Дизел - Бензин
- bilder
- потребител
- Мнения: 359
- Регистриран: 06 фев 2005, 23:09
- Модел на автомобила: VW Polo 1.4i+CNG
- Местоположение: София-Надежда 5
- Контакти:
- Status: Извън линия
Дизел - Бензин
Що е то XR3?
Реших да си преустроя дизеловата каручка на бензин.
Не не съм луд - просто искам да карам на метан.
Предлагат ми ДВГ и скорости от Ескорт ХР3 1.6 - 115 коня
В задачката се пита различен ли е той от обикновенния 1.6 карбуратор и по скъпи ли са частите му?
Знам само непомня вече от къде,че е с вентилирани дискове и усилено окачване
Извинявам се на модераторите ,че темата не е в ДВГ и трансмисия където и е мястото.
Реших да си преустроя дизеловата каручка на бензин.
Не не съм луд - просто искам да карам на метан.
Предлагат ми ДВГ и скорости от Ескорт ХР3 1.6 - 115 коня
В задачката се пита различен ли е той от обикновенния 1.6 карбуратор и по скъпи ли са частите му?
Знам само непомня вече от къде,че е с вентилирани дискове и усилено окачване

Извинявам се на модераторите ,че темата не е в ДВГ и трансмисия където и е мястото.

- bilder
- потребител
- Мнения: 359
- Регистриран: 06 фев 2005, 23:09
- Модел на автомобила: VW Polo 1.4i+CNG
- Местоположение: София-Надежда 5
- Контакти:
- Status: Извън линия
луди има вскякакви
Наистина е малко странна първоначално си мислех да продам моя и да си взема бензинова сиера например дори бях уговорил продажбата след като се върна от морето и комшията я прибираше в неговия гараж,но винаги става нещо накрая при мен.Счупиха се скоростите, а и мотора е 'пътник" може да изкара още 1-2 зими с нови сегменти.
При изникналата оферта за мотор 1.6 от ХР3 се замислих да го преустроя и е удобно за метана ,защото е комби.
Малко смотано съм го написал ,но се разбира с повече четене
Между другото има ли някой МЕТАНИЗИРАН в клуба или аз ще съм 1-ви
При изникналата оферта за мотор 1.6 от ХР3 се замислих да го преустроя и е удобно за метана ,защото е комби.
Малко смотано съм го написал ,но се разбира с повече четене

Между другото има ли някой МЕТАНИЗИРАН в клуба или аз ще съм 1-ви
- kEFi
- потребител
- Мнения: 2863
- Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
- Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: луди има вскякакви
Няма засега. Но не мисля, че ти ще си първия....не си струва да закопаш толкова пари! По добре си вземи друга и и сложи обикновено АГУ!bilder написа:Между другото има ли някой МЕТАНИЗИРАН в клуба или аз ще съм 1-ви
- pepy1
- Модератор
- Мнения: 4787
- Регистриран: 18 май 2005, 22:38
- Модел на автомобила: бивш форд ескорт 1.6i 16v zetec Ghia Combi'96
бившо пежо 306 комби 1,9 ТД пак комби и Сеат ибиза 3 цилиндров 1.4 дизел - Местоположение: шоп от Младост-4
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: луди има вскякакви
това значи ли че метановата е толкова скъпа -май не са ме метналиkEFi написа:Няма засега. Но не мисля, че ти ще си първия....не си струва да закопаш толкова пари! По добре си вземи друга и и сложи обикновено АГУ!bilder написа:Между другото има ли някой МЕТАНИЗИРАН в клуба или аз ще съм 1-ви
времето е като парите-никога не стига
- bilder
- потребител
- Мнения: 359
- Регистриран: 06 фев 2005, 23:09
- Модел на автомобила: VW Polo 1.4i+CNG
- Местоположение: София-Надежда 5
- Контакти:
- Status: Извън линия
Ами на теб предполагам са ти предложили уредба-точков инжекцион, която е най скъпата - незнам къде си питал.
Моята излиза малко под хилядарка,но за мен инвестицията си заслужава.
Вече се снабдих със двигател скорости и инсталация от Фиеста ХР2 1.6 карбуратор.
След около 2 седмици ще е готов и го пращам да се МЕТАНИЗИРА.
Моята излиза малко под хилядарка,но за мен инвестицията си заслужава.
Вече се снабдих със двигател скорости и инсталация от Фиеста ХР2 1.6 карбуратор.
След около 2 седмици ще е готов и го пращам да се МЕТАНИЗИРА.
- bilder
- потребител
- Мнения: 359
- Регистриран: 06 фев 2005, 23:09
- Модел на автомобила: VW Polo 1.4i+CNG
- Местоположение: София-Надежда 5
- Контакти:
- Status: Извън линия
За съжаления нямам такава възможност поради липсата на цифров фотоапарат.Но ако искаш мини някой ден след работа през Горубляне - трансплантацията ще се извърши там.
Само да спомена ,че успоредно с това в изкормената фиеста ХР2 ще си намери място един 1.6Д
Надяваме се след всичките тези операций и 2те коли да се движат по пътищата нормално и безаварийно
Само да спомена ,че успоредно с това в изкормената фиеста ХР2 ще си намери място един 1.6Д

Надяваме се след всичките тези операций и 2те коли да се движат по пътищата нормално и безаварийно

- форд мк2
- потребител
- Мнения: 828
- Регистриран: 11 фев 2005, 12:24
- Модел на автомобила: ex. Escort VII Turnier 1.8 td 90hp; ex. Renault 19 TD;
Skoda Octavia 1.9TDI; Skoda Fabia 1.9 SDI; Fiat Multipla JTD - Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
bilder написа:За съжаления нямам такава възможност поради липсата на цифров фотоапарат.Но ако искаш мини някой ден след работа през Горубляне - трансплантацията ще се извърши там.
Само да спомена ,че успоредно с това в изкормената фиеста ХР2 ще си намери място един 1.6Д![]()
Надяваме се след всичките тези операций и 2те коли да се движат по пътищата нормално и безаварийно
ха а дано ........

за колегите от форума аз пък съм собственика на 1.6 дизела дето ще става XR2 и ще се опитам да ви накача снимки по-натам за да видите на какво е способен Българина !!!
- kEFi
- потребител
- Мнения: 2863
- Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
- Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Виж дали има нещо тук http://www.clubford.org/links.htmbilder написа:...От къде да изтегля схема с ел.инсталацията на ескорт 1.6?...
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 7 госта