Боядисване в Мото Пфое - Люлин
Публикувано: 14 фев 2011, 18:01
Да споделя и аз моите премеждия с Мото Пфое Люлин - каросерийното. Въпреки че отначало не останах с добри впечатления и за това бях писал преди три седмици, но след това изтрих поста си.
Преди всичко съм изключително благодарен на инж. Камен Антов - ръководител каросерийно http://www.motopfohe.bg/dealer_network.php?dn=1" onclick="window.open(this.href);return false;" за усилията които вложи при решаването на моя проблем с личният ми автомобил и именно неговата намеса доведе до изпълнението на крайния резултат, от който съм изключително доволен. И искрено се надявам, че неговата амбиция ще подобрява работата в Мото Пфое и ще намери много привърженици.
В края на януари 2011г. закарах колата си за пребоядисване на задна броня и заден десен страничен калник. Обаждат ми се след два дни, че е готова. Отивам да си я взема и на пръв поглед гледам всичко е много добре направено. Единствената ми забележка беше, че като са изпръскали лака от дясната страна по рамката над вратите се бяха образували малки ямички, които в последствие почти ги премахнаха с полиране. Закарах я веднага в една автомивка, за да си я разгледам обстойно, гледам бронята цялата в полепнали прашинки и грапавини. Викам си, ще го преживея не е болка, но дни след това като се затопли хванах и я измих както си трябва с гъбата, на слънце и проверявам ОТ-ДО. И вече стана цял списък: 1. ямичките по-горе пак се виждаха; 2 бронята; 3.стъклата бяха опръскани с лак или нещо друго и бяха във фини точици и създаваха матов ефект; 4.като я паркирам на слънце боядисаната част на калника ИМАШЕ ДВА ЦВЯТА, но на сянка не се виждат и 5. тавана където са лепили тиксото имаше остатъци от лак, който само с полиране може да се махне.
Отивам миналата седмица в Мото Пфое и случайно попадам на инж. К.А. и му обяснявам какъв е проблема. В резултат на, което се наложи да оставя колата си за 24 часа и всичко беше оправено. Разбира се пак ще го кажа че съм много благодарен на Камен Антов за профеционализма и ще препоръчам на колегите във форума, ако ви се наложи да посещавате каросерийното в Люлин и това касае личният ви автомобил се обръщайте към г-н Антов - ръководител каросерии.
Въпреки че в началото не бях доволен от резултата. Този пост е ЗА /+/ г-н К. Антов и Мото Пфое - Люлин. Дано и занапред да е ЗА и да няма против.
Преди всичко съм изключително благодарен на инж. Камен Антов - ръководител каросерийно http://www.motopfohe.bg/dealer_network.php?dn=1" onclick="window.open(this.href);return false;" за усилията които вложи при решаването на моя проблем с личният ми автомобил и именно неговата намеса доведе до изпълнението на крайния резултат, от който съм изключително доволен. И искрено се надявам, че неговата амбиция ще подобрява работата в Мото Пфое и ще намери много привърженици.
В края на януари 2011г. закарах колата си за пребоядисване на задна броня и заден десен страничен калник. Обаждат ми се след два дни, че е готова. Отивам да си я взема и на пръв поглед гледам всичко е много добре направено. Единствената ми забележка беше, че като са изпръскали лака от дясната страна по рамката над вратите се бяха образували малки ямички, които в последствие почти ги премахнаха с полиране. Закарах я веднага в една автомивка, за да си я разгледам обстойно, гледам бронята цялата в полепнали прашинки и грапавини. Викам си, ще го преживея не е болка, но дни след това като се затопли хванах и я измих както си трябва с гъбата, на слънце и проверявам ОТ-ДО. И вече стана цял списък: 1. ямичките по-горе пак се виждаха; 2 бронята; 3.стъклата бяха опръскани с лак или нещо друго и бяха във фини точици и създаваха матов ефект; 4.като я паркирам на слънце боядисаната част на калника ИМАШЕ ДВА ЦВЯТА, но на сянка не се виждат и 5. тавана където са лепили тиксото имаше остатъци от лак, който само с полиране може да се махне.
Отивам миналата седмица в Мото Пфое и случайно попадам на инж. К.А. и му обяснявам какъв е проблема. В резултат на, което се наложи да оставя колата си за 24 часа и всичко беше оправено. Разбира се пак ще го кажа че съм много благодарен на Камен Антов за профеционализма и ще препоръчам на колегите във форума, ако ви се наложи да посещавате каросерийното в Люлин и това касае личният ви автомобил се обръщайте към г-н Антов - ръководител каросерии.
Въпреки че в началото не бях доволен от резултата. Този пост е ЗА /+/ г-н К. Антов и Мото Пфое - Люлин. Дано и занапред да е ЗА и да няма против.