Лепене на Картер 2.0 ОНС

Това се прави така! Няма смисъл да откриваме топлата вода.
Отговори
Потребителски аватар
Plamen CONSUL 73
потребител
потребител
Мнения: 1160
Регистриран: 23 юли 2006, 21:45
Модел на автомобила: FORD CONSUL" 73 2.3V6 FORD CONSUL"73 2.0 OHC AUDI A4 1.9 AFN
Местоположение: ВАРНА
Status: Извън линия

Лепене на Картер 2.0 ОНС

Мнение от Plamen CONSUL 73 » 03 окт 2007, 13:24

Здравейте ,интересува ме мога ли да залепя картер на двигател 2.0 ОНС с металпластик ,като картера е пълен с масло капката се събира за 10секунди а пробоината се намира до пробката Та ме интерва дали има такъв бързовтвърдяващ маталпластик или бензона мога да си взема и от двете .Благодаря предварително :D

Потребителски аватар
ewgeny
потребител
потребител
Мнения: 1639
Регистриран: 23 фев 2005, 18:03
Модел на автомобила: Sierra 1,6 OHC
Местоположение: Варна (... и няма гараж)
Status: Извън линия

Мнение от ewgeny » 03 окт 2007, 13:32

Има двукомпонентно лепило бизон, представлява две спринцовки слепени заедно. Размесваш, мажеш и със пистолет за горещ въздух го загряваш веднага.
Sierra 1,6 OHC из дупките си карам!

Потребителски аватар
Plamen CONSUL 73
потребител
потребител
Мнения: 1160
Регистриран: 23 юли 2006, 21:45
Модел на автомобила: FORD CONSUL" 73 2.3V6 FORD CONSUL"73 2.0 OHC AUDI A4 1.9 AFN
Местоположение: ВАРНА
Status: Извън линия

Мнение от Plamen CONSUL 73 » 03 окт 2007, 20:35

OOO знам го това лепило, продават до нас, а със сушоар дали ще стане? :D

cocoff
потребител
потребител
Мнения: 1543
Регистриран: 17 окт 2006, 18:30
Модел на автомобила: Fiesta 1.25 Zetec 16V
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от cocoff » 03 окт 2007, 21:30

И как, върху мазнотията, между две капвания ли ще го нанесеш и загрееш... Стегни се бе ман :) Ако не ти се сваля картера, поне източи маслото и промий много добре пукнатината. И понеже ще ти се наложи да залепиш и пробката, занапред маслото ще го сменяваш чрез изсмукване.

Потребителски аватар
madboy
Администратор
Администратор
Мнения: 7256
Регистриран: 20 юли 2005, 09:59
Модел на автомобила: ex. Fiesta 1.1`86
Ford Ka I coupe
Ford Focus 2.0 mk1
You'll Never Walk Alone!
„Душевно болен, но духовно богат!“ "Морално дезоориентиран."
Местоположение: West Park, Blood green
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от madboy » 03 окт 2007, 22:46

Обръща колата на таван и лепи. :idea:
Последна промяна от madboy на 04 окт 2007, 00:26, променено общо 1 път.
Изображение Фен на служителите на OMV "Белозем"
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.

carrot
потребител
потребител
Мнения: 190
Регистриран: 07 фев 2005, 09:13
Модел на автомобила: Fiesta 1.1 C '89; Escort 1.6 16V
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от carrot » 04 окт 2007, 10:10

Без да източиш добре маслото е почти невъзможно да се справиш със задачката *00101* . Дори и с източено масло трябва много добре да почистиш и обезмаслиш повърхността, за да може да хване лепилото! За лепилото... трябва ти двукомпонентно, най-добре от типа на епоксидните смоли, НО обърни внимание на това до каква температура му дават че издържа! Повечето подобни, даже почти всички са до 70 или 100˚C (включително и материалите на Bison, а и прехваления/пререкламиран Poxypol), което може да не е съвсем достатъчно :wink:...
Бих те посъветвал да си намериш Loctite Hysol 9492 (тва е скъпичко) или Permatex® PermaPoxy™ 4 Minute Multi-Metal Epoxy тия издържат продължително време до 150˚C. Това второто струва в порядъка на 10 лв и върши работа ;)
Ей тука има datasheet: http://www.permatex.com/products/automo ... poxies.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Успех!

А. щях да забравя :roll: - въобще не опитвай със секундни лепила (цианакрилатни - Каноконлит, Super Glue, Капчица и т.н.) маслото ги разтваря, направо им разказва играта :lol:

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13106
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Мнение от HACKO » 04 окт 2007, 15:52

Ако картера е железен, добър заварчик с СО може да го завари, само се пуска маслото. Не вярвах че може без да стане пожар, но ми го демонстрираха. Все пак не е излишно да имаш подръка работещ пожарогасител.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

Потребителски аватар
Plamen CONSUL 73
потребител
потребител
Мнения: 1160
Регистриран: 23 юли 2006, 21:45
Модел на автомобила: FORD CONSUL" 73 2.3V6 FORD CONSUL"73 2.0 OHC AUDI A4 1.9 AFN
Местоположение: ВАРНА
Status: Извън линия

Мнение от Plamen CONSUL 73 » 04 окт 2007, 17:50

Благодаря ви за съветите .Абе аз съм си за е...не ама източих маслото и се заблудих че е текло от пробката намазах със силикон и завих а после сипах новото масло и хоп протече от де не трябва.Сега трябва да източа маслото отново за подсушаването добре, става перфектно сухо и чисто ама хамалогия братяяя .А колата трябва да е в гараж да не се напраши новото масло нали ?Да се е.а и аз :evil:

Потребителски аватар
Plamen CONSUL 73
потребител
потребител
Мнения: 1160
Регистриран: 23 юли 2006, 21:45
Модел на автомобила: FORD CONSUL" 73 2.3V6 FORD CONSUL"73 2.0 OHC AUDI A4 1.9 AFN
Местоположение: ВАРНА
Status: Извън линия

Мнение от Plamen CONSUL 73 » 06 окт 2007, 20:20

Брадъри готов съм залепих го с т.нар Стоманен маджун ако някой се интересува за марката да пита че опаковката е в Гаража ми.източих маслото почистих нанесох и изчаках 10мин. след 3 часа налях маслото.Че така де за мен днес денят пеше плодотворен .Желая успех на всички във всичко . П.П. забравих да кажа че картеът ми е тенекиен като на Сиера :D

Потребителски аватар
ewgeny
потребител
потребител
Мнения: 1639
Регистриран: 23 фев 2005, 18:03
Модел на автомобила: Sierra 1,6 OHC
Местоположение: Варна (... и няма гараж)
Status: Извън линия

Мнение от ewgeny » 07 окт 2007, 06:56

Брау! Ама я кажа къв е този маджун?
Sierra 1,6 OHC из дупките си карам!

Потребителски аватар
venom4o
потребител
потребител
Мнения: 2793
Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
Местоположение: София- Банкя
Status: Извън линия

Мнение от venom4o » 13 окт 2007, 09:31

Аз установих ,че за да махнеш картера на тоя мотор трябва да извадиш мотора или да падне магарето.. Поне на сиерата е така ии само го откачих пустя картер.. избърсах го с парцал вътре и оставих нов парцал да попива това което ще се стече от мотора.. изчистих го с меглио .. след това с шкурка след това пак меглио и накрая течен метал на Бизон 2 компнентния и парчета станиол.. стана Убиец

Потребителски аватар
traqn_savov
потребител
потребител
Мнения: 932
Регистриран: 03 май 2007, 20:23
Модел на автомобила: citroen xsara 1.4i 99 silverlight
Местоположение: VARNA
Status: Извън линия

Мнение от traqn_savov » 13 окт 2007, 09:38

HACKO написа:Ако картера е железен, добър заварчик с СО може да го завари, само се пуска маслото. Не вярвах че може без да стане пожар, но ми го демонстрираха. Все пак не е излишно да имаш подръка работещ пожарогасител.
Аз моя го запоих, стана супер.
Форум на българските неспециалисти.
Траян Савов:
Генерален спонсор на Глобул-ад, Виваком, еон българия и ром-петрол....

а мен кой ще спонсорира.?!!?!!?

Отговори

Върни се в “СЪВЕТИ / НАПРАВИ СИ САМ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 38 госта