акумулатор

Това се прави така! Няма смисъл да откриваме топлата вода.
Потребителски аватар
methodboy
потребител
потребител
Мнения: 553
Регистриран: 13 юни 2006, 00:22
Модел на автомобила: Mondeo 1.8 D TCI '94 CLX; Mondeo 2.0 DOCH 16V GHIA; Cougar 2.0 DOCH 16V, Jeep Cherokee '99 2.5TD Limited
Местоположение: Варна, Разград, София и Лондон
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от methodboy » 30 ное 2007, 20:34

А тия предписания на производителя не са ли за минимума който трябва да се сложи??? Като си купувате акомулатор не ви ли питат какъв двигател (бензин дизел) и кубатура на двигателя. На мен ми казаха че няма да ми напишат гаранция ако си взема по-малкия, но не ми казаха че няма да ми я напишат ако си взема по голям.

Потребителски аватар
Full_Speed
потребител
потребител
Мнения: 479
Регистриран: 02 ное 2007, 10:50
Модел на автомобила: Ford Escort 16V 95' MKVI
Местоположение: Стара Загора
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Full_Speed » 02 дек 2007, 00:49

nhk какви са тези глупости където казваш,че по големия акумулатор давал по голям разход на гориво и при мощен може даде късо и да сменяш цялата ел.инсталация на колата.Мале мале... *00124* Направо ме разби.....

diesel1.6
потребител
потребител
Мнения: 4211
Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от diesel1.6 » 10 дек 2007, 23:46

Аз пък имам два дизелови и два бензинови ескорта и са все с абсолютно еднакви генератори!
Големия акумулатор дава голям ток при палене и може да дава ток повече време при по-високо КПД в сравнение с малкия. Това е, защото се товари по-малко в този критичен режим и загубите са по-малки.

vladislav
потребител
потребител
Мнения: 607
Регистриран: 15 ное 2006, 10:56
Модел на автомобила: Сеат Леон 2002 1.6, 16v 77kw/105 к.с.
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от vladislav » 11 дек 2007, 09:11

Не точно по темата, но се чудя защо на бензинови двг да се слагат по-мощни от колкото ги дават. Моят опит карам от четири години един Старт 44 амп/ч., а бащата преди това го е ползвал една година - пали и няма проблем още.
Преди него си скапах оригиналния пак 44 амп./ч. и бях взел Монбат - около 66 амп./ч. по съвет на акомулаторджията, но ми беше голям като размер и имаше опасност да даде на късо с предният капак, отделно беше с обратни клеми и се получаваше плетеница от кабели, което също беше опасно.
Ако се скапе пак си взем малък и няма кво да го мисля, отделно че сега и вдигнаха двойно цените.

Потребителски аватар
Conan_1
потребител
потребител
Мнения: 1457
Регистриран: 26 яну 2007, 14:10
Модел на автомобила: Escort 1,8D 93г,Escort 1,8TDI 96г,Focus 1,8 TDCi 2002, Focus 1,8 TDCi 2003 estate, Wauxhall Astra 1,4i Auto 93, Jeep Cherokee 2.5 Sport 1994, Fiesta Zetec 2013 1.0 econetic.
Местоположение: Plovdiv
Status: Извън линия

Мнение от Conan_1 » 11 дек 2007, 11:16

Е ти си знаеш,го мощното си е мощно и се га с тоя 75 амперов дзвер двигателят ми върти като центрофуга на пералня и пали за секунда даже и сутрин в студа!Така че големите ампери(но не прекомерно) са от полза! 8)
Ние, можещите, водени от незнаещите,
вършим невъзможното за кефа на неблагодарните.
И сме направили толкова много с толкова малко,
за толкова дълго време,
че вече сме квалифицирани да правим всичко от нищо!!! ...

Потребителски аватар
Full_Speed
потребител
потребител
Мнения: 479
Регистриран: 02 ное 2007, 10:50
Модел на автомобила: Ford Escort 16V 95' MKVI
Местоположение: Стара Загора
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Full_Speed » 11 дек 2007, 17:38

Ако вземеш акумулатор със повече ампери отколкото е предвидено за модела може да не ти зарежда генератора.Моя е 55Ah "Дават за бензиновите Escorti от 55Ah - 60Ah :!: " :wink:

orion race
потребител
потребител
Мнения: 4
Регистриран: 19 дек 2007, 12:22
Модел на автомобила: Orion
Местоположение: Враца
Status: Извън линия

ориона трудно пали

Мнение от orion race » 19 дек 2007, 12:39

на ориона малко трудно върти но пали след като сутринта с исипал бензин в карборатора и ве4ерта ако река да паля е мн слаб възмойно ли е да е от центалното заклню4ване

Потребителски аватар
[RS]Coswort
потребител
потребител
Мнения: 210
Регистриран: 15 дек 2007, 00:27
Модел на автомобила: ford orion 1,6D
Местоположение: Dobrich
Status: Извън линия

Мнение от [RS]Coswort » 20 дек 2007, 10:21

мдам от алармата може да е махаш клемата и си готов

Потребителски аватар
ravenman
потребител
потребител
Мнения: 278
Регистриран: 19 май 2007, 15:58
Модел на автомобила: .....
Местоположение: Добрич-София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от ravenman » 22 дек 2007, 20:01

Колеги, имам едно питане...
Някой знае ли, и има ли изобщо начин да се види дали акумулатора има умряла клетка?
Последна промяна от ravenman на 27 дек 2007, 16:29, променено общо 1 път.
Когато дойде краят,винаги се сещаме за началото!
Когато всичко отиде подяволите.....не отивай и ти!
Изображение

Потребителски аватар
tata1971
потребител
потребител
Мнения: 243
Регистриран: 02 дек 2006, 00:01
Модел на автомобила: SCORPIO 2.0 i DOHC 1990 ХЕЧБЕК
Местоположение: Бургас
Контакти:
Status: Извън линия

акумолатор

Мнение от tata1971 » 22 дек 2007, 21:58

Като идея-ако акумолатора е тръгнал да си заминава може да му се налее киелина.Идеята е че част от активната маса се е свързала с киселината и се е наслоила в сепараторите.При наливането на киселина се подобрява гъстотата на електролита а отттам се подобрява капацитета на акумолатора.ПРЕДУПРЕЖДАВАМ ЧЕ ТОВА СЕ ИЗПОЛЗВА САМО ЗА АКУМОЛАТОРИ КОИТО СА ЗА ХВЪРЛЯНЕ!!!!!!!Лично съм го изпробвал.Успех :idea:
Наесен с песен в К1.

Потребителски аватар
jojo
потребител
потребител
Мнения: 610
Регистриран: 21 фев 2007, 14:55
Модел на автомобила: sierra
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Мнение от jojo » 22 дек 2007, 22:03

и аз това не веднъж съм го пробвал.
НО НЯКОЙ ЗНАЕ ЛИ КАК ВЪРВЯТ ЦЕНИТЕ В МОМЕНТА НА НОВИТЕ,ДАЛИ СА ПОСПАДНАЛИ МАЛКО ИЛИ ОЩЕ НАДХВЪРЛЯТ 150ЛВ
винаги за каквото и да си говорим,знай че става дума за пари

Потребителски аватар
jordj
потребител
потребител
Мнения: 1190
Регистриран: 27 юни 2005, 22:10
Модел на автомобила: Форд Фокус МК2 1,6tdci
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от jordj » 23 дек 2007, 09:24

jojo,
Според WorkShop твоя акомулатор трябва да е 42(1989-1993г)- 66Ач(1982-1993г) (това зависи от модела на Сиерата ) а алтернатора ти 55А
По важен е Стартовия Ампераж
*00133*

Потребителски аватар
jojo
потребител
потребител
Мнения: 610
Регистриран: 21 фев 2007, 14:55
Модел на автомобила: sierra
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Мнение от jojo » 23 дек 2007, 11:34

мерси, 4 ампера отгоре няма да навредят,но лошото е покрай празниците финансите са значително намалели,а батерийте не щат да падат май :(
винаги за каквото и да си говорим,знай че става дума за пари

Потребителски аватар
Full_Speed
потребител
потребител
Мнения: 479
Регистриран: 02 ное 2007, 10:50
Модел на автомобила: Ford Escort 16V 95' MKVI
Местоположение: Стара Загора
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Full_Speed » 23 дек 2007, 14:49

Файдата е да случиш на добър акумулатор.За MONBAT знам от приятели,че не става.Двама трима имат такъв и живее до гаранцията от там нататък.После си бери кахърите. :wink:
http://www.snimka.bg/album.php?album_id ... id=7978156" onclick="window.open(this.href);return false;

Потребителски аватар
ravenman
потребител
потребител
Мнения: 278
Регистриран: 19 май 2007, 15:58
Модел на автомобила: .....
Местоположение: Добрич-София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от ravenman » 27 дек 2007, 16:36

tata1971,добра идея даваш,ама само не разбрах дали има такъв уред за измерване на.....незнам си к'во в акумулатора да се видят клетките как са...
Когато дойде краят,винаги се сещаме за началото!
Когато всичко отиде подяволите.....не отивай и ти!
Изображение

Потребителски аватар
jojo
потребител
потребител
Мнения: 610
Регистриран: 21 фев 2007, 14:55
Модел на автомобила: sierra
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Мнение от jojo » 27 дек 2007, 20:00

айде най сетне взех ИСКРА 70А за цена от 150лв .
имаше и монбат за 155лв ,но съм фен повече на искра
винаги за каквото и да си говорим,знай че става дума за пари

Потребителски аватар
borko 30
потребител
потребител
Мнения: 391
Регистриран: 11 дек 2006, 03:45
Модел на автомобила: ford escort '81 1.3l
Местоположение: dobrich
Status: Извън линия

Мнение от borko 30 » 27 дек 2007, 22:24

Взимаш едно парче тел примерно 5 квадрата и го закачаш като товарна вилка само на острите краища и държиш така!Ако загрее хубаво че да ти подпали ръцете значи няма мъртва клетка ,аз така съм виждал от мастори!
Форд е колата на шампионите!!!

Потребителски аватар
ravenman
потребител
потребител
Мнения: 278
Регистриран: 19 май 2007, 15:58
Модел на автомобила: .....
Местоположение: Добрич-София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от ravenman » 28 дек 2007, 06:03

Борка, това с телта, кога я пъхам, когато работи мотора ли, или няма значение?
Не разбрах как се закача тая тел ,и къде се слага :oops:
Когато дойде краят,винаги се сещаме за началото!
Когато всичко отиде подяволите.....не отивай и ти!
Изображение

Потребителски аватар
Full_Speed
потребител
потребител
Мнения: 479
Регистриран: 02 ное 2007, 10:50
Модел на автомобила: Ford Escort 16V 95' MKVI
Местоположение: Стара Загора
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Full_Speed » 28 дек 2007, 10:39

Акумулатор се пробва дали става с жица както спомена колегата.Аз лично го пробвам с по дебело кабелче с многото нишки.Това не е от голямо значение.Ама вземи го пробвай на запален двигател и ще те призная. :lol: Сваляш си го от колата и си го пробваш. :wink: Ако патка здраво значи си го бива още.Допираш кабела на едната клема и удряш на другата.Успех...! :D

Весели Празници....!
http://www.snimka.bg/album.php?album_id ... id=7978156" onclick="window.open(this.href);return false;

Потребителски аватар
ravenman
потребител
потребител
Мнения: 278
Регистриран: 19 май 2007, 15:58
Модел на автомобила: .....
Местоположение: Добрич-София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от ravenman » 28 дек 2007, 13:57

А така , като се окъсява, няма ли да се прецака. Верно, че е за секунди, ама аз да попитам все пак :)
Когато дойде краят,винаги се сещаме за началото!
Когато всичко отиде подяволите.....не отивай и ти!
Изображение

Отговори

Върни се в “СЪВЕТИ / НАПРАВИ СИ САМ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 228 госта