По отношение на гаснeнето...
- Warren-G
- потребител
- Мнения: 266
- Регистриран: 11 фев 2005, 00:15
- Модел на автомобила: Ford Escort 1.6i 16V MK6 '94, бивш собственик на Форд Фиеста '89 1.3 карб.
- Местоположение: В.Търново/ София- Студ.град
- Status: Извън линия
По отношение на гаснeнето...
Brock написа:
въпрос: Освен това почти винаги като изключа от скорост колата гасне.
отговор: По отношение на гасненето проблемът е чисто механичен и може да се реши за 1 минута. Трябва въздуховода, който захранва двигателя, да се обърне в посока обратна на посоката на движение.
и аз имам този проблем, но като гледам как е при моята фиеста е невъзможно това да се направи

има ли някакъв др начин да се направи нещо за да не поема толкова мн въздух. чувал съм 4е слагали пластинки на отвора на въздуховода но как -да отклоняват или частично да покриват отвора. а няма ли да повлияе при работата на бензин това
kEFi: Позволих си да изкарам въпроса ти и последващите отговори отделно, за да остане важната тема прегледна.
- RsMondeo
- потребител
- Мнения: 128
- Регистриран: 11 фев 2005, 10:24
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 1.8 16v 115+ hp
- Местоположение: Русе
- Status: Извън линия
Аз съм с такава пластина!Втулката ми я прави стругар!
Значи изработката е следната:
Пуржо е фитара непосредстжено след тожа е МАФ сензора след него е закачена тази втулка или преходник незнам как да го нарека... като на него ми е закачен датчика за температурата на въздуха, след това отвутре е тази пластина която е на пантичка след нея влиза газта и е втория клапан предпазващ от детонации...
самата клапа се отваря според нуждите и ако реши да върне се затъваря плътно!
Значи изработката е следната:
Пуржо е фитара непосредстжено след тожа е МАФ сензора след него е закачена тази втулка или преходник незнам как да го нарека... като на него ми е закачен датчика за температурата на въздуха, след това отвутре е тази пластина която е на пантичка след нея влиза газта и е втория клапан предпазващ от детонации...
самата клапа се отваря според нуждите и ако реши да върне се затъваря плътно!
-
- потребител
- Мнения: 190
- Регистриран: 07 фев 2005, 09:13
- Модел на автомобила: Fiesta 1.1 C '89; Escort 1.6 16V
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Въпроси и отговори
Абе слагаш една гофрирана тръба (има едни такива гъвкави с алуминиево покритие), насочваш я накъдето те кефи иWarren-G написа:Brock написа:
въпрос: Освен това почти винаги като изключа от скорост колата гасне.
отговор: По отношение на гасненето проблемът е чисто механичен и може да се реши за 1 минута. Трябва въздуховода, който захранва двигателя, да се обърне в посока обратна на посоката на движение.
и аз имам този проблем, но като гледам как е при моята фиеста е невъзможно това да се направи
има ли някакъв др начин да се направи нещо за да не поема толкова мн въздух. чувал съм 4е слагали пластинки на отвора на въздуховода но как -да отклоняват или частично да покриват отвора. а няма ли да повлияе при работата на бензин това


И не слагай нищо което да намалява сечението на въздуховода

- Warren-G
- потребител
- Мнения: 266
- Регистриран: 11 фев 2005, 00:15
- Модел на автомобила: Ford Escort 1.6i 16V MK6 '94, бивш собственик на Форд Фиеста '89 1.3 карб.
- Местоположение: В.Търново/ София- Студ.град
- Status: Извън линия
Проблема се задълбочи и вече карам само на бензин, след като от постоянни гаснения и палене замина акумолатора. от 2 месеца не мога да се вредя при майстор. има 3-ма кадърни сервиза в Търново. е в единия са олигофрени и се отказах оттам. в другите 2 разглобяваха изпарителя , продухваха, смениха някакви тръбички , 2-3 дена и пак същото. ходих пак преди седм, но имаше мн работа - за към 20 декември
.ще взема да пробвам с такава гофрирана тръба..

-
- потребител
- Мнения: 190
- Регистриран: 07 фев 2005, 09:13
- Модел на автомобила: Fiesta 1.1 C '89; Escort 1.6 16V
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Хммм... Газов филтър? Да не би да се е запушил от гадости в газта? Само като изключиш от скорост ли при движение с висока скорост ли ти гасне или? Ако е така врътни малко (четвърт оборот например) регулатора на изпарителя (най вероятно в посока отвиванеWarren-G написа:Проблема се задълбочи и вече карам само на бензин, след като от постоянни гаснения и палене замина акумолатора. от 2 месеца не мога да се вредя при майстор. има 3-ма кадърни сервиза в Търново. е в единия са олигофрени и се отказах оттам. в другите 2 разглобяваха изпарителя , продухваха, смениха някакви тръбички , 2-3 дена и пак същото. ходих пак преди седм, но имаше мн работа - за към 20 декември.ще взема да пробвам с такава гофрирана тръба..

Като натиснеш рязко газта колата глъхне ли или се ускорява нормално?
Нали си тръгваш на бензин и едва след като загрее колата превключваш (просто питам

-
- потребител
- Мнения: 190
- Регистриран: 07 фев 2005, 09:13
- Модел на автомобила: Fiesta 1.1 C '89; Escort 1.6 16V
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Има клапан (ако не е разкаран) във входа на въздуховода, НО регулирането е по механичен път и ако има проблем ще го има и на бензин!red написа:има и такъв вариант - ако имаш клапан, който променя топъл/студен въздух (от къде да смуче от при двигателя или отвън) и газовото ти няма електроника - просто го махни - иначе няма как да стане регулировка и ефектът е това, което казваш
- Warren-G
- потребител
- Мнения: 266
- Регистриран: 11 фев 2005, 00:15
- Модел на автомобила: Ford Escort 1.6i 16V MK6 '94, бивш собственик на Форд Фиеста '89 1.3 карб.
- Местоположение: В.Търново/ София- Студ.град
- Status: Извън линия
По принцип гасне при отпускане на педала газта ,не само при изкл на скорост. с винта на изпарителя до едно време се оправяше за по около 1 седм, но вече няма резултат. паля си винаги на газ. знам че е по-добре на бенз,ама... миналата зима съм палил без проблем на газ и на -24 градуса
а за газови филтърчета, мембранки и др простотии ще видим майстора, което тряя да стане колкото се може по скоро..
мерси за съветите

а за газови филтърчета, мембранки и др простотии ще видим майстора, което тряя да стане колкото се може по скоро..
мерси за съветите

- paci
- Модератор
- Мнения: 7883
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Най-после още един такъв да се появи. Щото като кажа на някой, че паля в такива условия и никой не ми вярва ... е замръзва 2 пъти за 2 зими (сега му е 3-та) но вече беше запалил, ако съм вътре да държа газта за 1-2 мин няма проблеми а в 2-та случая излязох да чистя леда от стъклата ... после нямаше проблеми, мина на бенз и заминах.Warren-G написа:... миналата зима съм палил без проблем на газ и на -24 градуса![]()
Начи след такъв тормоз и на мен ми е гаснела така на ниски обороти. До колкото разбрах деформираме водната мембрана и от там се получават смущения. Поне при мен беше така, докъто не изкочи комутатор

П.С. И пъпки някави сменят в изпарителя. Незнам не ме интересува, давам 15 кинта свалят си го базикат си го и си го монтират не ме занимават

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 5 госта