Ламбда проблем..

Остана ли някой да кара на бензин? LPG, Метан. Съвместимост, проблеми, препоръки.
TIN
потребител
потребител
Мнения: 543
Регистриран: 17 фев 2006, 15:40
Модел на автомобила: Ford Mondeo 1.8i DOHC 1796cc 16V Zetec 85KW (115PS); 95 - комби,АГУ BRC Sequent Injection
Ford Fiesta 1,4i 2008г.
Местоположение: гр Сопот
Status: Извън линия

Ламбда проблем..

Мнение от TIN » 11 апр 2006, 09:42

Ходих на диагностина в МП....казаха ми не работеща ламбда сонда....
Но нямало смисъл да я сменям защото съм карал на газ...колата прекъсва до като е студен двигателя на ниски обороти на бензин...
Чета тук за ламбда сондата, май се оказва че газовата взема инфо от нея все пак....не съм забелязал променена динамика, нито завишен разход - 8 на сто...
Газовата уредба ми е Landi Renzo, не е газов инжекцион....
Та въпроса ми е ....има ли смисъл смяната на ламбдата....или да послушам "майсторите" от МП ?
Друг е въпроса до колко правилно са я диагностицирали....

Любо
Администратор
Администратор
Мнения: 2511
Регистриран: 01 ное 2005, 13:48
Модел на автомобила: Мондео 2,0i; 107kW, 2006г.
Ford Ka 1,3 DuraTec 51kW 2003г.
Местоположение: София - Надежда 1
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Любо » 11 апр 2006, 09:56

Има смисъл, ако газовата е с ламбда контрол. Ако е с емулатор няма смисъл.
Но ако е с ламбда контрол и не ти е завишен разхода, може би е хубаво да направиш втора диагностика някъде другаде. В МП като видят на колко км е колата и като им кажеш, че ламбдата не е сменяна директно ти казват, че е за смяна.

buhap
потребител
потребител
Мнения: 321
Регистриран: 21 сеп 2005, 16:58
Модел на автомобила: escort 1,4 F6F `91
Местоположение: Бургас
Status: Извън линия

Мнение от buhap » 11 апр 2006, 09:59

моето положение е същото-работи но е бавна , но 160лв за сонда която ще запълва дупка на колекторите нямам

TIN
потребител
потребител
Мнения: 543
Регистриран: 17 фев 2006, 15:40
Модел на автомобила: Ford Mondeo 1.8i DOHC 1796cc 16V Zetec 85KW (115PS); 95 - комби,АГУ BRC Sequent Injection
Ford Fiesta 1,4i 2008г.
Местоположение: гр Сопот
Status: Извън линия

Мнение от TIN » 11 апр 2006, 10:20

С емулатор е ....значи ще си стои така месец два до като излезнат 240 лв....толквоа казаха че струва...нова....

Любо
Администратор
Администратор
Мнения: 2511
Регистриран: 01 ное 2005, 13:48
Модел на автомобила: Мондео 2,0i; 107kW, 2006г.
Ford Ka 1,3 DuraTec 51kW 2003г.
Местоположение: София - Надежда 1
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Любо » 11 апр 2006, 10:24

Ако я караш на бензин има смисъл, иначе не.
Тази цена е в МП. ако с ивземеш на Бош цената е 180лв :wink:

TIN
потребител
потребител
Мнения: 543
Регистриран: 17 фев 2006, 15:40
Модел на автомобила: Ford Mondeo 1.8i DOHC 1796cc 16V Zetec 85KW (115PS); 95 - комби,АГУ BRC Sequent Injection
Ford Fiesta 1,4i 2008г.
Местоположение: гр Сопот
Status: Извън линия

Мнение от TIN » 11 апр 2006, 13:32

Ок, те май имат някакъв живот....смисъл напр 100 000 км...т.е .ак оя сменя и не карам на бензин така и така си се износва.....до колкото разбирам...

Любо
Администратор
Администратор
Мнения: 2511
Регистриран: 01 ное 2005, 13:48
Модел на автомобила: Мондео 2,0i; 107kW, 2006г.
Ford Ka 1,3 DuraTec 51kW 2003г.
Местоположение: София - Надежда 1
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Любо » 11 апр 2006, 13:34

да. А живота им е 160 000 на оригиналните и на Бош, също толкова

TIN
потребител
потребител
Мнения: 543
Регистриран: 17 фев 2006, 15:40
Модел на автомобила: Ford Mondeo 1.8i DOHC 1796cc 16V Zetec 85KW (115PS); 95 - комби,АГУ BRC Sequent Injection
Ford Fiesta 1,4i 2008г.
Местоположение: гр Сопот
Status: Извън линия

Мнение от TIN » 11 апр 2006, 15:21

А по принцип от къде мога да си взема на Бош ?
Най близо ми е Пловдив, но все пак ?

Любо
Администратор
Администратор
Мнения: 2511
Регистриран: 01 ное 2005, 13:48
Модел на автомобила: Мондео 2,0i; 107kW, 2006г.
Ford Ka 1,3 DuraTec 51kW 2003г.
Местоположение: София - Надежда 1
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Любо » 11 апр 2006, 15:59

Виж в интернет кой от оторизираните търговци на Бош ти е най-близо (или в Пловдив). Мисля че "Технотрейд" и "Аутоплюс" са, но незнам дали имат магазини в Пловдив. Нека някой от Пловдив да помага.
Ако имаш път към София ще ти кажа къде.
А я по-добре виж на този линк http://www.bosch.bg/bg/products/car_equip/index.htm#" onclick="window.open(this.href);return false;
Цъкни на "Дистрибутори" и си избери най-удобния ти град. Изкарва ти име на фирмата телефон и адрес.

Потребителски аватар
red
потребител
потребител
Мнения: 888
Регистриран: 04 окт 2005, 10:36
Модел на автомобила: Mondeo 2.0L 16 combi mkII GHIA GAZ
Местоположение: На изток от рая :)
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от red » 11 апр 2006, 17:36

Както казвата колегите няма смисъл от ламбда, освен ако нямаш газово с ламбда контрол....

Потребителски аватар
kEFi
потребител
потребител
Мнения: 2863
Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Ламбда проблем..

Мнение от kEFi » 11 апр 2006, 20:09

TIN написа:Ходих на диагностина в МП....казаха ми не работеща ламбда сонда....
Но нямало смисъл да я сменям защото съм карал на газ...колата прекъсва до като е студен двигателя на ниски обороти на бензин...
Чета тук за ламбда сондата, май се оказва че газовата взема инфо от нея все пак....не съм забелязал променена динамика, нито завишен разход - 8 на сто...
Газовата уредба ми е Landi Renzo, не е газов инжекцион....
Та въпроса ми е ....има ли смисъл смяната на ламбдата....или да послушам "майсторите" от МП ?
Друг е въпроса до колко правилно са я диагностицирали....
...аз си мисля, че ламбдата не ти е заминала (все пак на първо четене).... По-вероятно е позапушени инжектори. Огледай в раздела има доста по въпроса, че нямам време да пиша...

marto
потребител
потребител
Мнения: 46
Регистриран: 03 мар 2006, 18:09
Модел на автомобила: Велосипед "Балкан"-Ловеч
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

твърдо НЙЕЕЕЕЕ

Мнение от marto » 12 апр 2006, 00:08

Не им вярвай на тия в МП! Два пъти ходя там, два пъти се изявяват като пълни некадърници! Бегай! Далеко! Това, че имат най-добрата техника за Форд в БГ не им помага особено. Бях там за диагностика, та знам. Не сменяй нищо докато не си 100% сигурен. Това значи да пробваш твоята ламбда на друга кола. Относно проблема с лоша работа на студен мотор- почти знам причината :idea: . Проблема е в изпускателния тракт. Не съм сигурен дали клапаните са причина за лоша работа или като последствие от нещо друго(но кое :?: ) са се прецакали и те. Аз съм с АГУ от 6 мес и имам твоя проблем , както знаеш, но лошото е , че имах индикации за лоша работа и преди това , а не им обърнах внимание. Тоест: на безин сутрин , при студен мотор, не държеше обороти и гаснеше, трябва да я подпра с крак за 5 мин докато позагрее. Ще си напиша одисеята и ще споделя инфото, но се нуждая от още няколко дни за да си доизясня нещата.

TIN
потребител
потребител
Мнения: 543
Регистриран: 17 фев 2006, 15:40
Модел на автомобила: Ford Mondeo 1.8i DOHC 1796cc 16V Zetec 85KW (115PS); 95 - комби,АГУ BRC Sequent Injection
Ford Fiesta 1,4i 2008г.
Местоположение: гр Сопот
Status: Извън линия

Мнение от TIN » 19 апр 2006, 09:14

Ок, колега...чакам инфо....да споделиш...

Отговори

Върни се в “АГУ - Алтернативни Горивни Уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 6 госта