акумулатор
- methodboy
- потребител
- Мнения: 553
- Регистриран: 13 юни 2006, 00:22
- Модел на автомобила: Mondeo 1.8 D TCI '94 CLX; Mondeo 2.0 DOCH 16V GHIA; Cougar 2.0 DOCH 16V, Jeep Cherokee '99 2.5TD Limited
- Местоположение: Варна, Разград, София и Лондон
- Контакти:
- Status: Извън линия
А тия предписания на производителя не са ли за минимума който трябва да се сложи??? Като си купувате акомулатор не ви ли питат какъв двигател (бензин дизел) и кубатура на двигателя. На мен ми казаха че няма да ми напишат гаранция ако си взема по-малкия, но не ми казаха че няма да ми я напишат ако си взема по голям.
- Full_Speed
- потребител
- Мнения: 479
- Регистриран: 02 ное 2007, 10:50
- Модел на автомобила: Ford Escort 16V 95' MKVI
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
- Status: Извън линия
-
- потребител
- Мнения: 607
- Регистриран: 15 ное 2006, 10:56
- Модел на автомобила: Сеат Леон 2002 1.6, 16v 77kw/105 к.с.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Не точно по темата, но се чудя защо на бензинови двг да се слагат по-мощни от колкото ги дават. Моят опит карам от четири години един Старт 44 амп/ч., а бащата преди това го е ползвал една година - пали и няма проблем още.
Преди него си скапах оригиналния пак 44 амп./ч. и бях взел Монбат - около 66 амп./ч. по съвет на акомулаторджията, но ми беше голям като размер и имаше опасност да даде на късо с предният капак, отделно беше с обратни клеми и се получаваше плетеница от кабели, което също беше опасно.
Ако се скапе пак си взем малък и няма кво да го мисля, отделно че сега и вдигнаха двойно цените.
Преди него си скапах оригиналния пак 44 амп./ч. и бях взел Монбат - около 66 амп./ч. по съвет на акомулаторджията, но ми беше голям като размер и имаше опасност да даде на късо с предният капак, отделно беше с обратни клеми и се получаваше плетеница от кабели, което също беше опасно.
Ако се скапе пак си взем малък и няма кво да го мисля, отделно че сега и вдигнаха двойно цените.
- Conan_1
- потребител
- Мнения: 1457
- Регистриран: 26 яну 2007, 14:10
- Модел на автомобила: Escort 1,8D 93г,Escort 1,8TDI 96г,Focus 1,8 TDCi 2002, Focus 1,8 TDCi 2003 estate, Wauxhall Astra 1,4i Auto 93, Jeep Cherokee 2.5 Sport 1994, Fiesta Zetec 2013 1.0 econetic.
- Местоположение: Plovdiv
- Status: Извън линия
Е ти си знаеш,го мощното си е мощно и се га с тоя 75 амперов дзвер двигателят ми върти като центрофуга на пералня и пали за секунда даже и сутрин в студа!Така че големите ампери(но не прекомерно) са от полза! 

Ние, можещите, водени от незнаещите,
вършим невъзможното за кефа на неблагодарните.
И сме направили толкова много с толкова малко,
за толкова дълго време,
че вече сме квалифицирани да правим всичко от нищо!!! ...
вършим невъзможното за кефа на неблагодарните.
И сме направили толкова много с толкова малко,
за толкова дълго време,
че вече сме квалифицирани да правим всичко от нищо!!! ...
- Full_Speed
- потребител
- Мнения: 479
- Регистриран: 02 ное 2007, 10:50
- Модел на автомобила: Ford Escort 16V 95' MKVI
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
- Status: Извън линия
-
- потребител
- Мнения: 4
- Регистриран: 19 дек 2007, 12:22
- Модел на автомобила: Orion
- Местоположение: Враца
- Status: Извън линия
ориона трудно пали
на ориона малко трудно върти но пали след като сутринта с исипал бензин в карборатора и ве4ерта ако река да паля е мн слаб възмойно ли е да е от центалното заклню4ване
- [RS]Coswort
- потребител
- Мнения: 210
- Регистриран: 15 дек 2007, 00:27
- Модел на автомобила: ford orion 1,6D
- Местоположение: Dobrich
- Status: Извън линия
- ravenman
- потребител
- Мнения: 278
- Регистриран: 19 май 2007, 15:58
- Модел на автомобила: .....
- Местоположение: Добрич-София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Колеги, имам едно питане...
Някой знае ли, и има ли изобщо начин да се види дали акумулатора има умряла клетка?
Някой знае ли, и има ли изобщо начин да се види дали акумулатора има умряла клетка?
Последна промяна от ravenman на 27 дек 2007, 16:29, променено общо 1 път.
Когато дойде краят,винаги се сещаме за началото!
Когато всичко отиде подяволите.....не отивай и ти!

Когато всичко отиде подяволите.....не отивай и ти!

- tata1971
- потребител
- Мнения: 243
- Регистриран: 02 дек 2006, 00:01
- Модел на автомобила: SCORPIO 2.0 i DOHC 1990 ХЕЧБЕК
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
- Status: Извън линия
акумолатор
Като идея-ако акумолатора е тръгнал да си заминава може да му се налее киелина.Идеята е че част от активната маса се е свързала с киселината и се е наслоила в сепараторите.При наливането на киселина се подобрява гъстотата на електролита а отттам се подобрява капацитета на акумолатора.ПРЕДУПРЕЖДАВАМ ЧЕ ТОВА СЕ ИЗПОЛЗВА САМО ЗА АКУМОЛАТОРИ КОИТО СА ЗА ХВЪРЛЯНЕ!!!!!!!Лично съм го изпробвал.Успех 

Наесен с песен в К1.
- Full_Speed
- потребител
- Мнения: 479
- Регистриран: 02 ное 2007, 10:50
- Модел на автомобила: Ford Escort 16V 95' MKVI
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
- Status: Извън линия
Файдата е да случиш на добър акумулатор.За MONBAT знам от приятели,че не става.Двама трима имат такъв и живее до гаранцията от там нататък.После си бери кахърите. 

http://www.snimka.bg/album.php?album_id ... id=7978156" onclick="window.open(this.href);return false;
- Full_Speed
- потребител
- Мнения: 479
- Регистриран: 02 ное 2007, 10:50
- Модел на автомобила: Ford Escort 16V 95' MKVI
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
- Status: Извън линия
Акумулатор се пробва дали става с жица както спомена колегата.Аз лично го пробвам с по дебело кабелче с многото нишки.Това не е от голямо значение.Ама вземи го пробвай на запален двигател и ще те призная.
Сваляш си го от колата и си го пробваш.
Ако патка здраво значи си го бива още.Допираш кабела на едната клема и удряш на другата.Успех...!
Весели Празници....!



Весели Празници....!
http://www.snimka.bg/album.php?album_id ... id=7978156" onclick="window.open(this.href);return false;
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 228 госта