двигателя се форсира или гасне произволно

Остана ли някой да кара на бензин? LPG, Метан. Съвместимост, проблеми, препоръки.
Потребителски аватар
dng
потребител
потребител
Мнения: 2
Регистриран: 22 май 2006, 17:59
Модел на автомобила: ford escort 1.6 - 92г
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

двигателя се форсира или гасне произволно

Мнение от dng » 25 юли 2006, 20:17

Здравейте.Карам предимно на пропан бутан.Имам следния проблем.При отпускане педала на газта често двигатаеля от нормални обороти се самофорсира до 2000-4000 оборота.С леко почукване на педала двигателя си възвръща нормалните обороти(понякога).Някой път се получава същото , само че двигателя не се форсира а изгасва.Сменил съм свещи,кабели,филтър-няма ефект.Мисля че го прави само през летния сезон, но не съм сигурен защото я карах много малко зимата.На бензин го прави също , но по-рядко.Колата е с карбуратор.Ако някой може да даде съвет - предварително благодаря.

Потребителски аватар
jack71
потребител
потребител
Мнения: 890
Регистриран: 28 яну 2005, 16:17
Модел на автомобила: Escort 1.6 Mi ; Capri I 2.6 6V ; Capri 2.8 6V
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Мнение от jack71 » 27 юли 2006, 11:31

имах същия проблем . излезе датчик на дроселовата клапа. отиди на елкон (добър елкон!!!!) и ако не е изгорял ще ти оправи проблема. на моя му беше паднала изолацията на жичките и едната беше скъсана. презапои го изолира го центрира го и заспа.

Потребителски аватар
red
потребител
потребител
Мнения: 888
Регистриран: 04 окт 2005, 10:36
Модел на автомобила: Mondeo 2.0L 16 combi mkII GHIA GAZ
Местоположение: На изток от рая :)
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от red » 27 юли 2006, 12:45

при мен не знам защо, но се оказа почисване на МАФ

Потребителски аватар
jasonsmith
потребител
потребител
Мнения: 338
Регистриран: 20 мар 2005, 15:07
Модел на автомобила: Ford Fiesta 1991 1.1mi
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от jasonsmith » 27 юли 2006, 13:10

Не знам, на мен ми се струва че това е същият проблем като моя който аз имах, и си мисля че е реглаж на изпарителя. Ако искаш виж линка:
http://www.clubford.org/forum/viewtopic.php?t=4728" onclick="window.open(this.href);return false;

Потребителски аватар
dng
потребител
потребител
Мнения: 2
Регистриран: 22 май 2006, 17:59
Модел на автомобила: ford escort 1.6 - 92г
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от dng » 01 авг 2006, 21:03

Благодаря за съветите.Ще отида на елкон.Да видим какво ще излезе.

The_Machine
потребител
потребител
Мнения: 32
Регистриран: 30 юли 2006, 21:23
Модел на автомобила: ВАЗ 21011
Местоположение: София/Слатина
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от The_Machine » 05 авг 2006, 18:44

Пробвай да прокараш реле , което да "гаси" паметта на компютъра докато работи колата на газ (няма да трупа грешки от ламбдата) - така се запазва възможността за кодочетец на бензин :)
Газови уредби , монтаж , диагностика , ремонти на бензинови двигатели , ауспуси...
София, Горубляне

Peter_CLX
потребител
потребител
Мнения: 198
Регистриран: 26 сеп 2005, 02:09
Модел на автомобила: Escort CLX Turnier 1.6 16V
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от Peter_CLX » 05 авг 2006, 22:40

The_Machine написа:Пробвай да прокараш реле , което да "гаси" паметта на компютъра докато работи колата на газ (няма да трупа грешки от ламбдата) - така се запазва възможността за кодочетец на бензин :)
Не е зле, само че в този случай "амнезията" на компютъра ще му попречи да регистрира и евентуални проблеми по останалите датчици и системи на двигателя.

Потребителски аватар
J6B
потребител
потребител
Мнения: 180
Регистриран: 15 май 2006, 02:01
Модел на автомобила: Fiesta-92г-1.3 Mi-J6B
Escort-95г-1.8 16V-RKC
FIESTA-06г-1.25 16V-FUJA
Местоположение: Plovdiv
Status: Извън линия

Мнение от J6B » 05 авг 2006, 22:42

The_Machine написа:Пробвай да прокараш реле , което да "гаси" паметта на компютъра докато работи колата на газ (няма да трупа грешки от ламбдата) - така се запазва възможността за кодочетец на бензин :)
Как така докато работи ,това с релето не се ли прави когато огасиш двигателя и тогава релето прекъсва захранването на екуто и по този начин се нулират грешките...

Потребителски аватар
paci
Модератор
Модератор
Мнения: 7883
Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Мнение от paci » 05 авг 2006, 22:50

Peter_CLX написа:
The_Machine написа:Пробвай да прокараш реле , което да "гаси" паметта на компютъра докато работи колата на газ (няма да трупа грешки от ламбдата) - така се запазва възможността за кодочетец на бензин :)
Не е зле, само че в този случай "амнезията" на компютъра ще му попречи да регистрира и евентуални проблеми по останалите датчици и системи на двигателя.
Ахъ :)
И на мен ми се струва щуротия.
Ще се реши понякакъв начин някакъв проблем и после колата ще си смени собственика и ще се появи друг проблем които си го е имало но е направен компромис. Така както MasterBo си е реставрирал електрониката след намесата на газаджии. И в момента двигателя му работи добре и на газ и на бензин. А той горкия е програмистче не прави на хората колите за пари. :wink:
Подобно изфорсиране и гаснене го има и колегата със същия като моя мотор и без да има газово.

Потребителски аватар
evg2
потребител
потребител
Мнения: 708
Регистриран: 06 сеп 2005, 10:33
Модел на автомобила: Mondeo-комби 2.0-136 PS-NGA.-GHiA-1993г.
Местоположение: Дряново+42° 58' 17.86", +25° 28' 15.07"
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от evg2 » 06 авг 2006, 00:14

Започни с прверка на мембрааните на изпарителя,клапанчетата му,и ултразвук с проверка на карбуратора.

The_Machine
потребител
потребител
Мнения: 32
Регистриран: 30 юли 2006, 21:23
Модел на автомобила: ВАЗ 21011
Местоположение: София/Слатина
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от The_Machine » 06 авг 2006, 14:05

Peter_CLX написа:
The_Machine написа:Пробвай да прокараш реле , което да "гаси" паметта на компютъра докато работи колата на газ (няма да трупа грешки от ламбдата) - така се запазва възможността за кодочетец на бензин :)
Не е зле, само че в този случай "амнезията" на компютъра ще му попречи да регистрира и евентуални проблеми по останалите датчици и системи на двигателя.
Идеята е "амнезията" да я има само докато колата работи на газ - точно тогава обикновено колата се "шашка" , поради различните стойности на ламбдата , грешки от дюзите (ако няма симулатори , разбира се) и Т.Н. , възможността за записване на грешките на бензин си остава - ако има изфирясал датчик , то той ще се покаже и на бензин :)
Газови уредби , монтаж , диагностика , ремонти на бензинови двигатели , ауспуси...
София, Горубляне

The_Machine
потребител
потребител
Мнения: 32
Регистриран: 30 юли 2006, 21:23
Модел на автомобила: ВАЗ 21011
Местоположение: София/Слатина
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от The_Machine » 06 авг 2006, 14:07

Друго , което се сетих , след като препрочетох поста на колегата , пуснал темата - виж си стъпковото моторче - може да е запича в някакви положения - сваляш , почистваш , полираш с шлайф паста , смазваш и пак го качваш... обикновено то компенсира малко сместа при рязко отпускане на газта.
Газови уредби , монтаж , диагностика , ремонти на бензинови двигатели , ауспуси...
София, Горубляне

Потребителски аватар
paci
Модератор
Модератор
Мнения: 7883
Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Мнение от paci » 06 авг 2006, 14:39

След амнезията има едно "обучение", ако не се направи като хората се берат ядове.
А зимата ако иска си пали на бензин ?
Всеки път ли трябва го обучава ?
Много крайна мярка.
Щом го прави и на бензин да иде да си търси проблема да си я оправи на бензин и тогава си вършете ваща работа с газовото.
Щото много майстори ...

The_Machine
потребител
потребител
Мнения: 32
Регистриран: 30 юли 2006, 21:23
Модел на автомобила: ВАЗ 21011
Местоположение: София/Слатина
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от The_Machine » 06 авг 2006, 15:24

Съгласен съм и с твоята идея ;)
Газови уредби , монтаж , диагностика , ремонти на бензинови двигатели , ауспуси...
София, Горубляне

Отговори

Върни се в “АГУ - Алтернативни Горивни Уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 7 госта