Ревизия на ел.стъкла?

Това се прави така! Няма смисъл да откриваме топлата вода.
Отговори
Потребителски аватар
cossy
потребител
потребител
Мнения: 4564
Регистриран: 22 яну 2005, 22:20
Модел на автомобила: Ескорт 1.6 -> 2.0 16V
Status: Извън линия

Ревизия на ел.стъкла?

Мнение от cossy » 26 ное 2006, 12:15

Интересува ме някой правил ли е тази процедура. Моторчетата демонтират ли се и да се чистят с нещо? Онзи ден отварях едното и като почна да изпада няква черна гадост от там :shock: и ми стана лошу... до колкото разбрах хубаво е на жилото да се сложи малко грес... нещо друго? :?
Изображение

Потребителски аватар
paci
Модератор
Модератор
Мнения: 7886
Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Fiesta MK6 Ti-Vct 1.6 120 коня
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Re: Ревизия на ел.стъкла?

Мнение от paci » 26 ное 2006, 12:40

cossy написа:...
Ровни с търсачката. :)
jordj беше правил процедура по дясната си врата, защото моторчето му беше спряло.
И снимки си спомням беше качил щото му ги оправях преди да ги качи.

Потребителски аватар
cossy
потребител
потребител
Мнения: 4564
Регистриран: 22 яну 2005, 22:20
Модел на автомобила: Ескорт 1.6 -> 2.0 16V
Status: Извън линия

Мнение от cossy » 26 ное 2006, 13:11

При него било само гресиране, мен ме интересува самото моторче да се отвори и да се ревизира... другото като фон само...
Изображение

Потребителски аватар
venom4o
потребител
потребител
Мнения: 2793
Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
Местоположение: София- Банкя
Status: Извън линия

Мнение от venom4o » 21 фев 2007, 18:37

Еми.. ти сам преценяваш.. четки ако трябва да се сменят или втулки. поне при мен е на втулки.. задължително гресираш втулките вътре.. Моторчетата са много яки откъм намотки.. Така ,че трудно горят!

Jinxy
потребител
потребител
Мнения: 330
Регистриран: 29 юни 2005, 16:01
Модел на автомобила: Ford FOCUS 1.8 TDCi 115ps
Местоположение: Botevgrad
Status: Извън линия

Мнение от Jinxy » 21 фев 2007, 20:46

могат да се разглобяват и да се почистват. Аз лично съм разглобявал и двете на моята. При мен се оказа че спирането преди да се отвори напълно стъклото се дължи на много замърсен колектор на ротора. Той вдигаше много тока и релето изключваше. След почистването вече е ОК. Трудно е само с тампоните занитени към вратата - разпробиват се. После ги замених с по-дълги болтове и парчета маркуч вместо тампона.

Потребителски аватар
venom4o
потребител
потребител
Мнения: 2793
Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
Местоположение: София- Банкя
Status: Извън линия

Мнение от venom4o » 22 фев 2007, 10:57

и мен това ме издразни ,че са го направили с нитове.. при мен беше забила втулката са щофьорското стъкло и моторчето нямаше сила да помръдне стъклото...с 4-5 мм болтове го направих..самоче при мен няма тампони.. :P

Отговори

Върни се в “СЪВЕТИ / НАПРАВИ СИ САМ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 44 госта