питане?

Остана ли някой да кара на бензин? LPG, Метан. Съвместимост, проблеми, препоръки.
Потребителски аватар
tromberair
потребител
потребител
Мнения: 106
Регистриран: 15 ное 2005, 10:17
Модел на автомобила: FORD ESCORT 1.6 16V 94g.
Местоположение: plovdiv
Status: Извън линия

питане?

Мнение от tromberair » 20 яну 2006, 22:20

колеги искам да знам какво се има предвид карам на gas и нямам никакви проблеми? напълно ли се исключват всякакви гърмежи и предърпваня или е нормално някой друг гармеш да се чува от време на време???????защото при мен се получават по някога:) мерси:)

Peter_CLX
потребител
потребител
Мнения: 198
Регистриран: 26 сеп 2005, 02:09
Модел на автомобила: Escort CLX Turnier 1.6 16V
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от Peter_CLX » 20 яну 2006, 22:53

Щом имаш гърмежи от време на време, означава че имаш проблеми при работа на газ, макар и от време на време (каквото и да означава това - колко често?). Това явление не е съвсем нормално и не е за пренебрегване, като се има впредвид модела на двигателя ти. Първо обърни внимание на частите около запалването - най-вече кабели ВН и свещи. Ако не си ги сменял скоро или пък не знаеш на какъв пробег са, най-добре почни от тях. Друга възможна причина е лоша настройка на газовата уредба - прекалено бедна смес например. Ако нямаш ламбда-контрол или емулация, проблемът е още по-често срещан.

На бензин как е работата, с разхода как си?

Потребителски аватар
kEFi
потребител
потребител
Мнения: 2863
Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: питане??????????????????????

Мнение от kEFi » 21 яну 2006, 14:49

tromberair написа:...напълно ли се исключват всякакви гърмежи и предърпваня или е нормално някой друг гармеш да се чува от време на време???????защото при мен се получават по някога:) мерси:)
Не трябва да имаш гърмежи. Придърпвания - възможни, но само в диапазона на празните обороти (когато компа се опитва да оптимизира сместа).
За гърмежите вероятни 2 причини - пробив в генерацията (спукана тръба или гърне) или пробив в изолацията на кабелите към свещите (най-често). Във втория случай имаш и осезаемо гърмене и невървене, придърпване в ниските обороти, най-често става при потегляне или по-рязко натискане на педала....
Ако можеш да отсееш признаци и да ги опишеш - може да бъдем и по-полезни

Потребителски аватар
tromberair
потребител
потребител
Мнения: 106
Регистриран: 15 ное 2005, 10:17
Модел на автомобила: FORD ESCORT 1.6 16V 94g.
Местоположение: plovdiv
Status: Извън линия

Мнение от tromberair » 21 яну 2006, 22:16

точно така става при потегляне и при потегляне от по висока предавка значи кабели:( те на бриоки ли ги продават ? как да разбера кой трябва да сменя или комплект? цени марки дайте инфо???а уж на елкона ги мериха и казаха че са ок!

Потребителски аватар
pepy1
Модератор
Модератор
Мнения: 4787
Регистриран: 18 май 2005, 22:38
Модел на автомобила: бивш форд ескорт 1.6i 16v zetec Ghia Combi'96
бившо пежо 306 комби 1,9 ТД пак комби и Сеат ибиза 3 цилиндров 1.4 дизел
Местоположение: шоп от Младост-4
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от pepy1 » 21 яну 2006, 22:37

за твоя автомобил кабелите в МП 1бр.е35лв. а комплект-4бр. 70лв.
времето е като парите-никога не стига

Потребителски аватар
tromberair
потребител
потребител
Мнения: 106
Регистриран: 15 ное 2005, 10:17
Модел на автомобила: FORD ESCORT 1.6 16V 94g.
Местоположение: plovdiv
Status: Извън линия

Мнение от tromberair » 22 яну 2006, 15:19

ехх идеми да ги избя тези маитори по елконите дадох сигурно двойно пара за пргледи и нищо . чух за никакво тиксо с което можели да се поизолират кабелите някои пробвал ли е?? че хич не ми се дават пари за кабели

kefi: Хич не се стискай! С тиксо или без току виж си си гръмнал кутията на въздушния филтър, плюс това при тези детонации силно се натоварва и ангренажа (не че другото не се натоварва, но там връзката е мека).
Направовземай комплект и сменяй. Старите си ги запази. Ако искаш - преди да ги смениш си провери кой е проблемния чрез метода на цветомузиката...описание има в няколко теми тука...
П.П. Сори, май съм натиснал съседния бутон при отговора ми и....ти сложих добавка :wink:

Потребителски аватар
pepy1
Модератор
Модератор
Мнения: 4787
Регистриран: 18 май 2005, 22:38
Модел на автомобила: бивш форд ескорт 1.6i 16v zetec Ghia Combi'96
бившо пежо 306 комби 1,9 ТД пак комби и Сеат ибиза 3 цилиндров 1.4 дизел
Местоположение: шоп от Младост-4
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от pepy1 » 22 яну 2006, 20:37

ако се прежалиш за кабели и то от хубавите поне 5г. няма да мислиш за тях
времето е като парите-никога не стига

Потребителски аватар
tromberair
потребител
потребител
Мнения: 106
Регистриран: 15 ное 2005, 10:17
Модел на автомобила: FORD ESCORT 1.6 16V 94g.
Местоположение: plovdiv
Status: Извън линия

Мнение от tromberair » 24 яну 2006, 15:47

tromberair написа:Хич не се стискай! С тиксо или без току виж си си гръмнал кутията на въздушния филтър, плюс това при тези детонации силно се натоварва и ангренажа (не че другото не се натоварва, но там връзката е мека).Направовземай комплект и сменяй. Старите си ги запази. Ако искаш - преди да ги смениш си провери кой е проблемния чрез метода на цветомузиката...описание има в няколко теми тука...
Кой ми писа в отговора? Иначе мерси за инфото
По въпроса някой карал ли е с кабели БОШ? Ще имам ли проблеми с тях? Свещите ми също са БОШ.

Всички знаем за МП, номера е да направим с П Б или как да боядисаме без боя... :twisted:

Потребителски аватар
kEFi
потребител
потребител
Мнения: 2863
Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от kEFi » 24 яну 2006, 16:29

За кабели ти препоръчвам да вземеш оригинални Моторкрафт от МП. Не са по-скъпи от Бош....

Потребителски аватар
furcy
потребител
потребител
Мнения: 369
Регистриран: 11 юни 2005, 16:32
Модел на автомобила: Volvo S60 '11 2.4 D5
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от furcy » 01 фев 2006, 14:16

Да ти кажа аз като си слагах газовата (Мондео'94 2000cm3) имах редки гърмежи. След консултация с форума реших да сменя кабели и свещи за по сигурно ( оригинални от МотоПфое - не помня колко беше всичко ..под 200 лв с настройката май). Оттогава (около 8000 км ) никакви проблеми с палене, вървене и т.н.
Затова по-дбре смени всичките кабели, а не ги оправяй или сменяй 1 по един.

pakumba
потребител
потребител
Мнения: 93
Регистриран: 26 апр 2005, 20:32
Модел на автомобила: fiat croma 2.0 i.e
Местоположение: софия
Status: Извън линия

Мнение от pakumba » 01 фев 2006, 14:39

може и дистрибуторна капачка да е, кой каза, че само от кабелите се разваля искрата. може и свещи да са. може дори и палеца да няма добра маса и понякога да пропуска да даде искра на някоя от пъпките в дистрибуторната капачка. ее, последното е най-малко вероятно.

Потребителски аватар
kEFi
потребител
потребител
Мнения: 2863
Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от kEFi » 01 фев 2006, 21:34

pakumba написа:може и дистрибуторна капачка да е, кой каза, че само от кабелите се разваля искрата. .
...zetec двигателите нямат дистрибуторна капачка, нито дистрибутор...
а свещите се явяват след кабелите....

pakumba
потребител
потребител
Мнения: 93
Регистриран: 26 апр 2005, 20:32
Модел на автомобила: fiat croma 2.0 i.e
Местоположение: софия
Status: Извън линия

Мнение от pakumba » 06 фев 2006, 10:21

хал хабер си нямях за делкото, понеже не карам форд, но виж за свещите не си съвсем прав. няма значение от какво се разваля искрата, дали кабели дали свещи, като я няма в цилиндъра се получават гърмежи. това имах предвид, пък дали кабели или свещи са виновни ако няма искра все ще си думка

Отговори

Върни се в “АГУ - Алтернативни Горивни Уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 4 госта