Акумулатор, плюш - две въпросчета
- MegatroniC
- потребител
- Мнения: 717
- Регистриран: 29 апр 2006, 22:42
- Модел на автомобила: Fiesta MK IV Ghia 1,25i 16V Zetec-S
Honda Jazz II 1.3 iDSI - Местоположение: Бургас
- Контакти:
- Status: Извън линия
Акумулатор, плюш - две въпросчета
Иде зима !
Туй го знаете, що ливи го казвам
Понеже няма да карам колата често, се чудя дали да не свалям акумулатора и да го прибирам в къщи на топло
да не умре горкия
Но пък как да заключа колата като е с централно ?
Другото въпросче относно грижите
- някой има ли идея как се мие и чисти плюш


Туй го знаете, що ливи го казвам

Понеже няма да карам колата често, се чудя дали да не свалям акумулатора и да го прибирам в къщи на топло



Другото въпросче относно грижите



-
- потребител
- Мнения: 1156
- Регистриран: 19 яну 2006, 20:07
- Модел на автомобила: БМВ Е46 320d Комби 2001г 136к.с
- Местоположение: Стара Загора
- Status: Извън линия
Айде отзад напред
Отиди на някоя автомивка и питай,повечето вече имат машини дето перат тапицерии,сега плюша е по-рошав ще изсъхне малко по-бавно,но иначе го перат
По първият въпрос - няма значение дали си с централно или не,всяка кола която се заключва дистанционно може да се заключва и ръчно.Като няма акумулатор централното няма как да действа и трябва да си заключиш вратите една по една,както бяхме свикнали на ладите и москвичите от доброто соц-време
Само незнам като си свалиш акумулатора за по-дълго време,дали компа няма нещо да излезе в почивка и после да имаш дертове с него



По първият въпрос - няма значение дали си с централно или не,всяка кола която се заключва дистанционно може да се заключва и ръчно.Като няма акумулатор централното няма как да действа и трябва да си заключиш вратите една по една,както бяхме свикнали на ладите и москвичите от доброто соц-време



-
- потребител
- Мнения: 1581
- Регистриран: 07 окт 2005, 16:18
- Модел на автомобила: Dacia Sandero Stepway 2021
- Местоположение: Благоевград
- Status: Извън линия
- paci
- Модератор
- Мнения: 7883
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
За плюша незнам но мисля, че трябва да послушаш mrdds.
Верно ли без централното незнаеш как се заключва тази кола ?
Буташ ръчките за отваряне на вътре. Не тези ръчки отвън ами тези отвътре.
Свалях си няколко пъти акумулатора и не съм правил никакви процедури за "обучаване", но свалянето беше за кратко време.
Едния път палихме на petkoff_pl фиестата с моя акумулатор.
Ако времето за откачване, закачване на другата кола, палене и обратно разкачване и връщане в моята е достатъчно да се резетне компа, значи няма проблеми.
Но за по-дълго време незнам. Ама едва ли ще му ръждясат карантиите като стои без ток
- Па на тебе ли да го разправям 
И колко време мислиш, че няма да я караш ?
Щото има и други процедури.
Верно ли без централното незнаеш как се заключва тази кола ?
Буташ ръчките за отваряне на вътре. Не тези ръчки отвън ами тези отвътре.

Свалях си няколко пъти акумулатора и не съм правил никакви процедури за "обучаване", но свалянето беше за кратко време.
Едния път палихме на petkoff_pl фиестата с моя акумулатор.
Ако времето за откачване, закачване на другата кола, палене и обратно разкачване и връщане в моята е достатъчно да се резетне компа, значи няма проблеми.
Но за по-дълго време незнам. Ама едва ли ще му ръждясат карантиите като стои без ток


И колко време мислиш, че няма да я караш ?
Щото има и други процедури.
- MegatroniC
- потребител
- Мнения: 717
- Регистриран: 29 апр 2006, 22:42
- Модел на автомобила: Fiesta MK IV Ghia 1,25i 16V Zetec-S
Honda Jazz II 1.3 iDSI - Местоположение: Бургас
- Контакти:
- Status: Извън линия
Добре, плюша го оставяме на страна. За централното незнам единствената кола която съм имал преди тази е лада седмичка, естествено без централноpaci написа:За плюша незнам но мисля, че трябва да послушаш mrdds.
Верно ли без централното незнаеш как се заключва тази кола ?
Буташ ръчките за отваряне на вътре. Не тези ръчки отвън ами тези отвътре.
Па на тебе ли да го разправям
И колко време мислиш, че няма да я караш ?
Щото има и други процедури.

Та затова незнам без ток как ще се заключат вратите, айде задните ще се заключат от вътре, но за предните незнаех че като завъртиш ключа пак се заключват ако няма ток

Колко време мисля да не я карам ли, ми може и месец-два да има, големите студове и поледици смятам редовно да съм с автобуса за работа (пътувам извън града) защото колата не е подготвена за зима (нема финикийски знаци

- kEFi
- потребител
- Мнения: 2863
- Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
- Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
....
Вариант 1: Сваляш акумулатора. НО! Задължително го презареждаш най-малко веднъж месечно (зарядно) иначе е чао!
Вариант 2: Оставяш го на колата. В този случай е добре да припалваш поне на 3 дни за 5-10 минути или врътка из квартала. Ако няма аларма-може и на по-рядко.
Вариант 2 е повече ангажиращ, но поддържа системите в изправност (ако я разкарваш) - няма да ти се утаяват течностите, няма да клеясват спирачки, водни помпи и др. От приятели, а и от опит знам, че една кола се разваля повече от стоене, отколкото от каране
Вариант 1: Сваляш акумулатора. НО! Задължително го презареждаш най-малко веднъж месечно (зарядно) иначе е чао!
Вариант 2: Оставяш го на колата. В този случай е добре да припалваш поне на 3 дни за 5-10 минути или врътка из квартала. Ако няма аларма-може и на по-рядко.
Вариант 2 е повече ангажиращ, но поддържа системите в изправност (ако я разкарваш) - няма да ти се утаяват течностите, няма да клеясват спирачки, водни помпи и др. От приятели, а и от опит знам, че една кола се разваля повече от стоене, отколкото от каране

- MegatroniC
- потребител
- Мнения: 717
- Регистриран: 29 апр 2006, 22:42
- Модел на автомобила: Fiesta MK IV Ghia 1,25i 16V Zetec-S
Honda Jazz II 1.3 iDSI - Местоположение: Бургас
- Контакти:
- Status: Извън линия
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 5 госта