питане?
- tromberair
- потребител
- Мнения: 106
- Регистриран: 15 ное 2005, 10:17
- Модел на автомобила: FORD ESCORT 1.6 16V 94g.
- Местоположение: plovdiv
- Status: Извън линия
питане?
колеги искам да знам какво се има предвид карам на gas и нямам никакви проблеми? напълно ли се исключват всякакви гърмежи и предърпваня или е нормално някой друг гармеш да се чува от време на време???????защото при мен се получават по някога:) мерси:)
-
- потребител
- Мнения: 198
- Регистриран: 26 сеп 2005, 02:09
- Модел на автомобила: Escort CLX Turnier 1.6 16V
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Щом имаш гърмежи от време на време, означава че имаш проблеми при работа на газ, макар и от време на време (каквото и да означава това - колко често?). Това явление не е съвсем нормално и не е за пренебрегване, като се има впредвид модела на двигателя ти. Първо обърни внимание на частите около запалването - най-вече кабели ВН и свещи. Ако не си ги сменял скоро или пък не знаеш на какъв пробег са, най-добре почни от тях. Друга възможна причина е лоша настройка на газовата уредба - прекалено бедна смес например. Ако нямаш ламбда-контрол или емулация, проблемът е още по-често срещан.
На бензин как е работата, с разхода как си?
На бензин как е работата, с разхода как си?
- kEFi
- потребител
- Мнения: 2863
- Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
- Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: питане??????????????????????
Не трябва да имаш гърмежи. Придърпвания - възможни, но само в диапазона на празните обороти (когато компа се опитва да оптимизира сместа).tromberair написа:...напълно ли се исключват всякакви гърмежи и предърпваня или е нормално някой друг гармеш да се чува от време на време???????защото при мен се получават по някога:) мерси:)
За гърмежите вероятни 2 причини - пробив в генерацията (спукана тръба или гърне) или пробив в изолацията на кабелите към свещите (най-често). Във втория случай имаш и осезаемо гърмене и невървене, придърпване в ниските обороти, най-често става при потегляне или по-рязко натискане на педала....
Ако можеш да отсееш признаци и да ги опишеш - може да бъдем и по-полезни
- tromberair
- потребител
- Мнения: 106
- Регистриран: 15 ное 2005, 10:17
- Модел на автомобила: FORD ESCORT 1.6 16V 94g.
- Местоположение: plovdiv
- Status: Извън линия
- tromberair
- потребител
- Мнения: 106
- Регистриран: 15 ное 2005, 10:17
- Модел на автомобила: FORD ESCORT 1.6 16V 94g.
- Местоположение: plovdiv
- Status: Извън линия
ехх идеми да ги избя тези маитори по елконите дадох сигурно двойно пара за пргледи и нищо . чух за никакво тиксо с което можели да се поизолират кабелите някои пробвал ли е?? че хич не ми се дават пари за кабели
kefi: Хич не се стискай! С тиксо или без току виж си си гръмнал кутията на въздушния филтър, плюс това при тези детонации силно се натоварва и ангренажа (не че другото не се натоварва, но там връзката е мека).
Направовземай комплект и сменяй. Старите си ги запази. Ако искаш - преди да ги смениш си провери кой е проблемния чрез метода на цветомузиката...описание има в няколко теми тука...
П.П. Сори, май съм натиснал съседния бутон при отговора ми и....ти сложих добавка
kefi: Хич не се стискай! С тиксо или без току виж си си гръмнал кутията на въздушния филтър, плюс това при тези детонации силно се натоварва и ангренажа (не че другото не се натоварва, но там връзката е мека).
Направовземай комплект и сменяй. Старите си ги запази. Ако искаш - преди да ги смениш си провери кой е проблемния чрез метода на цветомузиката...описание има в няколко теми тука...
П.П. Сори, май съм натиснал съседния бутон при отговора ми и....ти сложих добавка

- tromberair
- потребител
- Мнения: 106
- Регистриран: 15 ное 2005, 10:17
- Модел на автомобила: FORD ESCORT 1.6 16V 94g.
- Местоположение: plovdiv
- Status: Извън линия
Кой ми писа в отговора? Иначе мерси за инфотоtromberair написа:Хич не се стискай! С тиксо или без току виж си си гръмнал кутията на въздушния филтър, плюс това при тези детонации силно се натоварва и ангренажа (не че другото не се натоварва, но там връзката е мека).Направовземай комплект и сменяй. Старите си ги запази. Ако искаш - преди да ги смениш си провери кой е проблемния чрез метода на цветомузиката...описание има в няколко теми тука...
По въпроса някой карал ли е с кабели БОШ? Ще имам ли проблеми с тях? Свещите ми също са БОШ.
Всички знаем за МП, номера е да направим с П Б или как да боядисаме без боя...

- furcy
- потребител
- Мнения: 369
- Регистриран: 11 юни 2005, 16:32
- Модел на автомобила: Volvo S60 '11 2.4 D5
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Да ти кажа аз като си слагах газовата (Мондео'94 2000cm3) имах редки гърмежи. След консултация с форума реших да сменя кабели и свещи за по сигурно ( оригинални от МотоПфое - не помня колко беше всичко ..под 200 лв с настройката май). Оттогава (около 8000 км ) никакви проблеми с палене, вървене и т.н.
Затова по-дбре смени всичките кабели, а не ги оправяй или сменяй 1 по един.
Затова по-дбре смени всичките кабели, а не ги оправяй или сменяй 1 по един.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 4 госта