двигателя се форсира или гасне произволно
- dng
- потребител
- Мнения: 2
- Регистриран: 22 май 2006, 17:59
- Модел на автомобила: ford escort 1.6 - 92г
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
двигателя се форсира или гасне произволно
Здравейте.Карам предимно на пропан бутан.Имам следния проблем.При отпускане педала на газта често двигатаеля от нормални обороти се самофорсира до 2000-4000 оборота.С леко почукване на педала двигателя си възвръща нормалните обороти(понякога).Някой път се получава същото , само че двигателя не се форсира а изгасва.Сменил съм свещи,кабели,филтър-няма ефект.Мисля че го прави само през летния сезон, но не съм сигурен защото я карах много малко зимата.На бензин го прави също , но по-рядко.Колата е с карбуратор.Ако някой може да даде съвет - предварително благодаря.
- jasonsmith
- потребител
- Мнения: 338
- Регистриран: 20 мар 2005, 15:07
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 1991 1.1mi
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Не знам, на мен ми се струва че това е същият проблем като моя който аз имах, и си мисля че е реглаж на изпарителя. Ако искаш виж линка:
http://www.clubford.org/forum/viewtopic.php?t=4728" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.clubford.org/forum/viewtopic.php?t=4728" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- потребител
- Мнения: 32
- Регистриран: 30 юли 2006, 21:23
- Модел на автомобила: ВАЗ 21011
- Местоположение: София/Слатина
- Контакти:
- Status: Извън линия
-
- потребител
- Мнения: 198
- Регистриран: 26 сеп 2005, 02:09
- Модел на автомобила: Escort CLX Turnier 1.6 16V
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Не е зле, само че в този случай "амнезията" на компютъра ще му попречи да регистрира и евентуални проблеми по останалите датчици и системи на двигателя.The_Machine написа:Пробвай да прокараш реле , което да "гаси" паметта на компютъра докато работи колата на газ (няма да трупа грешки от ламбдата) - така се запазва възможността за кодочетец на бензин
- J6B
- потребител
- Мнения: 180
- Регистриран: 15 май 2006, 02:01
- Модел на автомобила: Fiesta-92г-1.3 Mi-J6B
Escort-95г-1.8 16V-RKC
FIESTA-06г-1.25 16V-FUJA - Местоположение: Plovdiv
- Status: Извън линия
Как така докато работи ,това с релето не се ли прави когато огасиш двигателя и тогава релето прекъсва захранването на екуто и по този начин се нулират грешките...The_Machine написа:Пробвай да прокараш реле , което да "гаси" паметта на компютъра докато работи колата на газ (няма да трупа грешки от ламбдата) - така се запазва възможността за кодочетец на бензин
- paci
- Модератор
- Мнения: 7883
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
АхъPeter_CLX написа:Не е зле, само че в този случай "амнезията" на компютъра ще му попречи да регистрира и евентуални проблеми по останалите датчици и системи на двигателя.The_Machine написа:Пробвай да прокараш реле , което да "гаси" паметта на компютъра докато работи колата на газ (няма да трупа грешки от ламбдата) - така се запазва възможността за кодочетец на бензин

И на мен ми се струва щуротия.
Ще се реши понякакъв начин някакъв проблем и после колата ще си смени собственика и ще се появи друг проблем които си го е имало но е направен компромис. Така както MasterBo си е реставрирал електрониката след намесата на газаджии. И в момента двигателя му работи добре и на газ и на бензин. А той горкия е програмистче не прави на хората колите за пари.

Подобно изфорсиране и гаснене го има и колегата със същия като моя мотор и без да има газово.
-
- потребител
- Мнения: 32
- Регистриран: 30 юли 2006, 21:23
- Модел на автомобила: ВАЗ 21011
- Местоположение: София/Слатина
- Контакти:
- Status: Извън линия
Идеята е "амнезията" да я има само докато колата работи на газ - точно тогава обикновено колата се "шашка" , поради различните стойности на ламбдата , грешки от дюзите (ако няма симулатори , разбира се) и Т.Н. , възможността за записване на грешките на бензин си остава - ако има изфирясал датчик , то той ще се покаже и на бензинPeter_CLX написа:Не е зле, само че в този случай "амнезията" на компютъра ще му попречи да регистрира и евентуални проблеми по останалите датчици и системи на двигателя.The_Machine написа:Пробвай да прокараш реле , което да "гаси" паметта на компютъра докато работи колата на газ (няма да трупа грешки от ламбдата) - така се запазва възможността за кодочетец на бензин

Газови уредби , монтаж , диагностика , ремонти на бензинови двигатели , ауспуси...
София, Горубляне
София, Горубляне
-
- потребител
- Мнения: 32
- Регистриран: 30 юли 2006, 21:23
- Модел на автомобила: ВАЗ 21011
- Местоположение: София/Слатина
- Контакти:
- Status: Извън линия
Друго , което се сетих , след като препрочетох поста на колегата , пуснал темата - виж си стъпковото моторче - може да е запича в някакви положения - сваляш , почистваш , полираш с шлайф паста , смазваш и пак го качваш... обикновено то компенсира малко сместа при рязко отпускане на газта.
Газови уредби , монтаж , диагностика , ремонти на бензинови двигатели , ауспуси...
София, Горубляне
София, Горубляне
- paci
- Модератор
- Мнения: 7883
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
След амнезията има едно "обучение", ако не се направи като хората се берат ядове.
А зимата ако иска си пали на бензин ?
Всеки път ли трябва го обучава ?
Много крайна мярка.
Щом го прави и на бензин да иде да си търси проблема да си я оправи на бензин и тогава си вършете ваща работа с газовото.
Щото много майстори ...
А зимата ако иска си пали на бензин ?
Всеки път ли трябва го обучава ?
Много крайна мярка.
Щом го прави и на бензин да иде да си търси проблема да си я оправи на бензин и тогава си вършете ваща работа с газовото.
Щото много майстори ...
-
- потребител
- Мнения: 32
- Регистриран: 30 юли 2006, 21:23
- Модел на автомобила: ВАЗ 21011
- Местоположение: София/Слатина
- Контакти:
- Status: Извън линия
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 7 госта