Помпа за гуми :)
- MegatroniC
- потребител
- Мнения: 717
- Регистриран: 29 апр 2006, 22:42
- Модел на автомобила: Fiesta MK IV Ghia 1,25i 16V Zetec-S
Honda Jazz II 1.3 iDSI - Местоположение: Бургас
- Контакти:
- Status: Извън линия
Помпа за гуми :)
Ползвате ли някакви помпи и ако да споделете модел или някоя подробност за нея. Че ми писна да се мъкна по бензиностанциите да си коригирам атмосферите и ония да ме гледат странно или да слагат табелки "не работи" "машината за въздух е на бояджия"
Купих от бриколажа една крачна с манометър, помпих помпих като ненормален - манометъра показва 3,5 атмосфери а гумата мека, пак помпя помпя (тука става въпрос на помпене на една гума от порядъка на 30-40 мин - имам железни нерви а
) и накрая каза тряс и помпата се счупи
Дайте някакви идеи за нещо не много скъпо и що годе да върши работа, тези електрическите с компресорчетата на 12 волта как са ?
Друго си е руската помпа на стария москвич дванас'так ама баща ми си я ползва немога да му я приватизирам

Купих от бриколажа една крачна с манометър, помпих помпих като ненормален - манометъра показва 3,5 атмосфери а гумата мека, пак помпя помпя (тука става въпрос на помпене на една гума от порядъка на 30-40 мин - имам железни нерви а


Дайте някакви идеи за нещо не много скъпо и що годе да върши работа, тези електрическите с компресорчетата на 12 волта как са ?
Друго си е руската помпа на стария москвич дванас'так ама баща ми си я ползва немога да му я приватизирам

- cenzor
- потребител
- Мнения: 3143
- Регистриран: 30 авг 2006, 20:28
- Модел на автомобила: Fiesta MK6 2004 1.3i/70hp
- Местоположение: СОФИЯ
- Контакти:
- Status: Извън линия
Аз ползвам една десетгодишна, купена от Кореком
, работи добре. Колкото показва на нея ( атмосфери), толкова показва и на манометъра на гумаджиите. Крачна , малка, с манометърче на нея.
Помпи се сравнително бързо 1-2 минути на гума ( говорим за корекции от типа на 1.8 до 2.2 примерно), ако е за спаднала до пълна - сигурно ще е бавно .

Помпи се сравнително бързо 1-2 минути на гума ( говорим за корекции от типа на 1.8 до 2.2 примерно), ако е за спаднала до пълна - сигурно ще е бавно .

Тези електрическите, които продават примерно в МЕТРО- маде ин Чайна- за тях съм чувал, че го пускаш компресорчето и отиваш да пиеш някъде бира с картофки. Това при положение, май ако е спаднала гумата докрай.. Сещам се, че един комшия бръмча една вечер доста време, та ми се струваше, че все едно бачка с виброшлайф.. Колко време издържат обаче нямам идея.
Аз съм си с оригинална руска!! Железна е, в прекия и преносен смисъл!

Аз съм си с оригинална руска!! Железна е, в прекия и преносен смисъл!

- форд мк2
- потребител
- Мнения: 828
- Регистриран: 11 фев 2005, 12:24
- Модел на автомобила: ex. Escort VII Turnier 1.8 td 90hp; ex. Renault 19 TD;
Skoda Octavia 1.9TDI; Skoda Fabia 1.9 SDI; Fiat Multipla JTD - Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
да това за тези малки китайски компресорчета е напълно вярно! големи боклуци са. аз си взех крачна малка помпа на нея пише ауто практик от метро за 6 лв. ми върши работа за помпане но за вярна индикация на атмосферите забрави. просто китайците явно не са достигнали до тази секретна технология за да я избълват поне качествено 

Be happy
- MegatroniC
- потребител
- Мнения: 717
- Регистриран: 29 апр 2006, 22:42
- Модел на автомобила: Fiesta MK IV Ghia 1,25i 16V Zetec-S
Honda Jazz II 1.3 iDSI - Местоположение: Бургас
- Контакти:
- Status: Извън линия
Значи какъв е изхода - да отмъкна помпата на баща ми
ее не съм такъв човек
Снощи гледах една дето много прилича на руските ръчни помпи, продавача ме убеждаваше че била немска
Хванах запуших маркуча и набих няколко помпи влиза си все едно не е запушена, викам му на тоя - на дръж си немската помпа. Тц тц да му се невиди.
Минах през шел да заредя служебната кола и понеже има карта с точки взех един манометър дето предлагат с нея, прилича на пръчка и като отчита атмосферите едната и част изкача от вътре като буталце и на него има цветна скала, премерих едната гума 2,4 хмм добре почнах да меря другата и буталцето хвръкна, пфуу дейба и буклуците му, няма нищо качествено по магазините, е има ама трявбва да изсипеш една торба пари с хиляди надценки и да си благодарен на продавача че те е уредил тц тц тц



Снощи гледах една дето много прилича на руските ръчни помпи, продавача ме убеждаваше че била немска

Минах през шел да заредя служебната кола и понеже има карта с точки взех един манометър дето предлагат с нея, прилича на пръчка и като отчита атмосферите едната и част изкача от вътре като буталце и на него има цветна скала, премерих едната гума 2,4 хмм добре почнах да меря другата и буталцето хвръкна, пфуу дейба и буклуците му, няма нищо качествено по магазините, е има ама трявбва да изсипеш една торба пари с хиляди надценки и да си благодарен на продавача че те е уредил тц тц тц

-
- потребител
- Мнения: 126
- Регистриран: 17 авг 2006, 19:16
- Модел на автомобила: VW Polo 1.9 SDi '99
- Местоположение: Ст. Загора
- Status: Извън линия
Купих по неволя един ел. компресор от Практис-а за 15.80лв.
Напълно спаднала гума я вдигна на 1.8atm (само за да я закарам до гумаджийницата) само за 10-ина минути (можи и по-малко да са били).
Та тия компресорчета трябва да ги гледате какво пише по тях - обикновено пише че на всеки 10 мин работа трябва да почиват 30 мин., т.е. ако имаш да помпиш повече от една гума - отиде ти деня.
В Метро има къдърни (руски) помпи, с които една напълно спаднала гума се вдига след литър пот, ама ако имаш помощник става по-добре.
Има и трети вариант - мощен компресор за 12волта, но ако се храни не от акулулатора, ами запалката има опасност да загори предпазителя за купето.
Напълно спаднала гума я вдигна на 1.8atm (само за да я закарам до гумаджийницата) само за 10-ина минути (можи и по-малко да са били).
Та тия компресорчета трябва да ги гледате какво пише по тях - обикновено пише че на всеки 10 мин работа трябва да почиват 30 мин., т.е. ако имаш да помпиш повече от една гума - отиде ти деня.
В Метро има къдърни (руски) помпи, с които една напълно спаднала гума се вдига след литър пот, ама ако имаш помощник става по-добре.
Има и трети вариант - мощен компресор за 12волта, но ако се храни не от акулулатора, ами запалката има опасност да загори предпазителя за купето.

-
- Status: Извън линия
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 6 госта