Ламбда проблем..
-
- потребител
- Мнения: 543
- Регистриран: 17 фев 2006, 15:40
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 1.8i DOHC 1796cc 16V Zetec 85KW (115PS); 95 - комби,АГУ BRC Sequent Injection
Ford Fiesta 1,4i 2008г. - Местоположение: гр Сопот
- Status: Извън линия
Ламбда проблем..
Ходих на диагностина в МП....казаха ми не работеща ламбда сонда....
Но нямало смисъл да я сменям защото съм карал на газ...колата прекъсва до като е студен двигателя на ниски обороти на бензин...
Чета тук за ламбда сондата, май се оказва че газовата взема инфо от нея все пак....не съм забелязал променена динамика, нито завишен разход - 8 на сто...
Газовата уредба ми е Landi Renzo, не е газов инжекцион....
Та въпроса ми е ....има ли смисъл смяната на ламбдата....или да послушам "майсторите" от МП ?
Друг е въпроса до колко правилно са я диагностицирали....
Но нямало смисъл да я сменям защото съм карал на газ...колата прекъсва до като е студен двигателя на ниски обороти на бензин...
Чета тук за ламбда сондата, май се оказва че газовата взема инфо от нея все пак....не съм забелязал променена динамика, нито завишен разход - 8 на сто...
Газовата уредба ми е Landi Renzo, не е газов инжекцион....
Та въпроса ми е ....има ли смисъл смяната на ламбдата....или да послушам "майсторите" от МП ?
Друг е въпроса до колко правилно са я диагностицирали....
-
- Администратор
- Мнения: 2511
- Регистриран: 01 ное 2005, 13:48
- Модел на автомобила: Мондео 2,0i; 107kW, 2006г.
Ford Ka 1,3 DuraTec 51kW 2003г. - Местоположение: София - Надежда 1
- Контакти:
- Status: Извън линия
Има смисъл, ако газовата е с ламбда контрол. Ако е с емулатор няма смисъл.
Но ако е с ламбда контрол и не ти е завишен разхода, може би е хубаво да направиш втора диагностика някъде другаде. В МП като видят на колко км е колата и като им кажеш, че ламбдата не е сменяна директно ти казват, че е за смяна.
Но ако е с ламбда контрол и не ти е завишен разхода, може би е хубаво да направиш втора диагностика някъде другаде. В МП като видят на колко км е колата и като им кажеш, че ламбдата не е сменяна директно ти казват, че е за смяна.
-
- Администратор
- Мнения: 2511
- Регистриран: 01 ное 2005, 13:48
- Модел на автомобила: Мондео 2,0i; 107kW, 2006г.
Ford Ka 1,3 DuraTec 51kW 2003г. - Местоположение: София - Надежда 1
- Контакти:
- Status: Извън линия
Виж в интернет кой от оторизираните търговци на Бош ти е най-близо (или в Пловдив). Мисля че "Технотрейд" и "Аутоплюс" са, но незнам дали имат магазини в Пловдив. Нека някой от Пловдив да помага.
Ако имаш път към София ще ти кажа къде.
А я по-добре виж на този линк http://www.bosch.bg/bg/products/car_equip/index.htm#" onclick="window.open(this.href);return false;
Цъкни на "Дистрибутори" и си избери най-удобния ти град. Изкарва ти име на фирмата телефон и адрес.
Ако имаш път към София ще ти кажа къде.
А я по-добре виж на този линк http://www.bosch.bg/bg/products/car_equip/index.htm#" onclick="window.open(this.href);return false;
Цъкни на "Дистрибутори" и си избери най-удобния ти град. Изкарва ти име на фирмата телефон и адрес.
- kEFi
- потребител
- Мнения: 2863
- Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
- Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Ламбда проблем..
...аз си мисля, че ламбдата не ти е заминала (все пак на първо четене).... По-вероятно е позапушени инжектори. Огледай в раздела има доста по въпроса, че нямам време да пиша...TIN написа:Ходих на диагностина в МП....казаха ми не работеща ламбда сонда....
Но нямало смисъл да я сменям защото съм карал на газ...колата прекъсва до като е студен двигателя на ниски обороти на бензин...
Чета тук за ламбда сондата, май се оказва че газовата взема инфо от нея все пак....не съм забелязал променена динамика, нито завишен разход - 8 на сто...
Газовата уредба ми е Landi Renzo, не е газов инжекцион....
Та въпроса ми е ....има ли смисъл смяната на ламбдата....или да послушам "майсторите" от МП ?
Друг е въпроса до колко правилно са я диагностицирали....
-
- потребител
- Мнения: 46
- Регистриран: 03 мар 2006, 18:09
- Модел на автомобила: Велосипед "Балкан"-Ловеч
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
твърдо НЙЕЕЕЕЕ
Не им вярвай на тия в МП! Два пъти ходя там, два пъти се изявяват като пълни некадърници! Бегай! Далеко! Това, че имат най-добрата техника за Форд в БГ не им помага особено. Бях там за диагностика, та знам. Не сменяй нищо докато не си 100% сигурен. Това значи да пробваш твоята ламбда на друга кола. Относно проблема с лоша работа на студен мотор- почти знам причината
. Проблема е в изпускателния тракт. Не съм сигурен дали клапаните са причина за лоша работа или като последствие от нещо друго(но кое
) са се прецакали и те. Аз съм с АГУ от 6 мес и имам твоя проблем , както знаеш, но лошото е , че имах индикации за лоша работа и преди това , а не им обърнах внимание. Тоест: на безин сутрин , при студен мотор, не държеше обороти и гаснеше, трябва да я подпра с крак за 5 мин докато позагрее. Ще си напиша одисеята и ще споделя инфото, но се нуждая от още няколко дни за да си доизясня нещата.


Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 6 госта