Дизел - Бензин

Остана ли някой да кара на бензин? LPG, Метан. Съвместимост, проблеми, препоръки.
Потребителски аватар
bilder
потребител
потребител
Мнения: 359
Регистриран: 06 фев 2005, 23:09
Модел на автомобила: VW Polo 1.4i+CNG
Местоположение: София-Надежда 5
Контакти:
Status: Извън линия

Дизел - Бензин

Мнение от bilder » 22 авг 2005, 16:49

Що е то XR3?
Реших да си преустроя дизеловата каручка на бензин.
Не не съм луд - просто искам да карам на метан.
Предлагат ми ДВГ и скорости от Ескорт ХР3 1.6 - 115 коня
В задачката се пита различен ли е той от обикновенния 1.6 карбуратор и по скъпи ли са частите му?
Знам само непомня вече от къде,че е с вентилирани дискове и усилено окачване :roll:

Извинявам се на модераторите ,че темата не е в ДВГ и трансмисия където и е мястото. :wink:

Потребителски аватар
Трол
потребител
потребител
Мнения: 408
Регистриран: 23 апр 2005, 20:08
Модел на автомобила: беше '94 Escort Ghia 1.8 16V
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Мнение от Трол » 22 авг 2005, 18:08

ХР3 е доста странен автомобил:)
не знам някой тук да кара такъв,но аз имам възможност да поразгледам такива екземпляри и ще ти кажа ако науча нещо полезно.
обаче идеята ти ми се струва странна:)
"It's a triumph of handling over power!"
Изображение

Потребителски аватар
bilder
потребител
потребител
Мнения: 359
Регистриран: 06 фев 2005, 23:09
Модел на автомобила: VW Polo 1.4i+CNG
Местоположение: София-Надежда 5
Контакти:
Status: Извън линия

луди има вскякакви

Мнение от bilder » 22 авг 2005, 18:18

Наистина е малко странна първоначално си мислех да продам моя и да си взема бензинова сиера например дори бях уговорил продажбата след като се върна от морето и комшията я прибираше в неговия гараж,но винаги става нещо накрая при мен.Счупиха се скоростите, а и мотора е 'пътник" може да изкара още 1-2 зими с нови сегменти.
При изникналата оферта за мотор 1.6 от ХР3 се замислих да го преустроя и е удобно за метана ,защото е комби.

Малко смотано съм го написал ,но се разбира с повече четене :roll:

Между другото има ли някой МЕТАНИЗИРАН в клуба или аз ще съм 1-ви

Потребителски аватар
pepy1
Модератор
Модератор
Мнения: 4787
Регистриран: 18 май 2005, 22:38
Модел на автомобила: бивш форд ескорт 1.6i 16v zetec Ghia Combi'96
бившо пежо 306 комби 1,9 ТД пак комби и Сеат ибиза 3 цилиндров 1.4 дизел
Местоположение: шоп от Младост-4
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от pepy1 » 22 авг 2005, 21:35

на мен ми казаха че метанова уредба е~3500 :(
ама може и да са ме метнали като сложиш сподели
времето е като парите-никога не стига

Потребителски аватар
kEFi
потребител
потребител
Мнения: 2863
Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: луди има вскякакви

Мнение от kEFi » 23 авг 2005, 08:53

bilder написа:Между другото има ли някой МЕТАНИЗИРАН в клуба или аз ще съм 1-ви
Няма засега. Но не мисля, че ти ще си първия....не си струва да закопаш толкова пари! По добре си вземи друга и и сложи обикновено АГУ!

Потребителски аватар
pepy1
Модератор
Модератор
Мнения: 4787
Регистриран: 18 май 2005, 22:38
Модел на автомобила: бивш форд ескорт 1.6i 16v zetec Ghia Combi'96
бившо пежо 306 комби 1,9 ТД пак комби и Сеат ибиза 3 цилиндров 1.4 дизел
Местоположение: шоп от Младост-4
Контакти:
Status: Извън линия

Re: луди има вскякакви

Мнение от pepy1 » 23 авг 2005, 19:44

kEFi написа:
bilder написа:Между другото има ли някой МЕТАНИЗИРАН в клуба или аз ще съм 1-ви
Няма засега. Но не мисля, че ти ще си първия....не си струва да закопаш толкова пари! По добре си вземи друга и и сложи обикновено АГУ!
това значи ли че метановата е толкова скъпа -май не са ме метнали
времето е като парите-никога не стига

Потребителски аватар
bilder
потребител
потребител
Мнения: 359
Регистриран: 06 фев 2005, 23:09
Модел на автомобила: VW Polo 1.4i+CNG
Местоположение: София-Надежда 5
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от bilder » 23 авг 2005, 21:31

Ами на теб предполагам са ти предложили уредба-точков инжекцион, която е най скъпата - незнам къде си питал.
Моята излиза малко под хилядарка,но за мен инвестицията си заслужава.
Вече се снабдих със двигател скорости и инсталация от Фиеста ХР2 1.6 карбуратор.
След около 2 седмици ще е готов и го пращам да се МЕТАНИЗИРА.

Потребителски аватар
pepy1
Модератор
Модератор
Мнения: 4787
Регистриран: 18 май 2005, 22:38
Модел на автомобила: бивш форд ескорт 1.6i 16v zetec Ghia Combi'96
бившо пежо 306 комби 1,9 ТД пак комби и Сеат ибиза 3 цилиндров 1.4 дизел
Местоположение: шоп от Младост-4
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от pepy1 » 23 авг 2005, 22:03

а ще имаш ли възможност да качиш снимки
времето е като парите-никога не стига

Потребителски аватар
bilder
потребител
потребител
Мнения: 359
Регистриран: 06 фев 2005, 23:09
Модел на автомобила: VW Polo 1.4i+CNG
Местоположение: София-Надежда 5
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от bilder » 24 авг 2005, 00:33

За съжаления нямам такава възможност поради липсата на цифров фотоапарат.Но ако искаш мини някой ден след работа през Горубляне - трансплантацията ще се извърши там.
Само да спомена ,че успоредно с това в изкормената фиеста ХР2 ще си намери място един 1.6Д :roll:
Надяваме се след всичките тези операций и 2те коли да се движат по пътищата нормално и безаварийно :lol:

Потребителски аватар
kEFi
потребител
потребител
Мнения: 2863
Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от kEFi » 24 авг 2005, 08:50

Успех!

Потребителски аватар
форд мк2
потребител
потребител
Мнения: 828
Регистриран: 11 фев 2005, 12:24
Модел на автомобила: ex. Escort VII Turnier 1.8 td 90hp; ex. Renault 19 TD;
Skoda Octavia 1.9TDI; Skoda Fabia 1.9 SDI; Fiat Multipla JTD
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от форд мк2 » 24 авг 2005, 17:06

bilder написа:За съжаления нямам такава възможност поради липсата на цифров фотоапарат.Но ако искаш мини някой ден след работа през Горубляне - трансплантацията ще се извърши там.
Само да спомена ,че успоредно с това в изкормената фиеста ХР2 ще си намери място един 1.6Д :roll:
Надяваме се след всичките тези операций и 2те коли да се движат по пътищата нормално и безаварийно :lol:


ха а дано ........ 8)

за колегите от форума аз пък съм собственика на 1.6 дизела дето ще става XR2 и ще се опитам да ви накача снимки по-натам за да видите на какво е способен Българина !!!

Потребителски аватар
cossy
потребител
потребител
Мнения: 4564
Регистриран: 22 яну 2005, 22:20
Модел на автомобила: Ескорт 1.6 -> 2.0 16V
Status: Извън линия

Мнение от cossy » 24 авг 2005, 22:41

При Севата ли ще ги правите?
Изображение

Потребителски аватар
bilder
потребител
потребител
Мнения: 359
Регистриран: 06 фев 2005, 23:09
Модел на автомобила: VW Polo 1.4i+CNG
Местоположение: София-Надежда 5
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от bilder » 24 авг 2005, 23:14

Не сами в гаража на колегата.
От къде да изтегля схема с ел.инсталацията на ескорт 1.6?
Да ми е по лесно с преправянето на инсталацията.

Потребителски аватар
kEFi
потребител
потребител
Мнения: 2863
Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от kEFi » 25 авг 2005, 10:07

bilder написа:...От къде да изтегля схема с ел.инсталацията на ескорт 1.6?...
Виж дали има нещо тук http://www.clubford.org/links.htm

Отговори

Върни се в “АГУ - Алтернативни Горивни Уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 7 госта