба и смукателните траби и трето що не идеш на едно газ анализаторче там хората ем ще огледат да неси сгрешил нещо хем ще ти закачат колата да видят сместа да си сигурен аа клапанете газов и бензинов те новилиса и даи инфо за цялота газова та да не питаме това онова дали е така или иначе

Публикувано: 21 авг 2007, 20:55
от mimonti
такива плочки има на всякаде по магазините за газови а това че си сложил сам газовата е чиста глупост за да спестиш 50лв за монтаж от човек запознат с принципа на работа имонтаж на такива системи последствията може да са от малки повреди(гръмнал въздушен филтър и колектори) до тежки (изгоряла кола гръмнала бутилка от неправилен монтаж на сондата ) занимавам се смонтаж на газови от 7г и съм виждал всякакви монтажи при който майстора си е уставил рацете
Публикувано: 21 авг 2007, 22:41
от BACKO
всичко е чисто ново от изпарителя до клапаните и газопровода
искам да кажа че след като си поставих газовото ходих при маистор да огледа дали всичко е наред същия който ми даде плочка така,че съм сигорен че всичко е наред по монтажа
Мисля че само плчка нестава за този карбуратор защто не може да се напасне точно и днес забелязах че взима въздух между плочката и карбуратора и затова реших да я махна мушнах маркучите направо във карбуратора ка то временно решение сега 6те мисля как да я оправя
и напасна
Публикувано: 22 авг 2007, 00:57
от madboy
Врътките не се отвиват докрай. От недостиг на въздух също ще няма да върви добре.
Публикувано: 01 сеп 2007, 10:25
от pakumba
mimonti написа:такива плочки има на всякаде по магазините за газови а това че си сложил сам газовата е чиста глупост за да спестиш 50лв за монтаж от човек запознат с принципа на работа имонтаж на такива системи последствията може да са от малки повреди(гръмнал въздушен филтър и колектори) до тежки (изгоряла кола гръмнала бутилка от неправилен монтаж на сондата ) занимавам се смонтаж на газови от 7г и съм виждал всякакви монтажи при който майстора си е уставил рацете
човек, който пише "уставил" не бих го уставил да ми дава съвети, но нека колегата си прецени сам. и айде стига сте се правили, че е голямата философия- дупчиш и слагаш болтове на бутилкaта, слагаш бъчвичките и стягаш гаиките на тръбата, слагаш една глупава планка за да закрепиш изпарителя, режеш 2 маркуча и пускаш вода. другото са 2 жици, голяяяяяяяяяяяяяяяяма работа, всеки под средното интелектуално равнище може да се справи. е предпоагам добре е да се седти да не пусне тръбата от бутилката до ауспха и разни такива, но както казах поне да не си пълен кретеняга:)) си е необходимо. най-важното е реглажа на газ анализ, въпреки че аз много отдавна спрях да ходя на анализатор, справям се добре и сам и разход и вървене. като вземат да се правят всички "майстори" колко учене се изисквало.........
а на колегата препоръчвам да си продупчи карбуратора- не познавам на фиеста какъв е и как е, но АКО ИМА ВЪЗМОЖНОСТ за дупчене действай и слагай 2 щуцера забравяш за газовата в този автомобил! само с дупченето е добре да знаеш какво правиш, да не търсиш после нов карбуратор:)
Публикувано: 01 сеп 2007, 19:05
от dimbatami
колеги като дупчите карбовете каде го правите под дроселовата клапа или над какво би се получило ако е продупчено под дросела ще имали проблем
Публикувано: 01 сеп 2007, 21:11
от pakumba
dimbatami написа:колеги като дупчите карбовете каде го правите под дроселовата клапа или над какво би се получило ако е продупчено под дросела ще имали проблем

е как ще дупчиш под дросела бе човек

Публикувано: 24 сеп 2007, 18:25
от schrack
Най добре е с плочка(смесител) смесобразуването е по добро и динамиката на автомобила е по добро -- какви са тия дупчения на кар. одавна минаха тези времен

а