реглаж на нивото на карбуратора
-
- потребител
- Мнения: 95
- Регистриран: 16 апр 2006, 20:01
- Модел на автомобила: siera 1.8 карбуратор 88г. ohc 90кс.
- Status: Извън линия
реглаж на нивото на карбуратора
всеки карбуратор се разглабя на две половини на горния капак има поплавак които с приближаването му към капака затваря иглата за да не се пални повече съответно взимате този капак от там кадето влиза бензина започвате да надувате с уста и повдигате с пръст поплавака за да видите кога ще затвори за да е точно нивото трябва да затвори преди поплавака да е минал средата ако затвори по късно отгоре на поплавака има палче леко го надигате да бута иглата по рано трябва да затвори 1до2мм. по рано от средата и става савсем леко бедна смес колата варви перфектно и не харчи ако никого не ви е сменяна ИГЛАТА НА КАРБУРАТОРА ПЪРВО Я СМЕНЕТЕ ИЗНОСВА СЕ
ако някои е пускал такава тема преди се извинявам предварително
ако не е мисля че трябва да бъде важна за да не даваме грешни пари по сервизи
ако някои е пускал такава тема преди се извинявам предварително
ако не е мисля че трябва да бъде важна за да не даваме грешни пари по сервизи
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Не при всички карбуратори може да се регулира нивото.Тези които са с пласмасови поплавъци най-често не могат да се регулират.
Когато нивото на горивото е по-високо разхода е завишен. Но когато нивото е по-ниско от нормалното не е задължително разхода да намалее напротив тъй като динамиката пада драстично при всяко потегляне се налага подаване на повече газ а някой път и напомпване което води естествено до завишаване на разхода. Получавате тромава, спъната кола която гори като за световно.
Правил съм всички възмозни експерименти върху Жигула разхода е най-малък когато се наредят жигльорите и се регулира нивото както е по каталога за съответния мотор. Единствено добавянето на ситема за принудителен празен ход помага(всички коли след 80г я имат стандартно).
Така че ако искате да си скопявате колите по-добре си сложете газова уредба вместо да се мъчите с карбуратора.
Когато нивото на горивото е по-високо разхода е завишен. Но когато нивото е по-ниско от нормалното не е задължително разхода да намалее напротив тъй като динамиката пада драстично при всяко потегляне се налага подаване на повече газ а някой път и напомпване което води естествено до завишаване на разхода. Получавате тромава, спъната кола която гори като за световно.
Правил съм всички възмозни експерименти върху Жигула разхода е най-малък когато се наредят жигльорите и се регулира нивото както е по каталога за съответния мотор. Единствено добавянето на ситема за принудителен празен ход помага(всички коли след 80г я имат стандартно).
Така че ако искате да си скопявате колите по-добре си сложете газова уредба вместо да се мъчите с карбуратора.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 31 госта