Лепене на Картер 2.0 ОНС
- Plamen CONSUL 73
- потребител
- Мнения: 1160
- Регистриран: 23 юли 2006, 21:45
- Модел на автомобила: FORD CONSUL" 73 2.3V6 FORD CONSUL"73 2.0 OHC AUDI A4 1.9 AFN
- Местоположение: ВАРНА
- Status: Извън линия
Лепене на Картер 2.0 ОНС
Здравейте ,интересува ме мога ли да залепя картер на двигател 2.0 ОНС с металпластик ,като картера е пълен с масло капката се събира за 10секунди а пробоината се намира до пробката Та ме интерва дали има такъв бързовтвърдяващ маталпластик или бензона мога да си взема и от двете .Благодаря предварително 

- Plamen CONSUL 73
- потребител
- Мнения: 1160
- Регистриран: 23 юли 2006, 21:45
- Модел на автомобила: FORD CONSUL" 73 2.3V6 FORD CONSUL"73 2.0 OHC AUDI A4 1.9 AFN
- Местоположение: ВАРНА
- Status: Извън линия
- madboy
- Администратор
- Мнения: 7256
- Регистриран: 20 юли 2005, 09:59
- Модел на автомобила: ex. Fiesta 1.1`86
Ford Ka I coupe
Ford Focus 2.0 mk1
You'll Never Walk Alone!
„Душевно болен, но духовно богат!“ "Морално дезоориентиран." - Местоположение: West Park, Blood green
- Контакти:
- Status: Извън линия
Обръща колата на таван и лепи. 

Последна промяна от madboy на 04 окт 2007, 00:26, променено общо 1 път.

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.
-
- потребител
- Мнения: 190
- Регистриран: 07 фев 2005, 09:13
- Модел на автомобила: Fiesta 1.1 C '89; Escort 1.6 16V
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Без да източиш добре маслото е почти невъзможно да се справиш със задачката
. Дори и с източено масло трябва много добре да почистиш и обезмаслиш повърхността, за да може да хване лепилото! За лепилото... трябва ти двукомпонентно, най-добре от типа на епоксидните смоли, НО обърни внимание на това до каква температура му дават че издържа! Повечето подобни, даже почти всички са до 70 или 100˚C (включително и материалите на Bison, а и прехваления/пререкламиран Poxypol), което може да не е съвсем достатъчно
...
Бих те посъветвал да си намериш Loctite Hysol 9492 (тва е скъпичко) или Permatex® PermaPoxy™ 4 Minute Multi-Metal Epoxy тия издържат продължително време до 150˚C. Това второто струва в порядъка на 10 лв и върши работа
Ей тука има datasheet: http://www.permatex.com/products/automo ... poxies.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Успех!
А. щях да забравя
- въобще не опитвай със секундни лепила (цианакрилатни - Каноконлит, Super Glue, Капчица и т.н.) маслото ги разтваря, направо им разказва играта 


Бих те посъветвал да си намериш Loctite Hysol 9492 (тва е скъпичко) или Permatex® PermaPoxy™ 4 Minute Multi-Metal Epoxy тия издържат продължително време до 150˚C. Това второто струва в порядъка на 10 лв и върши работа

Ей тука има datasheet: http://www.permatex.com/products/automo ... poxies.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Успех!
А. щях да забравя


- Plamen CONSUL 73
- потребител
- Мнения: 1160
- Регистриран: 23 юли 2006, 21:45
- Модел на автомобила: FORD CONSUL" 73 2.3V6 FORD CONSUL"73 2.0 OHC AUDI A4 1.9 AFN
- Местоположение: ВАРНА
- Status: Извън линия
Благодаря ви за съветите .Абе аз съм си за е...не ама източих маслото и се заблудих че е текло от пробката намазах със силикон и завих а после сипах новото масло и хоп протече от де не трябва.Сега трябва да източа маслото отново за подсушаването добре, става перфектно сухо и чисто ама хамалогия братяяя .А колата трябва да е в гараж да не се напраши новото масло нали ?Да се е.а и аз 

- Plamen CONSUL 73
- потребител
- Мнения: 1160
- Регистриран: 23 юли 2006, 21:45
- Модел на автомобила: FORD CONSUL" 73 2.3V6 FORD CONSUL"73 2.0 OHC AUDI A4 1.9 AFN
- Местоположение: ВАРНА
- Status: Извън линия
Брадъри готов съм залепих го с т.нар Стоманен маджун ако някой се интересува за марката да пита че опаковката е в Гаража ми.източих маслото почистих нанесох и изчаках 10мин. след 3 часа налях маслото.Че така де за мен днес денят пеше плодотворен .Желая успех на всички във всичко . П.П. забравих да кажа че картеът ми е тенекиен като на Сиера 

- venom4o
- потребител
- Мнения: 2793
- Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
- Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
- Местоположение: София- Банкя
- Status: Извън линия
Аз установих ,че за да махнеш картера на тоя мотор трябва да извадиш мотора или да падне магарето.. Поне на сиерата е така ии само го откачих пустя картер.. избърсах го с парцал вътре и оставих нов парцал да попива това което ще се стече от мотора.. изчистих го с меглио .. след това с шкурка след това пак меглио и накрая течен метал на Бизон 2 компнентния и парчета станиол.. стана Убиец
- traqn_savov
- потребител
- Мнения: 932
- Регистриран: 03 май 2007, 20:23
- Модел на автомобила: citroen xsara 1.4i 99 silverlight
- Местоположение: VARNA
- Status: Извън линия
Аз моя го запоих, стана супер.HACKO написа:Ако картера е железен, добър заварчик с СО може да го завари, само се пуска маслото. Не вярвах че може без да стане пожар, но ми го демонстрираха. Все пак не е излишно да имаш подръка работещ пожарогасител.
Форум на българските неспециалисти.
Траян Савов:
Генерален спонсор на Глобул-ад, Виваком, еон българия и ром-петрол....
а мен кой ще спонсорира.?!!?!!?
Траян Савов:
Генерален спонсор на Глобул-ад, Виваком, еон българия и ром-петрол....
а мен кой ще спонсорира.?!!?!!?
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 38 госта