Ламбда контрол система - цена!

Остана ли някой да кара на бензин? LPG, Метан. Съвместимост, проблеми, препоръки.
runtavguz
потребител
потребител
Мнения: 197
Регистриран: 25 ное 2005, 19:02
Модел на автомобила: Ford Fiesta 1,3mi.`95, центр. закл., ел стъкла, 2Airbags SRS, LPG system
Местоположение: Sofia, д`ге
Status: Извън линия

Ламбда контрол система - цена!

Мнение от runtavguz » 07 май 2006, 11:50

След като задълбочих интереса си към темата за АГУ и неговите допълнителни системи попаднах на сайта на една Старозагорска фирма http://runel-tech.com/
...Там пуснах запитване за цената на Ламбда контрол ситсема...И ето какъв отговор получих на следващия ден:
----------------------------------------------
"здравейте,
благодаря Ви за проявения интерес към ламбда контрол системата.В момента тя се експлоатират на автомобили с различна кубатура и се анализира ефективноста.Получените резултати са много добри и конкурентни на предлаганите подобни системи.

Контролера е самоадабтивен и се настройва без външна с-ма .Монтажа е лесен и ако имате техническа култура може сам да си го монтирате и настроите ползвайки инструкциите за монтаж.
-цена на контролер-80лв.
-цена на стъпков мотор -30лв./втора употреба рециклиран и тестван /
гаранция 12м
поздрави
Р.Низорков "
--------------------------------------------------
Надявам се да бъда полезен с тази ценова информация. Цената е 110 лв общо...за сравнение на сайта на АГУ сервиза Горна Баня е обявена цена 200лв

P.S: "Контрола е самоадаптивен и се настройва без външна система."...Това предполагам значи, че може да бъде монтиран и на автомобили без компютър.
Последна промяна от runtavguz на 11 май 2006, 16:39, променено общо 1 път.

runtavguz
потребител
потребител
Мнения: 197
Регистриран: 25 ное 2005, 19:02
Модел на автомобила: Ford Fiesta 1,3mi.`95, центр. закл., ел стъкла, 2Airbags SRS, LPG system
Местоположение: Sofia, д`ге
Status: Извън линия

Мнение от runtavguz » 07 май 2006, 12:05

Лично мнение/разсъждение:
Вместо да се изхвърля човек с АГУ Ловато(със съмнителен произход) за 400лв
...Бих си сложил АГУ Волтран(ако не се лъжа са турски) с ел. изпарител за обявената цена 300лв (http://www.eurogas.hit.bg/web/index.htm) + една такава система за контрол...Сигурен съм, че ще спестява поне по 1л на 100км, а при градски цикъл на каране вероятно малко повече. (Все пак при седене в задръстване на ниски обороти хвърчи газ като за 2500-3000)

А вие как смятате?!

NIKJAMa
потребител
потребител
Мнения: 675
Регистриран: 09 фев 2005, 13:35
Модел на автомобила: Mondeo Ghia `04 2.0 TDCI
Escort `90 XR3i convertible
Mitsubishi Colt `08 1.3 AT
Peugeot 4007 2.4 CVT
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от NIKJAMa » 07 май 2006, 13:48

Не харчи като за 3000 оборота.
Харчи през цялото време все едно караш кола с карбуратор защото принципа на нормалната газова е както на карбуратора. Ламбда контрола ти дава възможност сместа да се саморегулира за да не ти е сместа нито бедна нито богата т.е. определя оптимално съотношение между газ и въздух. Ефект има, но в повечето случаи не се монтира порадибавната възвръщаемост на тази инвестиция.
Инаме има и други ползи оптималната смес позволява да не се скапва ламбда сензора което се случва при неоптимална смес и отделно пази катализатора, който бързо се запушва при каране на газ.

Потребителски аватар
red
потребител
потребител
Мнения: 888
Регистриран: 04 окт 2005, 10:36
Модел на автомобила: Mondeo 2.0L 16 combi mkII GHIA GAZ
Местоположение: На изток от рая :)
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от red » 09 май 2006, 14:34

интрересно колко бързо се запушва катализатора при каране на газ - моята е карана над 130 хил км на газ и на катализатора нищо му няма

acj
потребител
потребител
Мнения: 457
Регистриран: 31 яну 2005, 13:40
Модел на автомобила: сега: ISUZU RODEO LX, 4x4, 3.2l, V6, 24V, 205к.с., 2000г.
преди: Ford Fiesta 1.6 Si 16V
Местоположение: Colorado
Status: Извън линия

Мнение от acj » 09 май 2006, 17:07

red написа: интрересно колко бързо се запушва катализатора при каране на газ - моята е карана над 130 хил км на газ и на катализатора нищо му няма
Пояснение:
Катализатора се запушва ускорено, само когато има неизгоряла газ в изходящите газове, т.е. по-богата входяща смес газ/въздух спрямо оптималната.

В този смисъл ламбда контрол системата осигурява не само по-добрата работа на двигателя, но и липсата на вторичен ефект на ускорено запушване на катализатора.

Катализатора няма да се запушва и когато на обикновена АГУ се направи настройката така, че да работи с по-бедна смес. Тогава колата е и по-икономично, но загубата на мощност и оттам динамиката при ниски обороти е по-осезателна. В този смисъл ламбда контрол системата осигурява по-добра динамика, спрямо "прищипаните" настройки с цел икономичност.

Потребителски аватар
red
потребител
потребител
Мнения: 888
Регистриран: 04 окт 2005, 10:36
Модел на автомобила: Mondeo 2.0L 16 combi mkII GHIA GAZ
Местоположение: На изток от рая :)
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от red » 10 май 2006, 18:22

ACJ, много коректно!

На колегата, който иска да си слага ламбда контрол следва да обърнем внимание и на факта, че в цента следва да включи и стойността на изправна ламбда сонда :D

Отговори

Върни се в “АГУ - Алтернативни Горивни Уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 7 госта