Акумулатор, плюш - две въпросчета

Как да живеем съвместно и в разбирателство.
Масла. Антифриз. Автокозметика. Консумативи.
Потребителски аватар
MegatroniC
потребител
потребител
Мнения: 717
Регистриран: 29 апр 2006, 22:42
Модел на автомобила: Fiesta MK IV Ghia 1,25i 16V Zetec-S
Honda Jazz II 1.3 iDSI
Местоположение: Бургас
Контакти:
Status: Извън линия

Акумулатор, плюш - две въпросчета

Мнение от MegatroniC » 06 дек 2006, 12:06

Иде зима ! :D

Туй го знаете, що ливи го казвам :P

Понеже няма да карам колата често, се чудя дали да не свалям акумулатора и да го прибирам в къщи на топло 8) :lol: да не умре горкия :roll: Но пък как да заключа колата като е с централно ?

Другото въпросче относно грижите :D - някой има ли идея как се мие и чисти плюш :?: :roll:
Изображение

1.8d
потребител
потребител
Мнения: 1156
Регистриран: 19 яну 2006, 20:07
Модел на автомобила: БМВ Е46 320d Комби 2001г 136к.с
Местоположение: Стара Загора
Status: Извън линия

Мнение от 1.8d » 06 дек 2006, 12:25

Айде отзад напред :D Отиди на някоя автомивка и питай,повечето вече имат машини дето перат тапицерии,сега плюша е по-рошав ще изсъхне малко по-бавно,но иначе го перат :D
По първият въпрос - няма значение дали си с централно или не,всяка кола която се заключва дистанционно може да се заключва и ръчно.Като няма акумулатор централното няма как да действа и трябва да си заключиш вратите една по една,както бяхме свикнали на ладите и москвичите от доброто соц-време *00130* Само незнам като си свалиш акумулатора за по-дълго време,дали компа няма нещо да излезе в почивка и после да имаш дертове с него :lol: :lol:
Изображение
.....Защо съм с ТУРБОДИЗЕЛ,когато няма да се заяждам....

petkoff_pl
потребител
потребител
Мнения: 1581
Регистриран: 07 окт 2005, 16:18
Модел на автомобила: Dacia Sandero Stepway 2021
Местоположение: Благоевград
Status: Извън линия

Мнение от petkoff_pl » 06 дек 2006, 12:32

Значи по вторият въпрос се прави така.
Отваряш предният капак заключваш колата и тогава сваляш акумулатора след това може да си отваряш предните врати с ключа и да си ги заключваш защото се използва само механичната част на ключалките задните си остават заключени.

Потребителски аватар
mrdds
потребител
потребител
Мнения: 3127
Регистриран: 23 фев 2006, 12:26
Модел на автомобила: S max 2.0 Diratec HE 2007 titanium
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Мнение от mrdds » 06 дек 2006, 12:33

съвет от мен-Не си пери седалките сега.Аз го направих през лятото и въпреки това 2 дни сядах с найлонче под гъ..а и стъклата беха постоянно отворени.
Автомивките ги перат,но не ги сушат,а сега в това влажно и студено време..... *072*

Потребителски аватар
paci
Модератор
Модератор
Мнения: 7883
Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Мнение от paci » 06 дек 2006, 12:45

За плюша незнам но мисля, че трябва да послушаш mrdds.
Верно ли без централното незнаеш как се заключва тази кола ?
Буташ ръчките за отваряне на вътре. Не тези ръчки отвън ами тези отвътре. :)
Свалях си няколко пъти акумулатора и не съм правил никакви процедури за "обучаване", но свалянето беше за кратко време.
Едния път палихме на petkoff_pl фиестата с моя акумулатор.
Ако времето за откачване, закачване на другата кола, палене и обратно разкачване и връщане в моята е достатъчно да се резетне компа, значи няма проблеми.
Но за по-дълго време незнам. Ама едва ли ще му ръждясат карантиите като стои без ток :) - Па на тебе ли да го разправям :)
И колко време мислиш, че няма да я караш ?
Щото има и други процедури.

Потребителски аватар
MegatroniC
потребител
потребител
Мнения: 717
Регистриран: 29 апр 2006, 22:42
Модел на автомобила: Fiesta MK IV Ghia 1,25i 16V Zetec-S
Honda Jazz II 1.3 iDSI
Местоположение: Бургас
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от MegatroniC » 06 дек 2006, 13:16

paci написа:За плюша незнам но мисля, че трябва да послушаш mrdds.
Верно ли без централното незнаеш как се заключва тази кола ?
Буташ ръчките за отваряне на вътре. Не тези ръчки отвън ами тези отвътре. :)
Па на тебе ли да го разправям :)
И колко време мислиш, че няма да я караш ?
Щото има и други процедури.
Добре, плюша го оставяме на страна. За централното незнам единствената кола която съм имал преди тази е лада седмичка, естествено без централно :P
Та затова незнам без ток как ще се заключат вратите, айде задните ще се заключат от вътре, но за предните незнаех че като завъртиш ключа пак се заключват ако няма ток :) Е нищо, ще пробвам. Акумулатора сум го свалял за около час не се е ресетвал компа, или поне не съм разбрал не ми е правила номера след това (да иска обучении и тем подобни).
Колко време мисля да не я карам ли, ми може и месец-два да има, големите студове и поледици смятам редовно да съм с автобуса за работа (пътувам извън града) защото колата не е подготвена за зима (нема финикийски знаци :cry: )
Изображение

Потребителски аватар
kEFi
потребител
потребител
Мнения: 2863
Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от kEFi » 06 дек 2006, 16:48

....
Вариант 1: Сваляш акумулатора. НО! Задължително го презареждаш най-малко веднъж месечно (зарядно) иначе е чао!
Вариант 2: Оставяш го на колата. В този случай е добре да припалваш поне на 3 дни за 5-10 минути или врътка из квартала. Ако няма аларма-може и на по-рядко.

Вариант 2 е повече ангажиращ, но поддържа системите в изправност (ако я разкарваш) - няма да ти се утаяват течностите, няма да клеясват спирачки, водни помпи и др. От приятели, а и от опит знам, че една кола се разваля повече от стоене, отколкото от каране :wink:

Потребителски аватар
MegatroniC
потребител
потребител
Мнения: 717
Регистриран: 29 апр 2006, 22:42
Модел на автомобила: Fiesta MK IV Ghia 1,25i 16V Zetec-S
Honda Jazz II 1.3 iDSI
Местоположение: Бургас
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от MegatroniC » 06 дек 2006, 20:20

Мерси kEFi ще действам по вариант 2 :D
Изображение

Отговори

Върни се в “ГРИЖИ, ПОДДРЪЖКА И ЕКСПЛОАТАЦИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 5 госта