BRC
- The seven
- потребител
- Мнения: 1107
- Регистриран: 16 яну 2005, 13:39
- Модел на автомобила: Punto 75 1,2 MPI ELX '96
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
BRC
Здравейте,
уредбата е с електрически BRC на Орион 1,4 моно. Последните 4-5 зареждания дава 14/100 градско. На дълго и малко градско е 9-9,5/100, което е да кажем с 0,5 литра повече от преди. Газоанализатора не отчита каквито и да е проблеми. Източих изпарителя от боклуците преди последното зареждане /поизтече доста/ и разхода е същият. Разхода преди това беше 12/100 градско, при 10/100 на бензин, което е общо взето в нормите. Питането е дали да правя профилактика /смяна на мембрани/ или да търся другаде проблема за повишения разход.
Благодаря предварително
уредбата е с електрически BRC на Орион 1,4 моно. Последните 4-5 зареждания дава 14/100 градско. На дълго и малко градско е 9-9,5/100, което е да кажем с 0,5 литра повече от преди. Газоанализатора не отчита каквито и да е проблеми. Източих изпарителя от боклуците преди последното зареждане /поизтече доста/ и разхода е същият. Разхода преди това беше 12/100 градско, при 10/100 на бензин, което е общо взето в нормите. Питането е дали да правя профилактика /смяна на мембрани/ или да търся другаде проблема за повишения разход.
Благодаря предварително
Поздрави


- The seven
- потребител
- Мнения: 1107
- Регистриран: 16 яну 2005, 13:39
- Модел на автомобила: Punto 75 1,2 MPI ELX '96
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
За течове не съм проверявал, но мисля да не е от там. Проблема според мен идва от преходните режими на работа на двигателя - т.е. градско. Ако имаше течове би трябвало и на дълго да има доста завишен разход. Променени настройки биха излезнали на газанализатора, а такива няма. Калпавата газ е вече да кажем два месеца и нещо от различни газстанции - едва ли. Повече притворен дросел - какво имаш предвид ? За смукането на въздух - не е пипано нищо по двигателя. Филтъра е на 2000 км да кажем, от които последните 1000 и нещо се наблюдава завишения разход. Всъщност ако филтъра е с малка пропускливост май е възможно да вдига разхода или бъркам ?
Поздрави


- kEFi
- потребител
- Мнения: 2863
- Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
- Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Имам педвид на каква настройка ти е оставено АГУ-то. На т.н. икономично или с повече мощност. Газанализа....освен в случаите на големи отклонения се казва, че всичко е ОК. Става въпрос за прецизна настройка на празен ход, ниски и високи обороти със съответните характеристики и настройка. Например при мен газ-анализ казва ОК, но имам завишен (в сравнение с друг аналогичен мотор и купе) разход. Но това е по мое желание - разполагам с по-добра динамика!The seven написа: Променени настройки биха излезнали на газанализатора, а такива няма. Калпавата газ е вече да кажем два месеца и нещо от различни газстанции - едва ли.
Незнам какъв ти е смукача, но по принцип от положението на дросела зависи донякъде какво ще смуче повече - въздух или газ. Но пък затова голямо значение има пропускливостта на филтъра - по-малко пропусклив - повече газ и обратно...The seven написа: Повече притворен дросел - какво имаш предвид ?За смукането на въздух - не е пипано нищо по двигателя. Филтъра е на 2000 км да кажем, от които последните 1000 и нещо се наблюдава завишения разход. Всъщност ако филтъра е с малка пропускливост май е възможно да вдига разхода или бъркам ?

- The seven
- потребител
- Мнения: 1107
- Регистриран: 16 яну 2005, 13:39
- Модел на автомобила: Punto 75 1,2 MPI ELX '96
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Така, вчера ми остана малко време и поровичках в коша
Течове не се откриха, маркуча от изпарителя към тройника беше леко напукан във връзката /оправено/ а двете маркучета от тройника към смесителя се въртяха да кажем лесно - оправени и те. Въздушният филтър /не е шампион
/ не ми хареса на външен вид, а освен това и беше смачкан в единия край. За сега ще го оставя така, заредих на газстанция на която не съм зареждал досега и ще видя как е разхода. Уредбата е настроена "икономично" да кажем. Друг е въпроса че 1,4 двигателя на това купе и висока динамика няма как да се получат
Смукача е автоматичен. Четох някъде из хайнесите или на друго място за настройка на TPS-а. Става дума за това какви стойности трябва да има в крайните положения. Тъй като преди година да кажем съм свалял него и стъпковия мотор не знам дали тези стойности са така. Та следващата стъпка ще е да си поиграя с него.



Поздрави


Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 7 госта