и аз с плаващи обороти на празен ход
-
- потребител
- Мнения: 66
- Регистриран: 04 май 2006, 00:08
- Модел на автомобила: MONDEO1.8 16v `94
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
и аз с плаващи обороти на празен ход
Преди седмица и аз се предадох и сложих АГУ.След малко реглажи
на ухо колата вървеше на пушка и бях много шастлив ,но....като
вдигна 95-6 градуса празния ход започна да играе м/у 300 и
1200об.При по-ниска температура или включен климатик/със
съответната автоматична корекция на оборотите/ колата заспива на
1000-1100об. и няма никакви проблеми или своеволни колебания.
Смених филтъра защото беше на 6000км -никаква разлика,освен
много малко в звука.
Прочетох, че не съм единствения с този проблем,но не открих някакво
решение.Ще се радвам ,ако някой ми обясни що е то "успокоител на празния ход" и принципа му на действие.
Ламбда емулатор нямам,за дюзите са сложили.
За уточнение- колата работи перфектно на бензин/след като
изключих ЕГР-а/ и нямам никакви забележки.
За съжаление юнака от сервиза не можа да я сложи на газанализатора
,щото в момента задното гърне е с три
дупки вместо една.
Като навиеш здраво регулиращия клапан на маркуча, оборотите на празен ход се стабилизират,
но естествено не можеш да я изфорсирашнад 1600 об/мин.
Ще се радвам ,ако дадете някакви идеи, тъй като много се дразня, а
и разхода с климатик + софийските ремонтни задръствания/вероятно
и калпав реглаж/ удари 14/100, което както и да го погледнеш си е
свинство
.
на ухо колата вървеше на пушка и бях много шастлив ,но....като
вдигна 95-6 градуса празния ход започна да играе м/у 300 и
1200об.При по-ниска температура или включен климатик/със
съответната автоматична корекция на оборотите/ колата заспива на
1000-1100об. и няма никакви проблеми или своеволни колебания.
Смених филтъра защото беше на 6000км -никаква разлика,освен
много малко в звука.
Прочетох, че не съм единствения с този проблем,но не открих някакво
решение.Ще се радвам ,ако някой ми обясни що е то "успокоител на празния ход" и принципа му на действие.
Ламбда емулатор нямам,за дюзите са сложили.
За уточнение- колата работи перфектно на бензин/след като
изключих ЕГР-а/ и нямам никакви забележки.
За съжаление юнака от сервиза не можа да я сложи на газанализатора
,щото в момента задното гърне е с три

Като навиеш здраво регулиращия клапан на маркуча, оборотите на празен ход се стабилизират,
но естествено не можеш да я изфорсирашнад 1600 об/мин.
Ще се радвам ,ако дадете някакви идеи, тъй като много се дразня, а
и разхода с климатик + софийските ремонтни задръствания/вероятно
и калпав реглаж/ удари 14/100, което както и да го погледнеш си е
свинство

-
- потребител
- Мнения: 689
- Регистриран: 24 юли 2006, 18:49
- Модел на автомобила: Escort 1.6 16v '95
- Местоположение: София/Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Хахахха бате Мафа та мафа аха. Кво си се наплашил от тоя сензор споко!red написа:Я си почисти MAF-a....
Не мога да ти кажа от какво е това, но при мен ситуацията е 100% същата. Просто когато се върти перката на радиатора оборотите на свободен ход в движение са 300-500 и играят. Мислих си да не би перката да набива възрушния поток под кофти ъгъл, но той въздухозаборника си е обърнат в другата посока и без това.
Не! Не съм пиян - аз така си карам!
-
- потребител
- Мнения: 66
- Регистриран: 04 май 2006, 00:08
- Модел на автомобила: MONDEO1.8 16v `94
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
да, ама не.Мойто го прави на празен ход при напълно спряла кола/като се изключи принудителното повишаване на оборотите/,
в движение, с малки изключения, си е ОК.Мизериите започват след като стрелката за темп. мине М и навлезе в А, коете е около 95-98 С
/мерил съм го с проверен цифров термометър/.Перката включва на 100-101С,също проверено неколкократно.Абе пълна гадост

в движение, с малки изключения, си е ОК.Мизериите започват след като стрелката за темп. мине М и навлезе в А, коете е около 95-98 С
/мерил съм го с проверен цифров термометър/.Перката включва на 100-101С,също проверено неколкократно.Абе пълна гадост


-
- потребител
- Мнения: 407
- Регистриран: 27 авг 2006, 13:20
- Модел на автомобила: Mondeo 1.8I Комби LPG 1998г.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
[quote="kotyo"]да, ама не.Мойто го прави на празен ход при напълно спряла кола/като се изключи принудителното повишаване на оборотите/,
в движение, с малки изключения, си е ОК.Мизериите започват след като стрелката за темп. мине М и навлезе в А, коете е около 95-98 С
/мерил съм го с проверен цифров термометър/.Перката включва на 100-101С,също проверено неколкократно.Абе пълна гадост
[/quote]
Зравей,
Аз имах същия проблем но го оправих и сега съм доволен.
Ето тел. на маистора и се свържи с него казва се Мишо
0898525718 - Успех !
в движение, с малки изключения, си е ОК.Мизериите започват след като стрелката за темп. мине М и навлезе в А, коете е около 95-98 С
/мерил съм го с проверен цифров термометър/.Перката включва на 100-101С,също проверено неколкократно.Абе пълна гадост


Зравей,
Аз имах същия проблем но го оправих и сега съм доволен.
Ето тел. на маистора и се свържи с него казва се Мишо
0898525718 - Успех !
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 4 госта